Bugün renkli saclarla ilgili biraz konuscam yada tavsiye vercem başlayalım!
Önce karar verin!
Boyanın kalıcı mı yoksa 1ay 1hafta falan sürmesini istiyorsunuz karar verin ona göre boyaticaksiniz.Rengini seçin!
Rengi en önemli olanı.Rengini seçtikten sonra belki unutmamak için kalıcılığını ve rengini bir yere yazabilirsiniz.Kendinize guveniyor musunuz?
Şimdi de sıra kuaföre gitceksiniz,yoksa "ne gerek var ben evde kendim yaparım" mı diyosunuz?
Bence ne kadar kendinize guvensenizde kuafore gitmek daha güvenli sanki:-D#BOYATTINIZ#
Öncelikle renkli saç cesaret ister ve hakkını vermeniz gerekir.
Mesela o saçların altına çiçekli elbise giyilmez yada babet giyilmez yani hanım hanimcik şeyleri seviyorsanız birazcık vazgecmelisiniz.Yani o saçlara spor giyinmek hakkını verir.
Yani şortlar yırtık pantolonlar converse vs. daha cool durur.Bunlarla birlikte hayatınızı degistirmeye hazır olun! Vatandasimiz bu saçlara karşı çıkmaya heran hazır şekilde bekliyorlardır.Bazıları dışlayarak karşı çıkar bazıları ise (özellikle binadaki dedikoducu teyzeler) "vay başımıza gelenlerrrr sunlara bak sunlara açık saçık giyinmeler" bla bla konuşur.Ama yinede asla yenik düşmeyin karşılık verin cunku size yapılan bir saygisizlik ve haksizlikdir.Sonuçta bunlar renkse kahverengi,siyah,sarı da renk!HAZIR OL ASKER!
Evettt umarım bazilarinizin işine yaramisdir.Ben 18 yasimi geçer geçmez sacimin yarısını su yesiline boyaticagim.(multimedyadaki gibi)
Neyse baayyy<3