Bölüm 2 - ''Mangal Sonrası Adam Şişleme Keyfi''

157 11 2
                                    

Yaklaşık birkaç hafta önce gördüğüm bir rüyayı anlatacağım bugün de size. Artık yatmadan önce neler geçiyor aklımdan, hangi filmleri izliyorum da böyle abuk sabuk rüyalar görüyorum, inanın ben de bilmiyorum. Şimdi anlatacağım rüyamı da güzel bir şekilde senaryoya döküp, filme çevirebilirsiniz. Olur mu? Olur vallahi.

Geçen sefer şeytana uçan tekme atmıştık, bugün de adam şişleyeceğiz. Evet, evet. Basbayağı adam şişledim. Neyse efenim, yine karanlık bir ortam fakat bu kez okulda, sınıftayız. O gün de hangi kafayı yaşamışsak, sınıfta mangal yapmışız. Herhalde havayı kirletmeyelim diye sınıfta kömür dumanı sayesinde geberip gitme gibi bir planımız varmış, bilmiyorum. Neyse, o sahneleri görmedim ben, sadece mangal yapıp yemişiz, ondan haberim var. Hepimiz de sıraya yayılmışız ama böyle, emekli amcaların pazar sabahı elinde kumandayla koltuğa yayılması misali. Biri bir köşede kürdanla dişini temizliyor, diğeri göbeğini kaşıyor, diğeri geviş getiriyor falan, iğrenç bir ortamdı anlayacağınız. Ben de masada oturuyorum böyle, öğretmen masasında da şişler falan duruyor etli etli. Sonra sınıftan bir tanesi, birden elinde silahla sağa sola sıkmaya başlıyor. Camı çerçeveyi indirdi gerizekalı. Benim de hayli sinirim bozuldu, niye bilmiyorum. Aniden kalkıp çocuğun üstüne atladım, ensesine okkalı bir tane yapıştırdım. Çocuk da neye uğradığını şaşırdı, yere yapıştı amele sümüğü gibi. Ben de çocuğun sırtına oturdum, pantolonumun arkasından kelepçe çıkardım. Ne oluyor lan? Gizli ajan falanmışım herhalde, ben de anlamadım vallahi. Sonra öğretmen masasından şişi kaptığım gibi çocuğa saplamaya başladım. Gayet naif hareketlerle çocuğu deştikten sonra bunu paket yaptım, kaldırdım götürüyorum müdür odasına. Sülalem rahat bir şekilde kapıyı açıp ittiriyorum çocuğu içeriye. ''Alın şu malı, sınıfta silah sıkıyor gerizekalı,'' diyorum. Sınıfa dönüyorum tekrar falan. Sonrasında geçişli sahneler oluyor. Olur ya hani, ışık hızı gibi bir şeyler olur rüya esnasında. Bana da ondan oldu işte, kendimi kordiorda yürüken buldum. Ben tek başıma havalı havalı yürürken insanların bana bakıp konuştuklarını duyuyorum.

''Aa, bu sınıfta adam şişleyen mahlukat değil mi?''

''Evet evet o. Çok havalı!''

Ulan aptal mısınız? Ben herkesin içinde adam şişleyip tepki almamışım, bunlar havalı olduğumu düşünüyor. Korkmanız gerek benden. Wuaa!

Sonra efenim, bir arkadaşım okula uzun zaman sonra gelmiş gibi bir şeyler oluyor. Aynı gün yani, yanlış anlaşılmasın. Ben de arkadaşıma anlatıyorum;

''Ya işte bugün de bizim salağı şişledim sınıfta,'' diye gayet günlük bir olayı anlatır gibi anlatıyorum. Cidden neyin kafasını yaşıyormuşuz ben de bilmiyorum. Arkadaş da melül melül dinliyor böyle. Gayet iyi anlaşıyoruz işte, mis. Wuaa Şişli Killer! Ehm, tamam. Bu da böyle bir rüyamdır işte. Yalnız işin garibi, sınıfta silah sıkan ve benim şişlediğim herif, ilkokulda kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayan sessiz bir tipti. Pek konuşmuşluğumuz da yoktu ama hayırlısı. İnşallah yarın bir gün şişlendiği haberini almam.

Bugün babanızdan sizin için mangal yakmasını isteyin. Mümkünse evin içinde yakın ama mangalı, kapıyı pencereyi de kapatın. Maksat bütün pis dumanı ciğerinize hapsedin ki, ozon tabakasını deşmeyin. Sonra karbonmonoksit kafa yapıp da aile bireylerini şişlemeye kalkarsanız sorumluluk bana ait değil ama, bilesiniz. ;)


Ω İlginç Rüyalar ΩHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin