3-Parti Hard

111 0 0
                                    

Şarkı bitine herkes Kuzey'i alkışlamaya başladı ve ıslık öttürüyorlardı, halkını selamlayan başbakan gbi elini sağa sola yavaşça sallıyordu ve salak salak gülümsüyordu. Sonra bu güzel ortamın içine edip "Beyler, bulaşıklar ellerinizden öper." diyip oturduğum yere yayıldım ve yüzüme bir gülümseme yerleştirdim onlar ise bana şaşkınca bakıyordu, "Yemesi iyiydi dimi." dediğimde oflaya puflaya mutfağa gittiler, biz de kızlarla Madonna-Bitch I'm Madonnna Biz böyle müziği son ses açmış, aptal aptal dans ederken mutfaktan Kuzey'in sesi geldi "Çok acımasızsınız kızlar!" dediğinde mutfağa koştum, oraya da bayağı ses gidiyodu, elma suyunu 4 tane bardağa doldurup tepsiye koydum ve mutfaktan çıkarken "Kolay gelsin yavrumlar." deyip dans ede ede salona geldim.

Dans ederken başımızı bi sağa bi de sola sallıyorduk ve aptalca kahkaha atıyorduk, sonra içeri Kuzey girdi hemen onun sırtına atlayıp şarkıya eşlik etmeye başladım, sesim ne kadar da bu şarkıya uymasa da, sonra Hey Mama'yı açtı Gözde ve  aptalca danslarına devam ederken ben de Kuzeyin sırtınca şarkıya berbat sesimle eşlik ediyordum. Elma suyumu almak için Kuzey'e "Eğil köpek." diye şakasına emir verdim, eğiliğ masanın hizasına gelince elma suyumdan bir yudum aldım ve başımı tutarak, "Yalnız bu bana vurdu." dedim tiki kızlar gibi, Kuzey "Bade bu elma suyu." dediğinde normalleşip "He tamam o zaman." diyip bir yudum daha aldım ve masaya geri bırakıp "Mutfağa koş yavrum." dedim Kuzey'e, o koşarken kapıya kafamı çarptım ve "AAAAĞH!" diye saçma bir ses çıkarttım, "Seni atlıktan kovuyorum bundan sonra benim atım Gökhan." Gökhan'ın yanına gidip elimle yüzüne nazikçe dokunarak "Hatta bir unicorn." dedim. Kuzey gülerek buzdolabını açtı ve bir buz çıkarıp bana verdi "Özür dilerim çok mu acıyor?" dediğinde kafamı diğer tarafa çevirdim ve "Biraz." dedim, o da "Öpeyim de geçsin o zaman." diyip hiç acele etmeden dudaklarını saçlarımın olduğu yere götürük küçük bir öpücük kondurdu, sonra da "Geçti mi?" diye sordu. Bizimkiler 'oo' diye sesler çıkarırken kısık sesimle "Geçti." dedim, sonra da boğazımı temizleyip "Sorun yok yaa geçti." dedim şaşkınca Kuzey'e bakarken sonra buzu elinden alıp kafama koydum ardında da salona hızlı adımlarla gidip koltuğa oturdum. Ben sessizliğimi gören Evrim yanıma oturdu ve "Kızım noldu?" dediğinde "Kuzey beni öptü." dedim hala duvara şaşkınca bakarken o ise "Neee?!" diye ciyaklamaya başlayınca ağzını elimle kapattım, içeri gitmemesi gerekiyordu. "Sus be sessiz ol." dedim fısıltıyla, "Sadece kafamı vurmama sebep olan o olduğu için kafamı öptü bide diyo ki 'Öpeyim geçsin.' ben orda kalp krizinden gitmediğime şükür ediyorum o gelmiş başımı düşünüyo." Evrim bana gülerken benim yüzümde de bir gülümseme oluştu, o sırada bizim beyler salona girdi, biz de toparlanıp Beyonce-Single Ladies şarkısını açtılar ve dans etmeye başladık.  Saate baktığımda ise gece 3'e geliyordu ve yavaş yavaş uykum geliyordu sonra ortalık toplandı ve yataklar açıldı. Herkesin yeri hazır olduğunda herkes yatağına yattı, ben ve Başak beraber Kuzeyin yatağında yattık, Kuzey ve Gökhan bizim yattığımız yatağın ayak ucundaki şişme yatağa yattılar, Gözdeyle Gözlük salondaki koltuğu açıp beraber yattılar, Evrim ve Emre de onların karşısındaki koltuğu açtı ve beraber yattılar.

Salondan, yere düşme sesi geldi ve Emre "AAĞH!" diye bağırdı "Kızım ne biçim yatıyosun yaa." dedi sonra da "Toplasana şu ayaklarını." Tabi Evrim uyuduğu için bunların hiçbirini duymuyordu. "Yav niye ittiriyosun Evrim." herkes onların bu hallerine gülüyordu, tabi Kuzey'in odasına sesler geldiği için biz de duyuyorduk ve yatakta gülme krizine girmiştik. Sonunda sesler kesilince hepimiz uyumuştuk.

-----

Kalktığımda saat 5 olmuştu sonra yataktan kalktığımda Başak da uyanmıştı "Nereye gidiyon delibaş?" dedi uykulu sesiyle ama gözleri kapalıydı, Kuzey ve Gökhan uyanmasın diye fısıltıyla "Eşeyceğem geldi." dedim ve tuvalete girdim.

İşimi bitirince ellerimi yıkamak için lavabonun başına geçtim ve kendime bakıp konuşmaya başladım "Ne kadar da çitkinsin be Bade, valla yarışma olsa 1. olursun. Bu halde sokakta geziyorum dimi ben yaa, öff, böyle giderse evde kalacaksın Bade var ya." deyip ellerimi yıkadım, o sırada gözüme Kuzey'in parfümü çarptı, çok sevdiğim için birkaç fıs sıktım ve yatağa gidip geri yattım. O an da da Başak "Ay sapık mısın be?!" diye bağırıp zıplayarak çıktı yataktan "Başak ben Bade." dedim ve yerede yatan Başağa fısıltıyla bağırdım. Ama bizim odadaki herkes uyanmıştı Başağın bağırmasıyla zaten. "Ay kızım Kuzey gibi kokuyosun." dediğinde Gökhan ve Başak gözlerini açarak bize baktı. "Ya tuvalete gidince parfümü gördü, kokusu güzel diye sıktım." derken yüzüm kıpkırmızı olmuştu.

O sırada Kuzey bir kahkaha patlatıp kolunu omzuma attı ve beni kokladı, beni beni Bihterini. "Gerçekten de güzel kokuyormuşum." dedi ve saate baktı "Madem hepimiz uyandık, kahvaltı yapalım." dedi ve mutfağa gitmek için odanın kapısına doğru ilerledi, tam gidecekken "Ciddi misin? saat daha beş buçuk, yani bu cumartesi günleri erken kalkma olayı oluyo, ben bunu yapamam üzgünüm, yastığım küser, yorganımın rengi atar, yatağım intahar eder, ben bu kadar kötü bir insan olamam." diyip tam yatağa yatacakken Gökhan belimden tutup beni kaldırdı ve mutfağa götürdü ve masaya oturttu.

Kuzey önüme birkaç tane patates koydu ve Başak da bıçak. Onları soyarken parmağımı kestim ama umrumda değildi o sırada Kuzey yanıma geldi ve "Bade parmağını kesmişsin." dedi. Ben de uykulu sesimle "Çok hojdır ama bananea." dedim ve doğramaya devam ettim. Sonra Kuzey beni tuvalete soktu ve elimi soğuk suya daldırdı, sonra da elimi peçeteyle kurulayıp çekmeceden bir yara bandı çıkarttı sonra parmağımı sarıp beni yatağa götürdü ve yorganı açtı, ben de yatağa yattım, o sırada ise tek hatırladığım yorganın örtülüp, başıma bir öpücük kondurulması olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSELİ GRUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin