CITITI TOT DE LA FINAL! ENJOY!- Adelina POV. -
Ma plimb pe holurile spitalului, fiind însotita de Perrie.
Gasesc într-un final cabinetul cu numarul 28 si astept ca ceasul sa indice ora 16:30, pentru a putea intra la programarea facuta.
" Hei, Ade, nu mai fii stresata! E doar o ecografie, nu te transeaza. " încearca Perrie sa ma încurajeze, dar tot ce face este sa ma amuze.
În ultimele zile m-am simtit îngrozitor, avand multe varsaturi si dureri de cap. Medicul de familie m-a sfatuit sa fac o ecografie, asa ca iata-ma in fata faptului implinit.
Daca nu as fi plecat cu baietii in turneul lor, nu as mai fi fost aici. Defapt, daca nu ma obliga mama. Nu o sa fie o placere sa stau la mai putin de 2 metri fata de Louis.
De ce? Deoarece este un nesimtit. S-a schimbat radical si ne-am despartit definitiv acum o luna, cred. Sincer, prin cate despartiri am trecut, nu mai tin minte care a fost cea definitiva. Stiu doar ca nu il suport si nu ma suporta, asta este concret. 7 luni împreuna vor fi un calvar, pentru amandoi.
Ma trezesc din gandurile mele, alungandu-le, in momentul in care o doctorita inalta, tanara si slaba ne pofteste in cabinet.
" Sa înteleg ca dumneavoastra sunteti domnisoara Styles, nu-i asa? " îmi spune zambind, eu aproband cat mai politicos posibil. " Eu sunt dr. Karen, încantata de cunostinta! " se prezinta si îi strang mana, ca mai apoi sa ma asez pe pat, doctora punandu-mi un gel pe abdomen.
Porneste aparatul si se plimba cu un dispozitiv pe burta mea, acolo unde se afla gelul. Perrie pare ca e depasita de situatie, uitandu-se ciudat la imaginea reliefata de aparat. Doctora pare ca stie ce face, analizand atent imaginea redata.
" Da, exact ce credeam! " exclama bucuroasa, iar eu ma rog sa fie vreo apendicita pentru a ramane acasa si sa nu pot merge in turneu. " Felicitari, domnisoara Styles! Sunteti însarcinata în 3 saptamani, iar momentan copilul se dezvolta bine. " spune mai apoi privindu-ma, cazandu-mi efectiv fata cand am auzit informatia. Eu? Însarcinata? Stai, ce?
" T-trebuie sa fie o greseala! Eu nu pot fi însarcinata! " protestez, privind si eu monitorul aparatului. " Nu este o greseala, va asigur de asta. Uita-ti, acest punct mic este copilul dumneavoastra! " îmi spune aratandu-mi le ecran, eu privind socata. Ma uit la Perrie, iar fata sa e memorabila. Are ochii mari si gura larg deschisa, neavand o alta reactie.
* * *
Privesc ecografiile copilului meu si zambesc. Stiu ca e o responsabilitate imensa, insa nu am de gand sa avortez. Este copilul meu si nu am sa las pe nimeni sa îi faca rau. Dar, totusi, ce reactie va avea mama? Sau Harry?
Dar Louis? Cum îi voi da vestea ca sunt însarcinata, purtandu-i copilul în pantece?
" Ade, vreau sa stii ca sunt bucuroasa pentru tine! Si orice decizie ai lua, eu îti voi fi alaturi. " spune Perrie atunci cand coboram din masina, ajungand în fata casei lui Harry si a Evelinei. Vreau sa fie primele persoane care afla.
" Mersi, Pezz! Dar crede-ma, nu vreau sa avortez. Îl voi pastra si îl voi creste, fie ca Louis va fi de acord, fie ca nu. " îi spun, îmbratisand-o, mai apoi pornind spre usa casei fratelui meu.
Intram, si îi gasim pe cei doi soti stand pe canapea, uitandu-se la televizor.
" Hei, lume! Vesti noi. " spuse Perrie, luand-o gura pe dinainte. Jur ca într-o zi, am sa o sugrum.
" Perrie, mai incet. Fetele dorm. " o atentioneaza Evelina pe blonda, Harry îmbratisandu-ma in acest timp.
" Eu ma duc sa îmi vad nepoatele. Vin repede! " spun si fug spre camera gemenelor, dorind sa aman momentul in care le voi da vestea.
CITEȘTI
Happy Ever After \\ Louis T.
Fiksi PenggemarLouis îi declara iubire neconditionata Adelinei. Însa după 2 ani, lucrurile s-au schimbat radical. Ei s-au maturizat, iar drumurile lor s-au separat. Doar ca destinul îi reuneste, printr-un turneu al trupei. Persoane noi în peisaj, secrete încă nede...