Sevgili arkilerim,kitabım okunması tahminimden az oy hiç yok taam biliyorum ilk bolum o kadar güzel değildi umarım bu bölümü beğenirsiniz üçüncü bölümde biraz Umut'tun yaşadığını açığa çıkaracağım ama çok az !kitap hakkında lütfen görüşlerinizi yazın bu benim için çok önemli kitap okuması az bile olsa hala umudum var.ya yeter bindi ithaf virmik istiyirim!bindi 'ohaa ne kadar oy var 'dimik istiyirim bindi yirim isiyirim!
neyse multidekini bölümü okuyunca anlarsınız aasdffsdsf ibrahim galp ben şu meme konusunu da bu bolumde bitiriyorumsjsjsjs
Sabah ağırlaşan göz kapaklarımı zorlayarak açmıştım. Ellerimi alnıma dayayıp kalkmak için güç biriktiriyordum.Mutfaktan gelen annemin sesi kalkmam için sebeplerden biriydi.
''Meliss kalk!okula geç kalkıyorsun!''
''tamam anne!'' diye cevap versemde kafamı yastığımın altına koyup,yaşam belirtisi göstermemeye çalıştım.Herkesin bir oksijen sıkıntısı vardır. Yastığın altından çıkıp derince nefes aldım.Yatağımın yanına başımı koyup ayaklarımı duvara dayadım.Kollarımı gelişi güzel savurup bir süre öyle durdum.
kapı çalınca yüzüstü döndüm.Gelenin annem olduğunu biliyordum.Gözlerimi kapatıp ne diyeceğini bekliyordum.Bir kaç kez dürtükledikten sonra kalçama sert bir tokat atmıştı.Neye uğradığımı şaşırdım ve çığlık atmıştım.
''ya anne ne yapıyorsun can evimden vurulduum.Kıymetlime ne yaptın manyak gadın!''diyerek uğundum.Cidden çok ağrıyordu.''Kalk kalk hadi geç kalıyorsun!'' deyip odamdan çıktı.Söylenerek kalksamda çabucak hazırlandım.Merdivenden aşağı hoplayarak indim.kahvaltıyı yapmadan evden çıktım.hala şu yaptıkları işi merak ediyordum.Beni ilgilendiren iş!korkaklık edip gitmemezlik etmeyecektim.gitmemin en büyük sebebi MERAKTI.Okulun bahçesine geldiğimde yine çelişkiye girmiştim.neyle karşılaşacağımı bilmiyordum.zaten rezil de olmuştum,korkmanın bir anlamı yoktu.Bende ne de olsa karşılık verirdim elbet.derin bir nefes alıp sınıfa doğru yürümeye başladım.kapının önünde durunca gözlerimi kapayıp artık bildiğim ne kadar dua varsa okumaya başladım.bildiğim sure ne kadar ki zaten 4 tane yani 3 gulhü 1 elham!imanlı tarafım araya girip;'püüüüüü senin sıfatına cehennemde yanacaksın Melis!'ALLAM YAREPPİM sen büyüksün şu aciz kuluna bir yardım eli uzat söz bundan sonra ayıp şeylerde izlemeyeceğim!Sınıfın içine girdiğimde herkes kendi halindeydi.Lan o kadar telaşa kapıldım bu mu yani?Ne diyorsun be Melis al sana avantaj!Sırama doğru ilerlediğimde iki tane portakal olduğunu gördüm.Sinir bedenimi kaplarken o iki portakalı avuçlarıma alıp''KİM KOYDU LAN BUNLARI!ÇABUK ÇIKSIN ORTAYA!''diye bağırınca bütün bakışlar bana döndü.Burak ayağa kalkıp yanıma gelip,elimdeki portakalları kendi eline alıp göğüs hizasında aşağı yukarı hareket ettirirken;''Bilmem kim koymuş olabilir acaba?''dediğinde tüm sınıf kahkahalar içinde kalmıştı. Ona tam bir şey diyecekken projeksiyonun tahtaya yansıyan ışığı tüm bakışlarla beraber benimde oraya odaklanmamı sağlamıştı.Okulun facebook sayfasına İbrahim tatlıses'in tombul tombul memeler adlı şarkısını paylaşıp beni etiketlemişlerdi.Şarkı çalarken tüm sınıf eşlik ediyordu.''KESİN LAN SESİNİZİ''diye bağırmıştım.Girdiğim şaşkınlıktan çıkıp elindeki portakalları onun kafasına attım.Elime geçen defter ,kitap, kalem ne varsa Burak'a fırlatmaya başladım.
''lan ben se-nin ağ-zı-nı bur-nu-nu------''diye konuşurken atacak bir şey kalmayınca sıranın oturağını kaldırdım ve ona atacakken ''Melis öldürecek misin beni?''diyen Burak'a bakıp ''aynen lan bu olmaz!''deyip geri yerine bıraktım.Hemen çantamı alıp ona sayısız vuruşlar yaptım.''Bana bak Burak Özkılıç !Bu günü unutma! Çünkü sana bu günü öyle bir hatırlatacağım ki nöronların birbirini s*kmeye başlayacak!Meli Baykal'a bulaşmayacaktın oğlum!''Diye cırladım.Sınıfın tümünün cep telefonlarından videoya kaydettiklerini farkındaydım.Cool bir çıkış yapmalıydım.yerden saçlarımı savurarak kalktığımda herkes ''portakal portakal!''diye tezahüratlar yapıyorlardı.Ne yani'portakal' diye lakab mı taktılar?neyse şuan Burak'ı alt etmenin zevkini yaşıyordum.Havaya girip saçlarımı bir daha savurduğumda Burak'ın ağzına girmişti.''çek lan ağzını!''Diye çıkıştığımda ağzından saçlarımı kurtarmaya çalışırken elleri saçıma dolaşmıştı.''Sen çek asıl şu saçlarını! ''diye cevap verdiğinde olayın daha farkında değildi.''Elim saçına aman!senin elin benim saçıma dolaştı MAL!''Olayı çakınca sinsice sırıttı.Ne planlıyorsun çakma sarı,buruşuk popo suratlı herif?Bilerek saçımı çekmeye başladığında ''Ayy pardon!Kusura bakma elim saçına dolaşmış!''diye yapmacık bir şekilde konuşuyordu tipini tiktiğimin çocuğu!''laaann bırak tornavida kılıklı,kepçük ağızlı tıvırı seni!''Artık bir şey yapamıyordum.İki seçeneğim vardı; Ya buradan gazi çıkacaktım.Yada..... Gazi çıkacağıma kıçım kırılsın daha iyi anasını satayım!meydanı bu çakma Calvin Harris kılıklı puşta bırakacak göz mü vardı bende?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL
Novela Juvenilsadece kendi halindeydi.kimseyle uğraşmayan o kadar insanın kendiyle dalga geçmesine rağmen sataşmayan... ah kimi kandırıyoruz burnunu sokmadığı iş yoktu ve o merakı başına acılan işlerin en buyuk sebebiydi...dikkat cekiyordu haliyle tavrıyla ve o k...