ISTANBUL

5 0 0
                                    

Ben Üzüm 15 yaşındayım istanbul da yaşıyorum.Annem ben üvey babam ve üvey kardeşim aynı evde yaşıyoruz.Ne kadar üvey kardeşimle anlaşamasakta öz kardeşimiş gibi ama sanırım biraz şımarık aslında sanırım değil bildiğin şımarık.Üvey babama gelirsek fazla muhatap olmasamda aramız kötü.Nedenini bilmiyorum ama kanım ona 9 senedir ısınmadı.Öz babama noldu derseniz ben 3 yaşındayken trafik kazasında ölmüş.Annemde 3 sene sonra başka biriyle evleniyo.Lise 1'e geçtim teog puanim iyi ama istediğim liseyi tutcak kadar yüksek değil.Ama şuan gitiğim lisede iyi arkadaşlarım öğretmenlerim hepsiyel aram çok iyi.Okulda bir çocuk var hem aynı okuldayız hem de aynı sınıfta sanırım ondam hoşlanıyorum.Büyük bir ihtimalle o da benden hoşlanıyor yani nerden anladın derseniz defterime telefon numarasını yazması sizcede benden hoşlandığının belirtisi değil mi?Çocuğun ismi Can.Sık sık konuşmaya başladık okul çıkışları hep beraber takılmaya başladık.Yakınlaştık ve bir gün beni sevdiğini söyledi ve sonunda çıkma teklifi etti.Tabiki bende onu seviyorum ve bu yüzden onla çıkmayı kabul ettim.Ilk haftalarda aramız cok iyiydi ama sonraki haftalar benden başka kızlarla ilgilenmeye başladı.Ben tabi bozuntuya vermedim bir hafta sonu buluştuk sarıldık bacağımda uyudu öpüştük biz bunları yaparken can'ın en yakın arkadaşı bunları videoya alıyomuş sonra annem aradı eve gitmek zorunda kaldım telefonum titredi mesaj gelmiş can'dan senden çok etkilendim bana verirmisin diye mesaj atmış bende hayır diyip ayrılalım dedim.Sonra bana eğer bana vermesen senin vidyonu paylaşırım dedi ben bunu duyunca durek en yakın arkadaşım burağa söyledim o da çocuğu bulup dövmüş can ondan sonraki gün gelip özür diledi her tarafı mosmor olmuş ama bana yaptıkları sonucunda hala onu seviyordum aldandım ona inandım olay gecesi babamın mezarına gidip ağladım babamdan bir kez daha nefert ettim yine yanımda yoktu.Ben baba sevgisi görmedim canın sevgisi bana iyi geldi ama onun sevgisi diye bişi yokmuş ben sadece ona güvendim ama o beni kandırdı aldandım yalan sevgisine ilk defa istanbuldan nefret ettim ilk defa istanbuldan gitmek istedim ilk defa...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AldanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin