2.8

2.8K 245 5
                                    

"Hyung bugün provalara katılamayacağım ailesel bir problemim cıktı hemen eve gitmem gerekiyordu şu an otobüsteyim kapatmam lazım bayyy"genç çocuk karşısindaki hyungu dinlemeden telefonu kapatmıştı.

Yarım saat sonra

"Omoo Taehyung ne işin var burda.Ahhh ne kadar özlemişim seni."dedi çocuğun annesi.Çocuk sakin bir şekilde annesine sarıldı ve içeriye geçtiler bir kaç saat konuştuktan sonra çocuk annesinin ellerinden tutup konuşmaya başladı.

V nin ağzından

"Anne Mae Rim Min i tanıyorsun değil mi?"diye sordum anneme Min in ismini duyar duymaz gözleri açılmaya başladı aniden gözlerine yaşlar hucum edip gözlerinden yaşlar akmaya başladı.Nolduğunu anlamadan bana sarıldı ve konuşmaya başladı "Yoksa hatırlıyor musun? Tae teşekkürler Tae hep arkanda olacağım sen hiçbir şey yapmadın.Onu tekrar sevebilirsin Tae asla korkma sevmek kötülük getirmez.Tae Min seni hep sevdi biliyorsun değil mi ama sen onu terk etsen bile hep onu sevdin biliyorsun değil mi.Ahhh neyse Min i o kadar çok özledim ki Tae.Peki ne zaman görüştünüz? Çıkmış mı hastaneden? Tae merakımdan soruyorum ama sakın üzülme.Annesi ve babası...On...onlara nolmuş?"Ne?Annem ne saçmalıyordu?Ben Min i mi seviyordum.Neden başım dönüyor.Bu seste ne "Keşke ölseydimde seni sevmeseydim Rim Min.Seni tanıdığım güne kardeşim Sung Min e anneme babama lanet okuyorum hergün Min. Senin yüzünden hayatım kaydı.Senin yüzünden sevdiğim gerçekten sevdiğim kızı öldürdüm Min.SENİN YÜZÜNDEN...Ben seni değil onu sevdim."
"Taehyung onu sen öldürmedin bunu bildiğin halde ne saçmalıyorsun ve sen hep beni sevdin hep beni asıl sen benim hayatımı karattın annem babam beni terk etti sırt senin yüzünden.Seni sevdim diye okulda ne laflar yedimde sustum çünkü sen bana yeterdin Taehyung.Ama o pislik gururuna yediremeyip beni hep geride bıraktın seninle çıktığımız halde beni tanımıyormuş gi...Taehyung ne yapıyorsun...Yardım edinnnnnnn"

Kitap çok kötü ve sıradan oldu özür dilerim.
[-]_[-]

V & Bayan MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin