Bir yıl sonra
Çıkışımızı gerçekleştireli neredeyse 6 ay olmuştu.V zorla bile olsa alışmıştı benim ünlü olmama.Zaman geçmişti gerçekten çok zaman geçmişti.Ve şimdi şunları yazıyordum yerdeki toprağa
Sevgili hayatım;
Belki her şey olduğu yerde kalmalıydı.Hiçbir şey bozulmadan yalanlara sığınarak yaşamalıydık bu hayatta.
İntikam ile tutuştuğum o anları karnındaki bebekle söndürmeye söz veriyorum.
Sevgili hayat
Lütfen benim yanımda ol. Benim yanımda ol ki ne Taehyung hatırlamasın.Her şey benimle birlikte mezara girsin.Kimse bilmesin olanları.Kimse...3
.kişi ağzından
"Min.Heyyy duyuyor musun beni?Min!Öldün mü kızım be bu ne hal?"Küçük hanım oturduğu topraktan kalkıp üzerindeki beyaz önlüğü silkeleyip yerden kaltı.Hafif bir tebessüm ile görevli kadına yaklaştı ardından"Söylemiştim Hye Kun hamileyim dans pratik yapamam bebeğim...Ya ona bir şey olursa?"Görevli kadın umutsuzca küçük hanımın hizzasına doğru eğildi ve "Min haplarını aldın mı?"dedi.Küçük hanım gülere hayır anlamında kafasını salladı ve "Ben hamileyim.Hamileyim hap içemem.Hamileyim.HamİlEYIM BENNN"diyerek bağırmaya başladı.Birden bire etrafını doktorlar ve görevliler sardı.Bir sakinleştiri ardına sedye ile tekrar o beyaz bembeyaz odasına kitlendi.
Ve şu an bana el sallıyor kocaman penceresinden.Bir elini karnına koymuş bana bakıyor.Umutla tekrar el sallıyor. Bende şu an ve her zaman yaptığım gibi onu yazıyorum.Çünkü ben onu hatırlamak istiyorum.Bir gün düzelirse gerçek katilin o olmadığını onunda bir kurban olduğunu söylemek istiyorum.Taehyung un ise Min in öldürdü katile olan benzerliği yüzünden bu olaya dahil oluşunu ona anlatmak istiyorum...En çokta şunu söylemek istiyorum Taehyung un hiç omadığını bu yaşanların hiç yaşanmadığını sadece öldürdüğün adamın öldüğünü sana söyliyemedikleri için aklından uydurduğun bir hikaye olduğunu sana anlatmak istiyorum.
---VE SON---
Her türlü şikayet kabul edilir.Aklımdaki son böyle değildi ama böyle oldu.Ama Teahyung a kıyamadım ondan böyle oldu...Bir dahaki hiyayemde görüşmek üzere...Durun çok hüzünlendim be 😧😧 Yemin ederim tekrar okudumda bu bölümü kendime söverdim heralde.Valla oruçlu ağzınızla küfür etmeyin günah vede hakkınızı helal edin değerli okuyucularım...💝😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V & Bayan M
FanfictionTaetaenindrami:M 4 yıl önce ne yaşandı O kazayla ne alakan var M Seni nereden tanıyorum .....M....:V-shii beyninle değil kalbinle hatırla. DipNot: FİNALİ ANLAMAMA GARANTILI Üzgünüm ki şuana kadar finalini anlayan sadece 1 veya...