Bir gün bi akşam günü kücük Deniz'in uykusu gelmiş'di sonra Deniz yavaş yavaş uykuya dalmış üzereydi kücük Deniz'in annesi Nimet oglunu Görüp arnına bir öpücük kondurup " Benim minik paşam hadi yatağına" Demiş aradan bir beş dakka geçip kücük Deniz odasina gider ve Annnesi peşinden gidib denizi yatağına yatırır "iyi geceler paşam "Dedi annesi. Kücük deniz'de "sanada iyi geceler annem "diye seslenmişdi Annesi iyi geceler öpücüğünü verip odadan cıkmıştı. Sabah olup kücük Deniz uykusundan uyanıp Annesinin ve Babasının yanina koşup Sarılp "Günaydın annecim babacım "sevincle seslenmisdi kücük Denizin Babası Metin'in iş Saati Gelmişdi ve o telaşla evden cıkıp gider kücük Deniz "okul icin hazırım Anne "diye seslenir Annesi kücük deniz'e bakarak Gülümser ve der "tamam oğlum servis de geldi iyi dersler Paşam "diyip kücük Deniz'i Gönderir. Bir kaç saat sonra Deniz okulda Arkadaşlarıyla saklanmaç oynar sonra okul'un zilli calar koşarak Sınıfına gider.Kücük deniz Okul cıkışında o Sevincle servise Biner ve Arkadaşına der "Annem bana kek yapcak "arkadaşı'da "Benim annemde bana pasta yapcak" demişdi.Servis kalkışa baslamışdı kücük deniz'in Evine yaklaşmıştı.Kücük deniz gülümsüyerek Arabadan inmişti ve okul cantasını sırtına alıp Annesini pencereden Görür ve el sallar kücük Deniz o an karsıdan karsıya gecer iste o an kücük deniz'e Annesinin gözü önünde Bir araba Carpmıştı Annes'i Telofonu atıp koşmaya başlamıştı ve "Oğlum" diye bağırır kücük Deniz gözleri kan iki Ayaklari kirik yerde baygın yatıyordu. Kücük deniz'in durumu ağırdı acil kan lazımdı o an Herkez cagresizdi hic kimsenin Kani uymiyordu Sonra bir Kiz gelip sorar "Ben yardım edebilirmiyim?"Doktor o an kizin Kan gurubunu sorar Ögrenip kücük deniz'e kan verir ve kücük deniz'i 9 saat Ameliyat eder Doktor deniz'i Ameliyatan cıkarıp Yoğun bakima Götürüp ailesine "Ameliyat iyi" gectiğini Söylemisti "ama suan yoğum bakimda tutmalıyız" diye cevap verdi kücük deniz'in Annesi göz yaşlarına Hakim olamayıp aglamıştı. Babasi doktora sorar ve derki "Oğlumuzu görebilirmiyiz" ve Doktor cevaplıyarak "tabiki ama teker teker girin" der kücük Deniz'de 25tane kablo takıli yatağında yatıyordu Babas' ona sesleniyordu "oglum ne olur ac Gözlerini" Sonra annesi girmişti Kücük deniz'in Yanina Aglıyarak sesleniyordu "Denizim paşam bizi Birakma".Aradan bir kac saat sonra Doktor gelir ve deniz'in Babası Sorar "Nezaman kendine gelir gözlerini acar?" Doktor tam cevap vermek üzereyken küçük deniz'in kalbi durup makine ötüyordu o an Doktorlar koşup Deniz'in kalbine Elektroşoku yaptılar kücük denizin Kalb atışı yerine Gelemiyordu o an Beyaz bit örtü örtüp Anne ve Babasına "Başınız Sağolsun " diyordu. Kücük deniz'in Annesi yıkılmıştı, sonra o an bir Mucize olmuştu kücük Deniz'in kalbi yeniden atmaya başlamıştı Doktorlar odaya Girip herseyi Kontrll altına alıp odadan Cıkmıştı. Aradan bir kac Hafta gectip kücük denizin Teyzesi gelir ve yoğunbakim odasına gidip Doktora "Deniz nasil" diye sorar, doktorda "Havıza kayıpi olabilir" demiş. Kücük denizin Teyzesi yani başinda oturup Ağlıyarak kücük denize herkezin adini söylüyordü kimseyi unutmasın diye iste o an kücük denizin Gözünden yaşlar akmıştı Teyzesi sesizce Deniz'in göz yaşını silip Odadan cıkıyordu. Sonra aradan tam 5Hafta gecmişti Kücük denizin babası odaya girip Doktora "Deniz nezaman uyanıcak?"diye sormuştu Doktor "onun aslında coktan uyanması lazımdı bi seslenin cağrın onu"demişti, Babasi kücük denize sesleniyordu ama kücük Deniz bir türlü uyanamiyordu. Babasi doktora derki "onun bir Sevdigi şarkıcı var müziği acıp dinletelim" Müziği acip kücük denize Dinletmişlerdi o an Kücük denizin baş Parmaği oynamıştı ve Yavaşca Gözlerini acıyordu ilk Kelimesi "Babaydi" Kücük denizin annesi iceri girip denize sarılıp "paşam" demişti. Ve bir kac gün sonra Kücük denizi yoğunbakimdan cıkartıp normal odaya Götürüyorlardı.Aradan tam 1ay ve 6hafta geçti kücük deniz Hastaneden tapurcu olup Cıkmıştı ve o evden taşınıp birdahada Dönmediler.