Na een paar dagen zijn die 3 vrouwen (dus volgens mijn moeder mijn schoonfamilie) een paar keer langs geweest . En ja hoor ; mijn vader heeft het geaccepteerd . Na 4 dagen ofzo was het verlovingsfeest . Iedereen vermaakte zich . Iedereen behalve ik . Ik had niet eens een gevoel dat het mijn verlovingsfeest was . Het voelde gewoon aan als een normaal verlovingsfeest van mijn vriendinnen of familie. Mijn beste vriendinnen waren er ook . Ze dwongen me aan om te dansen . Ik had schijt aan iedereen die naar me keek . Ik stond op en ik danste , ik danste zo mooi als ik kon . Hij (mijn toekomstige man ..) stond op en begon een beetje mee te dansen. Hij durfde niet eens , hij was zo rood! Net een tomaat haha . Ik deed alsof hij onzichtbaar was en ik danste en lachte samen met mijn beste vriendinnen. Uit mijn vriendinnen groepje was ik de jongste . De jongste en de eerste die trouwde . Na een paar dagen kwam het Hennafeest dichterbij . Hij , zijn 2 zussen en zijn moeder kwamen naar ons huis . We zouden gaan shoppen .We gingen shoppen , en zijn zussen kozen alles uit , van de schoenen tot de jurk tot de accessoires, ik stond daar maar en ik zei niks , ze vroegen niet eens 'vind je dit mooi?' Ofzo . Nee nee ze kozen alles zelf uit .
Het hennafeest en de hennaavond was voorbij .
Alles was heel leuk en weer vermaakte iedereen zich . Maar ik niet , ik probeerde het wel , alleen het lukt gewoon niet! Ik kan het niet .Hoi! Vinden jullie dat ik Door moet gaan met dit boek? HET is een best wel lang verhaal . Alleen ik weet niet of het zo interessant is dus als je wil dat ik Doorga laat dat dan weten!!!
Byeeee
Ps: dit is waar gebeurd , en het is mijn verhaal dus dit is eigenlijk echt mijn leven . Ik heb super veel meegemaakt . Ik zal proberen om meer hoofdstukken in het weekend te maken
PPS: Stemmen!
Laat ook een leuke reactie achter !
JE LEEST
Mijn Leven
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje (inmiddels al een vrouw.) waar nooit naar geluisterd wordt . Ze word uitgehuwelijkt en ze krijgt kinderen . dan is ze het zat. Ze besluit haar eigen weg op te gaan.. maar of dat haar lukt? DIT IS WAARGEBEURD EN MIJ...