Woedend

177 15 0
                                    

bij het bezoek bij mijn moeder (en gezin) was ik boos op mijn moeder . maar toch ging ik huilen en ik misde haar . we waren daar maar een paar uurtjes en toen gingen we weg . Na een week is mijn Man van Pakistan naar Nederland gegaan . ik bleef bij zijn familie . zijn familie verhuiste terug naar Afghanistan . en ik bleef een paar dagen bij mijn moeder . Mijn man zingde vaak . en hij had veel videobanden en mijn familie vroeg om een paar te lenen om te beluisteren en te kijken . 3/4 dagen waren voorbij , en op een dag zat ik die videobanden te bekijken ; en opeens zag ik een kort gesprek van hem en ik zag dat het een boodschap was voor zijn moeder, hij zei dat hij zijn moeder groette en dat het goed ging met zijn vrouw en met zijn zoon , ik kon het niet geloven en ik beluisterde de videoband wel 3 keer opnieuw . toen riep ik mijn moeder , en ik begon te huilen , mijn moeder was in shock en kon het ook niet geloven , Zij moeder en familie kwamen terug, en ze kwamen mij ophalen en ik was boos en ik zei dat ik niet met ze mee zou gaan . en zei snapten het niet , toen zei mijn moeder dat ik stil moest zijn want zei zou het vragen , Toen heeft mijn moeder tegen zijn zus gezegd 'haal je moeder is , ik moet haar spreken over iets heel belangerijks ..' zijn zus haalde haar moeder en toen..

Bedankt Lezers/Lezeressen voor het lezen! ben jij benieuwd naar het volgende deel? Stem dan ! En laat een reactie achter! Dat zou ik heel leuk vinden ! alvast bedankt en tot het volgende deel..

Mijn LevenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu