(....)-author ckp
×.....×-dlm aty
#....#-tmpt
//...//-perbuatan..Nama aq Im Yoon Ah..aq blajar kt Jeguk Highschool..aq ni nerd nk tau?sbb pkai speck besar tu jer(btol ke ejaan?)adui..pnt aq bebel sengsorg..nk g jln2 la..ajak taeyeon..aq lupa nk knl kn..taeyeon kwn baek aq..sehati sejiwa la katekn..die la yg tlg aq time aq ssh..kwn laen??aq ad la geng..name die SNSD tpi dieorg sume pindh pegi jepon..tinggl aq ngan taeyeon jer..aq ad abg..abg aq la yg pling nyakai kt dunia ni..but die x pernh bercinta slps ap yg berlaku kt die..(ceh-_-")nk tau?..bace la..name die Byun Baekhyun..die kt mane?die kt New York..U kt sane..mlz la nk pikir psl mangkuk tu..(kuajak)aq da pnt mmbebel nk kuar..mmndgkn omma aq date ngan appa aq..huhu..tingglkn aq sensorg kt umah..Taeyeon..tunggu aq..
OTP
Yoona-annyeonghaseyo
Tae-annyeong..nugu?
Yoona-kau lupe kwn sndiri??sub..sub..nangis ah cm ni
Tae-lek arh..ko nk ap call aq?
Yoona-ceh..cm mrh jer..jom kuar aq bosan la merepot jer kt umah mcm ulat taik..(bole plk-_-")
Tae-okok..nk g mne??btw omma ko mane?
Yoona-pegi han river..omma aq?dating ngan appa aq..
Tae-ok..lgi 20 minit aq amik ko..lmbt tinggl..
Yoona-ye la2.ok la aq g mandi dulu nk siap..x psl2 kene tinggl
Tae-ye la2 annyeong
Yoona-annyeongyoona ambil tuala dn masuk bilik air nk mandi..mmg la..x kn masak kot-_- ..ok mrapu di situ..lps mandi pkai bju..yoona turun bwh..ala pkai bju biasa jer..sluar track suit dn bju brlgn pendex wrne biru..pergi han river jer pon..bkn shopping..
#30 minit#
Yoona P.O.V
Mane plk si Tae ni..?kate org lmbt..die yg lmbt..ish!..mlz la nk pkai speck besar gedabak ni..kalo x pkai nnti kang kalo trjumpe bdx skola abis arh..
Mesti korg keliru kn??mmg yoona x rabun..die sajer pkai nk bwtkn die tu rabon..org yg tau die ni x rabon ialah omma, appa, taeyeon,baekhyun ngan geng SNSD die sajer nk pkai biar org aggp die nerd..pdhl ganas tuh orgnyer..x yh maen2 ok..back to the story..sbb bnyk da mrapu..
Pon pon!!!
Kereta Tae da ad kt dpn umah yoona..yoona msok dgn muke x puas aty..Tae pon tego..Tae-kau asal?
Yoona-20 minit lgi aq amik ko lmbt tinggl//tiru suara Tae//
Tae-lek arh beb..omma aq suro g kedai..pegi la kjp..aq nk tanyer phl x bkk speck besar gdbk ko ni?
Yoona-kang x psl2 junpe bdx skola mati aq..dieorg dpt tau
Tae-pape jer la
Yoona-cpt la..byk mmbebel..
Tae-iye iye..#Han River#
Yoona jln2 kt kwsn situ..die tingglkn Tae kt cafe..(jht btol..)tgh die jln2 .die trlggr sorg namja..namja tu pon tlg die bgn..
Namja:awak ok?
Yoona:gwenchana..//senyum//(btol ke author eja?)
Namja:BTW name sape??
Yoona:Im Yoo--
Tae:YOONA!!YOONA!!
Yoona:×giler ke die ni..x malu ke ap??×//-_-"//kau nape..terjerit2 ko x malu erh??
Tae:sggp kau tingglkn aq kt cafe..x jdi aq nk beli..BTW sape namja ni??namchin kau erh?
Yoona://luku kpl Tae//kpl bapk kau namchin aq..aq trlggr die tdi
Tae:appo!!skit la..maen bpk plk die..ermm name sape?//pndg namja//
Namja:Jeon Jungkook imnida//bow//
Yoona:Im yoon ah imnida
Tae:taeyeon imnida..pggil tae jer..ha yg nerd ni pggil yoona
Yoona:-_-"
Jk:ouh..bwt ap dtg sini
Yoona:ilgkn stress kau sklh mane?
Jk:Jeguk highschool
Tae:same la dow..tpi x prnh nmpk pon?
Jk:esok aq bru start..
T/y:ouh..
Tae:wei..yoona
Yoona:what?
Tae:esok aq kls laen..
Yoona:phl plk?bkn 1 kls ngan aq ke?
Tae:aq kene tuka ngan cikgu..cikgu ckp aq pakar sains bkn accaunt
Yoona:ala..x dpt nk gado ngan ko lgi
Tae:rehat ad..wei..jungkook..ko kls ap?
Jk:same ngan kau..BTW yoona amik alirn accaunt yer??aq ad hyung..nnti pon sklh kt situ esok..
Tae:bape org?
Jk:masok aq 7 org
Yoona: rmainyer
Tae:hyung ko sume 1 kls ker?
Yoona:ko nk jdi polis ke detektive ni??sume bnde nk tau
Tae:biar la..ok smbg jungkook
Jk:x..nnti aq yg same ngan kite dn ad yg same ngan yoona
Tae:erhh..da la jom blik..da pkol 6 ptg nii..nnti omma aq bising..
Yoona:jom la..jungkook umah ko kt ne?..
Jk:kt taman sri indah(bdl curi tmn mane ntah)
Tae:same ngan kiteorg la..jom arh naek skali
Jk:nae..
Yoona:kajja..nnti lmbt..
Tae:iye iye..
YOU ARE READING
A Sudden Love
Randomjimin ni benci ngan yeoja smnjk clash/break ngan suzy..nk tau sbb ap..suzy curg la ap lgi..pastu sjk jimin jumpe yoona jimin ingat yoona ni baek..but die silap yoona seorg agk gns la..tpi dibnding yoona ngan suzy..suzy la...sbb die quenka..yoona han...