#esok pagi#
Yoona bgn awal..pkol 6:00..die msok bilik air dan mndi..pastu pkai bju skola..duduk dkt meja solek..
Yoona P.O.V
Uishh..x sabar nk kenekn ko suzy..hahaahaha..slama ni kau kene kn aq kn??hahah..siap kau nnti..(seram plk author ngan ko-_-")jht la plk aq ni..haha..da pkol bape ni??uishh pkol 6:30 la..baek trun breakfast..kang lmbt Tae tu mmbebel..
End P.O.V
Yoona turun g meja mkn..die breakfast ap yg ommanyer buat..lps breakfast..Tae da tunngu yoona di dpn umah..yoona segera dptkn Tae dn g skola same..tu sbgai rutin harian yoona tpi 1 jer yg bkn..yg die ckp sengsorang kt meja tu..ary ni jer cm tuh..huhu..okok da mrapu da ni..yoona x sbr btol nk kene kn suzy..dlm perjlnn ke sklh..yoona da ceritakn da dkt Tae..Tae punyer la glk cm org giler..sume pndg die..yoona hanyer bwt muke ni..*-_-"*haha..pastu yoona psn dkt Tae jgn bgi tau org slain BTS..
#dlm kwsn skola#
Yoona dan Tae same block..cume kelas jer laen..kelas Tae pling dkt brbnding yoona..yoona punyer x lh jauh sgt..cume die hujung skit..ketiga hujung...tpi bkn kls C die org 1 kos tu ad 3 kls..okok..jgn mrapu..tu hanyer rekaan..x yh ambik kesah sgt..back to story..slps Tae msok kls..yoona menuju ke klsnyer..
#kls yoona#
Yoona msok dlm kls..die nmpk kls die bersih..so..x pyh la kmskn lgi..lgi pon die org first smpai kls tuh..mmg la pkol 6:55 da smpai skola..org bru bgun..nk mandi ap..okok..nape la author ni asyik merapu+merepek..aishh..back to the story..die kluarkn hp dri poket skirtnyer..die bkk lgu..x kesah la lgu ap..yg penting lgu..die kluarkn komik..die bace komik tu dgn teliti..dlm 5 minit..pintu kls yoona disepak seseorg..yoona pndg..die hanyer "smirk"pada org yg tndg pintu kls tu..perghh hampir trcabot pintu tuh..geng Miss A dtg kt meja yoona..dlm kls yoona msih x de org..ntah dieorg mmg lmbt ke ap..Fei sepk kerusi yoona..yoona rileks..die bwt bodo mcm x de pape brlaku..pastu Jia sepak meja yoona..yoona still cm tdi..bwt bodo mcm x der pape berlaku...suzy grm..die trik rmbot yoona skuat aty..yoona still mcm tdi..(yoona ko ni patung ke??tkot dow author ngan ko..asyik wt bodo jer..mcm x de pape..pdhl dieorg buli kau tu..)yoona da biasa sbb slalu die kene nga suzy..bgi die..tu bende kecik..suzy lgi grm..sbb yoona hanyer "smirk" jer kt die..die trik lgi kuat rmbot yoona..yoona da x thn..
Yoona:arghh!!!wei pabo..lpskn la..shit punyer betina..(mianhae ayt kasar)
Suzy:kalo x nk?
Yoona:ko jgn trkejot..dan ko jgn menyesal..
Suzy:uuuuuuhh..tkotnyer~//bwt2 muke tkot//woi..pompuan..ko dgr ni..ko jgn dkt dgn jimin lgi..jimin tu aq punyer..!!
Fei:dan aq akn pastikn dpt blik abg ko tu!!
Yoona:suzy..kau amik la jimin tu .aq x hamak la..kalo ko syg die phl ko curg ngan die??!!pdn la ngan muke kau..ni lgi sorg..//smirk//kkk ipar ku yg x jdi..jgn prasan ko akn dpt abg aq.!!die da benci kau..ko tau x??!!!dlm mimpi pon x mungkin kau dpt die..//smirk..tolak suzy biar dilpskn rmbotnyer..//Slps jer yoona tolak suzy kblkg..rmai mata melihtnyer..pljr2 beransor dtg..tpi x brani nk msok 5A..dieorg pndg dri luar..Rap Mons,V dan Jimin pon ad skali..tpi dieorg tgk dulu bru bertindk..ok..back to yoona..yoona tolk suzy dan..5 cap jri melekat di pipi x brapa gebu kepunyaan suzy smpai suzy jatoh trsungkur ..pljr laen mlopong..sbb hanyer yoona sorg jer brani..yg laen x brani..yoona seyum sinis..Fei dan Jia tlg suzy berdiri..
Yoona:kn aq da ckp..jgn maen2 ngan aq..kn da kene..sdp x laut aq bgi??
Min:brani kau..!!//nak tmpar//Blom smpat Min nk tmpar..Rap Mons da pgg tgn Min..dgn kuat giler..Min mengerang kesakitan..hmpir jtoh air mata die..(cewek :p)..tpi Rap Mons still pgg..die mkin kuatkn pegangan..geng Miss A??da trkejot brok la..suzy..menggedik dtg kt jimin..die plok tgn jimin yg berotot tu..
YOU ARE READING
A Sudden Love
Randomjimin ni benci ngan yeoja smnjk clash/break ngan suzy..nk tau sbb ap..suzy curg la ap lgi..pastu sjk jimin jumpe yoona jimin ingat yoona ni baek..but die silap yoona seorg agk gns la..tpi dibnding yoona ngan suzy..suzy la...sbb die quenka..yoona han...