Y/j:kau??!!
Omma:ap bising2 kt luar tu..la jimin msok la..jgn ddk kt luar..
Jm:nae ahjumma..
Omma:x yh nk ahjumma sgt..pggil eomma jer..
Jm:nae..eomma
Omma:mari mkn dulu..bru bincg..
Semua:nae..Semua mkn dgn selera..tpi yoona..yoona x slesa..sbb Jb asyik pndg die jer..jb duduk dpn die..yoona cpt2 abiskn mknnyer..dan g dapor..nk basoh pinggn yg dh die gune tdi..time die cpt2nk g dapor..jb pon mmprcptkn mkn..nk keja si yoona tu..(erkk-_-")senanyer jb nk 'kacau'yoona jer..dlm kluaga dieorg..mmg trknl dgn prgai dieorg..sjk jb dilhirkn..kluarga die org ni..agk 'byuntae'skit..ok da melalut..tu rekaan..x yh percaye..100% sgt..jimin perhati jer lgkh jb..
Jimin P.O.V
Senanyer nk bincg ap nih??kawin ke?x nk aq kawin ngan die..walaupon ap2 yg berlaku...euww..brani tu mmg la brani..but speck die tu aq x suke..hyung pon satu..die g 'kacau'yoona tu da nape??x psl2 dpt lauk jer kt yoona..nasi x tau dpt biler..aishh..hyung aq lgi trok dri aq..
End P.O.V
Slps mereka mkn..mereka brkumpul di ruang tamu..(author tulis name omma jimin o/j..kalo appa jimin a/p kalo omma yoona o/y kalo appa yoona a/y..ok?)
O/j:ok..mari kita bincg
Jm:bincg ap ni omma?
A/j:bincg tntg prkhwinan yoona da JB..
Jm:ouh..×nasib bkn aq..×troskn..
Yoona:huh??kene kawin?omma..yoona kn muda lgi..lgi pon 1 bulan lgi yoona nk exam besar..
O/y:ala..bole la.yoona..omma tgk yoona ngn JB sesuai..
Yoona:knl pon x omma..bru ary yoona jumpe..//muke sedih//
A/y:yoona..ikot appa jap..yg laen tunggu sini jap
Yoona:nae..Appa yoona bwk yoona g dapor..untk discuss bende nii..
A/y:yoona..please trima..
Yoona:appa..yoona muda lgi la..
A/y:jeball yoona..appa nk sgt yoona bahgia..ini jer cara yg trbaek..
Yoona:×cm ne ni..ermm trima jrr la..kesian plk aq tgk appa ni×ye la..yoona trima.
A/y:thnkz syg..syg ank yeoja sorg nir...//plok yoona dan senyum//
Yoona:×aq arap ni yg terbaek..×Slps mereka discuss..mereka dtg blik dkt ruang tamu.
A/j:cm ne??stuju..
A/y:stuju..ok..esok g bli baju ye yoona..lps blik sklh..
Yoona:nae appa..
Jb:esok sayer amik awk pkol 4:00 ptg
Yoona:ermm//seyum kelat//
O/j:ok la..kmi blik dulu..esok si jimin ni nk sklh..
Yoona:nae ahjumma..
O/j:x yg pggil ahjumma..just call me mama..
Yoona:nae mama..
Jb:omma bila tarikh kawin tu??
Yoona:×mak ai mmt ni..giler ker??x sabar btol nk..kawin..×
O/j:ouh..ermm 2 minggu dri skang..
Jb:ok
Yoona:×awalnyer..aduh..×
A/j:jom blik..nnti lmbt plk..esok jimin nk skola..
O/y:ok la..hati2 jln..
Kluarga park:annyeong..
Kluarga yoona:annyeongSlps kluarga park pulg..yoona msok dlm bilik dan kms buku,gosok bju..cm biasa la..sbb esok nk sklh..keje sklh??x der...cikgu Gary baek sgt..mmg x prnh bgi keje sklh..(best nyer la..)pastu yoona tido..manakala omma dan appanyer di bwh..
Omma:cm ne ni??ksian plk ayg tgk die..
Appa:ala..ayg x yh risau..baby yakin dieorg akn bahgia..
Omma:ye la..Slps mereka smbg psl yoona mereka msok dlm bilik dn tido..
<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>
Yoona cm biasa bgn awal..pegi sklh ngan Tae...smbil jln ke sklh..yoona crita kt tae psl mslh die..Tae:kau biar btol?!
Yoona:x kn aq nk tipu kau..btolla..ko nk tau x..JB tu hyungnyer jimin mmt plig poyo tuh..
Tae:seriusly??!mesti korg asyik gado jer kn kalo ko ngan hyungnyer da kawin..biler kawinnyer??aq nk dtg boler??
Yoona:2 minggu dri skang..ptg nir aq kne pegi butik beli baju..ko nk dtg..dtg la..aq x lrg pon..ha lgi satu ko ajk SNSD..aq dgr citer..die x lame lgi blik sini .
Tae:mmg pon..ahad ni..dieorg blik..
Yoona:jjinjja??!
Tae:x yh jerit la..aq x pkk lgi..
Yoona:hihihi..mian..
Tae:jom la cpt..nnti lmbt smpai sklh..
Yoona:kajja!
YOU ARE READING
A Sudden Love
Randomjimin ni benci ngan yeoja smnjk clash/break ngan suzy..nk tau sbb ap..suzy curg la ap lgi..pastu sjk jimin jumpe yoona jimin ingat yoona ni baek..but die silap yoona seorg agk gns la..tpi dibnding yoona ngan suzy..suzy la...sbb die quenka..yoona han...