Hoofdstuk 7

101 8 2
                                    

Hier sta ik dan. Op het vliegveld, klaar om te vertrekken. In de afgelopen drie weken heb ik veel moeten regelen. Ik moest een appartement huren, meubels kopen, vergunningen aanvragen en alles dat ik mee wilde nemen inpakken.

Ik ben nu afscheid aan het nemen. Wat best wel moeilijk is. Mijn moeder en Charlotte begonnen allebei te huilen. Charlotte had iets gezegd van; 'Nu heb ik niemand meer om samen mee mensen te bekijken op een terrasje.'. Typisch Charlotte.

Mijn moeder gaf me een preek dat ik voorzichtig moest zijn en dat ik geen vreemde dingen moest doen.

Nu staat Kyan tegen me aan en hij heeft zijn armen om mijn middel geslagen. Zijn hoofd ligt op mijn borstkas en hij knijpt me bijna fijn.

"Lisa. Ook al ben je soms echt ontzettend stom, ik wil eigenlijk niet dat je weggaat." Zegt Kyan hoofdschuddend.

"Ahw," zeg ik, "Ik ga jou ook heel erg missen."

"Ik hou van jou." Zegt Kyan en hij kust mijn wang. "Ik hou ook van jou." En ik geef hem ook een kus.

Er wordt omgeroepen dat de passagiers het vliegtuig in moeten stappen.

"Nou, dan ga ik maar." Zeg ik en geef iedereen nog een laatste knuffel.

"Ik hou van jullie." Zeg ik en zwaai. "Doei!"

"Wij houden ook van jou, schat. Veel succes. We zien je snel weer!"

Ik glimlach nog één keer voordat ik me omdraai en wegloop. Een traan rolt over mijn wang. Ik zucht en veeg het weg.

Als ik in het vliegtuig ben zoek ik mijn plaats op en plaats mijn tas op de bagagehouder. Er komt een vrouw naast me zitten. Ze heeft grote zweetvlekken bij haar oksels zitten en haar vieze plakkerige arm raakt mijn bovenarm aan. Ze buigt naar voren waardoor een vieze zweetlucht mijn neus binnendringt. Ik probeer niet te kokhalzen en schuif verder naar het raam toe. Ik leun tegen de zijkant aan en leg mijn hoofd in mijn hand. Ik draai mijn pols wat meer naar binnen en snuif zodat ik in plaats van de zweetlucht de geur van mijn parfum ruik.

Door de luidspreker wordt er omgeroepen dat het vliegtuig zo gaat stijgen en dat iedereen hun gordel om moet doen. Ik doe mijn gordel om en pak mijn mobiel en oordopjes. Ik zet muziek op kijk uit het raam. Het vliegtuig begint met rijden en stijgt langzaam op. Ik kijk nog een keer naar de vrouw met de zweetoksels. Hopelijk gaat deze vlucht snel voorbij.

-

Toen het vliegtuig was geland pakte ik snel mijn spullen en vluchtte ik het vliegtuig uit. Ik regelde een taxi en die bracht me naar mijn appartement. Ik betaalde de chauffeur en pakte mijn spullen uit de kofferbak. Ik sleepte de koffer achter me aan en deed de deur open. Ik tilde de koffer op. Ik moest namelijk nog een paar trappen oplopen voordat ik bij mijn appartement was. Het appartement is nieuw. Het appartementencomplex is pas een maand geleden klaargemaakt. Er woont nog bijna niemand. In mijn appartement zit een slaapkamer, een badkamer, een woonkamer en een keuken.

Ik zit momenteel op de bank. Een aantal meubels zaten bij het appartement in. Mijn koelkast is nog helemaal leeg en ik heb nog geen eten voor vanavond, dus ga ik nu boodschappen doen. Het centrum is hier niet zo ver vandaan, dus ik kan lopend. Ik doe mijn jas aan en pak mijn tas. Ik pak de sleutels van de deur. Ik stap de deur uit en doe de deur op slot.

-

Met een veel te zware boodschappentas loop ik de trappen op naar mijn appartement. Als ik binnen ben zet ik de tas op tafel en ruim ik alles op.

Mijn maag begint te rammelen dus maak ik een broodje. Ik eet het op op de bank terwijl ik een film kijk op mijn laptop. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik een ongelezen bericht heb. Ik open het bericht en zie dat het van Mason is! De afgelopen weken hebben we al wat berichten naar elkaar gestuurd. Hij weet ook dat ik nu in Londen woon. Snel zit ik rechtop. Ik moet toegeven, hij is echt leuk.

'Hi :) How are you? x'

Glimlachend reageer ik.

'I'm good, how are you? x'

Meteen krijg ik een bericht terug.

'I'm great! Are you in London yet?'

'Yes I am! Just finished grocery shopping.'

'Are you tired?'

'A little bit'

'I'll let you rest. Hopefully we'll meet up this week if you aren't busy.'

'You don't have to go...' Stuur ik.

'I have to drive my little sister to dancing'

'Okay, hopefully I'll see you this week'

'Bye xx'

'Bye! xx' Stuur ik en ik zie dat hij offline gaat.

Ik glimlach en staar nog even naar de berichtjes voordat ik mijn mobiel weer weg leg en verder ga met film kijken. Ook al ken ik hem nog maar net, hij laat mijn hart sneller kloppen elke keer als ik aan hem denk.

---

Bedankt voor het lezen!

Laat een reactie achter en zeg wat je ervan vond!

Ik ben weer een jaartje ouder. :)

Ik moest vanavond eigenlijk twirl les geven, maar omdat ik hoofdpijn heb heb ik me afgemeld. Waardoor ik dit hoofdstuk voor jullie kon maken!

10 votes en 6 comments?

- Anouk xx





Nobody Can Stop Our Love (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu