Fatmagül ve Freddy dışarı çıkmışlardı yoldan geçen herkes bu ikiliye bakıyordu çünkü fatmagül dog woman olduğundan dolayı sakalları çıkmıştı. Yalvarıyordu freddy tıraş olması için ama direniyordu fatmagül hayır diyordu ben sakallarımı çok sevdim. Fatmagül o kadar alışmıştı ki artık elinde tesbih sallıyor ve kamyon şoförü gibi konuşuyordu hatta Freddy ile tavla bile oynuyorlardı. İkili yolda fikret ile karşılaştı. Fikret çirkin ve çok pis olduğundan Fatmagül dayanamadı ve ağladı. Freddy gözlerini kapamıştı. Fikretin çirkinliğinden gözleri yaşarmıştı. Ağlama diyordu freddy fatmagüle. Kamyoncu fatmagülsün sen ağlama. Dayanamıyorum diyordu Fatmagül gözlerim kanıyor. Fikret yanlarından geçip gitti. Etrafa kötü bir koku yayılmıştı. Fatmagül ve Freddy koşarak eve gittiler. Freddy bir daha evden çıkmamayı fikretle bir daha karşılaşırlarsa kötü şeyler olabilir dedi. Fatmagül onayladı. Fatmagül durmadan dog manlikten nasıl kurtulacaklarını soruyordu. Freddy bıkmıştı. Yeter be kadın diyerek fatmagüle tokat attı. Bende istemiyorum böyle olmak ama elimizden bişey gelmiyor anlamıyor musun? Diye bağırdı freddy fatmagüle. Fatmagül yine ağlıyordu. Özür dilerim diye fısıldadı Fatmagül. Freddy gelip sarıldı üzgünüm dedi. Sinirlerim bozuk.