6 bölüm...Karisik duygular

65 7 0
                                    

Caner bir müddet susmus sonrada

-Yasadiklarin zormus gercektende.

-Heleki karsindaki kisiler abinin etrafindaki kisilerse birde..Üc kagitci ..düzenbaz..

-Peki sen kizi mi korumak istedin yoksa abinimi?

-O nasil soru öyle..Tabiki kizi..Sonra bende bir kizim onun mutsuzlugu icin ugrasacagimi nasil düsünürsün..

-Ailene bu meseleyi anlatsaydin kizi gelin olarak almazlarmiydi?

-Tabiki alirlardi..Ama abim en fazla bir iki sene onunla evliligini sürdürürdü.Üstelik aldatirdida..Sokaklar yabanci kiz dolu..Isteyen istedigiyle beraber oluyor orada..Ben onun mutsuz olmasini

istemedim..Üstelik su an cok mutlu..Öylesine dua ettimki onun icin..

-Yani her erkekte öyle degildir aslinda..

-Bilmem..Ben hep kötü tecrübeler yasadim ..Sade abim degil arkadaslarida ayni ..Hepsinin bir sürü kiz arkadasi oldu.. Onun icin ben dis dünyanin gercegine daha hazir hissetmiyorum kendimi

galiba..Belkide dedigin gibi daha cok gencim..

-Korkma..Bence senin su an yasadigindan daha acimasiz bir dünya var disarida ama ..Sen böyle zirh duvarlarini örtdükce yüregine sana hic kimse bir sey yapamaz..

-Neyse bosver bunlari simdi..Eeee benim resimlerim ulasti herhalde eline hic yorum yapmadin benimle ilgili..

-Dur simdi aklima geldi..Gürkan sabah bir zarf SIKISTIRMISTI elime galiba onun icerisindeler..Simdi cantamdan cikaririm deyince ..ipek yine üzülmüstü..Baska biri olsa bir an durmaz merak edip

bakardi hemen diye düsündü..Peki neden caner merak etmemisti

ipegi..Yinede hic sesini cikarmadi bozuldugunu anlamasini istemiyordu cünkü canerin..Bir an bir sesizlik oldu..ipegin kalbi yerinden cikacakmis gibi olmustu..titreyen sesiyle..

-Caner...diyebilmisti..ipek merak dolu bekleyisin sesine verdigi hassas tonla

-Burdayim..Güzelmissin..Demisti.Ipek derin bir nefes almisti o anda..Caner devam etmisti sözlerine

-Ama yasin bu resimlerde kücük galiba..

-Evet onlar kapanmadan önceydi..Simdi kapaliyim bildigin gibi..

-Dur resmini karsima alayimda öyle konusalim..

Tam bu sirada ipek salondan gelen sese dikkat kesilmisti..Ses babalarinin odasinin kapisindan gelmisti..Ipek dahada sesini kisarak

-Seeeyy..Su an kapatmam gerekiyor..Galiba babamlar uyandi..Sonra görüsürüz..

-Peki ..deyisini duymustu canerin ipek sadece..Hemen kapatmisti telefonu..Biraz sonrada ses kesilmisti..

Ama ipegin bir kez daha bu heyecani kaldiracak yüregi yoktu..Zaten biraz sonrada derin bir uykuya dalmisti..

-----------------------------------------------------------------------------------

Sabah kaderin

-Kalk hadi ipek bak sabah oldu..kalk..Kizim sabaha kadar besikmi salladin ac su gözlerini artik..ipek zorlada olsa aralayabilmisti göz kapaklarini..

-Kader birakta biraz daha uyuyayim..ne olur..Diye hem mirildaniyor hemde basini yastigin icine gömüyordu ayni anda ipek..

-Valla bana kalsa ben uyu derim ama biliyorsun emir büyük yerden annen kaldir dedi..Deyince ipek zorlada olsa yerinde dogrulmustu..

Hala daha kendine gelememisti..En sonunda toparlandi ikiside kalkip odalarini toplamis ve hazir kahvalti sofrasina oturmuslardi..

ipegin annesi;Kizim kader annen sabah aramis yavrum seni istiyor..Deyince masaya neseyle oturan ipegin yüzü asilmisti..

ipek;Offff.Anne simdi benim canimi SIKACAK ne vardi söylermisin?..Annesi olgunlukla cevap vermisti kizina..

-Kizim cocukluk yapma..Annesinin istemesi gayet normal onlarinda isleri gücleri var..Bak hem bugün gider biz tekirdaga gidecegiz..O zaman istiyorsaniz beraber kalirsiniz yine eger gelmek istemezsen bizimle..

ipek cocuk gibi dudak bükmüs sonrada sarilmisti arkadasina..

-Geleceksin degilmi?O zaman kader ..Kader

-Bilmem.Annem izin veririse tabiki gelirim koca bebek asma suratini... demisti arkadasina..

-Buruk bir tebessüm yayilmisti ipegin yüzüne..Kahvaltidan sonra kaderi yolcu etmisti..Kaderden sonra gelen giden olmus ve ipek hic oturmamisti.

Aksam üzeri babasi cayini yudumlarken kizinin yorgun yüzüne bakarak

-ipegim..Ne oldu bitanem..Yoruldunmu?ipek

-Evet baba yoruldum bugün biraz ,birde kader gitti iste onada canim SIKILDI..Babasi bir yandan kolunu kaldirip koltugunun altini isaret ederken bir yandanda

-Aman benim ipek böcegim de yorulmusta degince ipek kosarak babasinin koltugunun altina girmis ve göysüne yaslanmisti..En sevdigi insandi ipegin babasi..

ipek babasinin göysüne yaslanirken babasida kizinin saclarini öpüyordu.

-Babacigim..Yarin ne isimiz var..Canla beraber biraz hanife teyzeye gitsem nasil olur..

-Gidin kizim..Ama biliyorsun bu evin icisleri bakani var birde ondan izin kagidi cikmadan asla gidemezsiniz..Annenizin izni varsa olur..demisti.

Annesi ise yine bir sürü ismiz var diyerek gecistirivermisti ipegi..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gün kavusmus sehrin semalarini gece teslim almisti coktan..

ipek eline bir kitap almis gece lambasinin isigi altinda okumaya calisiyordu..Ama aklini bir türlü kitaba veremiyordu..Düsünceleri arapsaci olmustu..Kafasi iyiden iyiye karismisti..

Bütün gün düsünmemeye calissada aklinda tek isim vardi ipegin "Caner"

Kadere bile anlatmamisti gece canere konustuklarini..Aslinda zaman bulamamisti kendine göre..Kitabi kenara birakti..Isigi kapatti..

Pencereden sizan ay isigini daha iyi görebilmek icin perdeyi araladi..Yine azda olsa denizle selamlasmisti ay bu gecede..

Neydi icindeki bu isim veremedigi huzursuzluk..Bir türlü anlam veremiyordu..Yoksa ..yoksa ..Diye mirildandi elinde olmadan..Sonra hemen kardesine bakti..Kardesi misil misil uyuyordu..

Cani seyrederken icinden nasilda ablasinin sirrini tutuyor bu sefer Diye gülümsedi.

Kalkip kardesinin üzerini kapadi saclarini oksadi ve yanagina bir buse kondurup tekrar yatagina biraz önceki konumuna döndü..Caner hic karsilasmadigi ve su ana kadar anlayamadigi biriydi..

Onun icin nedenler nicinler yoktu sanki sadece gercekler vardi

Her söyledigi söze bir cevabi vardi..Mantikli ve usturublu cevaplari ise ipegin kafasini karistirmisti.Onunla konustukca daha cok konusmak istiyor...

Her cümlesi ipegin dimaginda merak uyandiriyordu.Aniden bir karar aldi telefonu eline aldi..Sonra vazgecti yerine koydu.

Sonra iki defa daha tekrarladi ayni haraketi ,karar veremiyordu.Sonunda titreyen parmaklariyla telefonu cevirdi ve kendini heyecanli bir bekleyise birakti.

Karsidan tanidik bir ses

-Efendim..

-Alo

-ipek senmisin?Diye hayretle sormustu caner..

-Evet benim..Bu gecede ben arayayim dedim seni ..Kizmadinya..?

-Yoo..Niye kizayim..

-Eeee ne yapiyorsun

-Ne yapayim nöbetteyim iste..Bir arkadasla beraber..

-Gürkanla berabermi?

-Hayir bu gece o yok..Baska arkadas var..Daha dogrusu sefimiz var yanimda..Bir iki saate gidecek zaten sonra yanlizim..arada arkadasina da cevap vermisti bir sorusu icin sonra devam etti

-Eee nasilsin neler yaptin bugün?ipegin aklina degisik bir fikir gelmisti..Yüzü al al olmustu ayni andada ama yinede denemek istiyordu..

Acaba caner diger erkeklerden ne kadar farkli olabilirdi..?diye düsündü bir an ve düsündüklerini uygulamaya karar verdi..

Eli ayagi titremeye baslamisti ama yinede söyleyecekti canere

Sogukkanliligini korumaya calisarak

-Eh iste iyi sayilirim..Her zamanki gibi gecti günümde gelen giden eksik olmaz bizde MaasaALLAH imiz vardir.Türkiyeye gelince arka arkaya misafirler gelir ..

-Ne o iyi sayilirim derken..Ne demek istedin..Ipek mümkün oldugu kadar ciddi ve hassas bir sesle

-Caner bilemiyorum ama galiba ben sana asik olmaya basladim..demisti..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sevgiyi Arayan Kalpღღღ[Tamamlandi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin