Andrew avea emotii, nu vroia sa deranjeze pe cineva, asa ca se gandi sa plece. Si-a luat inima in dinti si si-a spus: " Ce-o fi o fi!" A batut incet la usa, Neriman se grabea sa deschida; Andrew a mai batut o data la usa. Cand sa deschida usa...
- Tu? intreba uimita Neriman
- Da, eu... Adica eu vroiam sa iti spun ceva, sper ca nu te-am deranjat, stii... eu te...
- Iesi afara!
- Ce? Stai, nu inteleg...
- Iesi afara, ca sa discutam! Nu auzi?
- Desigur... Eu nu am vrut sa te deranjez, in primul rand, nu stiam ca sunteti certate, Neriman... In al doilea rand sper ca nu te-am deranjat venind aici... eu... hai inapoi la petrecere!
- Ce?! Esti nebun, Andrew Arcaoglu?!
- Da!
- Pleaca, pleaca acum, Arcaoglu, fii atent: pleci acum pana nu te vede logodnicul meu!
- Mai incet! Nu plec!
- Arcaoglu, aici avem niste reguli, nu e ca la tine!
- Nu plec!
- Deci nu pleci!
- Nu!
- Bine, il sun pe logodnicul meu... sau ce ar fi sa il chem pe tata? Arcaoglu!
- Fii atenta, nu plec pana ce nu vii la petrecere cu mine!
- Arcaoglu, dispari!
- Demirhan, vino!
- Pa!
Neriman ii inchise usa in nas lui Andrew. Andrew se lasa batut si pleaca. In drum spre petrecere, Arcaoglu, face un accident teribil. Ajunge la spital, deja a intrat in operatie. Din cauza nervilor el a pierdut controlul volanului.
Din pacate, Arcaoglu a decedat... Indata cum au auzit, Duygu, Anabelle, parintii lui Andrew si parintii lui Anabelle, ajung la spital.
Parintii lui Andrew intra intr-un soc si ajung la urgente. Anabelle se cearta cu doctorii deoarece ei nu vor sa o lase in sala unde era Andrew.
- Andreeew! Lasati-ma, vreau sa ma duc la el!!
Anabelle lesina si ajunse si ea la urgente.
- Mama, vor fi bine toti, nu? o intreba Duygu pe mama ei
- Cred ca da, draga, cred ca da...
- Mama, eu m-am saturat: mai intai Andrew, dupa parintii lui si acum Anabelle! Fie cum o fi! M-am saturat!
- Fata mea, nu se spune asa ceva! Vrei ca ei sa pateasca ceva, draga mea?
- Nu, mama, nu, normal ca nu, dar m-am saturat! Neriman, Andrew, parintii lui, iar acum sora mea! Mama, nu trebuia sa se intample asa ceva! Mama, ce e cu viata noastra?! In doua zile viata noastra s-a schimbat complet pe nepregatite, fara sa ne dam seama! Tu stii ce inseamna asta, mama?! Stii?
- Duygu!
- Mama, ia mana de pe mine!
- Duygu! Esti o Demirhan, comporta-te ca atare!
- Mama, nu mai vreau nimic de la viata asta decat sa mor!
- Duygu, ce vorbe sunt astea?! Revino-ti, fata mea! Ce se intampla cu tine, ce?!
- Ce se intampla cu viata noastra?! Imi spui?! Cand imi vei da un raspuns iti voi da si eu!
- Duygu!
- Pa, mama!
- Duygu... Du.. Duygu, fata mea! Duygu, unde te duci?!
- Pa, mama! striga Duygu din departare
- Duygu!
CITEȘTI
Secretul lui Anabelle
AçãoAnabelle s-a nascut intr-un cartier select; era o fata cu multi bani, dar se credea superioara. Prietenii ei din copilarie se numesc Andrew si Onur. Pentru a afla mai multe despre intelegerea facut de parintii lui Andrew si Anabelle, va propunem sa...