CH - 1

451 44 6
                                    


ၾကမ္းၾကဳတ္ျပီး တည္ျငိမ္လွေသာ မ်က္ႏွာထားနဲ႕ လူတစ္ေယာက္……ထိုလူရဲ႕ ေရွ႕တြင္ အေနာက္တိုင္းဝတ္စံုနဲ႕ လူမ်ား ေခါင္းမေဖာ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ေၾကာက္ရြံ႕ေနၾကသည္။ထိုလူၾကီးရဲ႕ ေဘးက လူတစ္ေယာက္က "ဆရာ!ကြ်န္ေတာ္ ရွင္းလိုက္ရမလား"

ထိုအခါ ထိုလူၾကီးက တည္ျငိမ္ေအးေဆးျပီး ၾသဇာသံအျပည့္ျဖင့္ "ရွင္းလိုက္!! ေသသပ္ပါေစ"

"Nae"

"မ……မလုပ္ပါနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ကုိ အသက္ခ်မ္းသာေပးပါ  မလုပ္ပါနဲ႕"   ခယကာ ေတာင္းပန္ေနေသာ္လည္း အခ်ိန္ေႏွာင္းသြားေလျပီ ထိုလူရဲ႕ တပည့္ျဖစ္သူ ေသနတ္ေအာက္တြင္ အတံုးအရံုး လဲက်ကာ အသက္နဲ႕ခႏၶာ တစ္ျခားစီ ျဖစ္ရေလေတာ့သည္။

ထိုအျဖစ္ကို အစအဆံုးျမင္လိုက္ရေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္……သူ႕လက္ထဲမွ လြယ္အိတ္ေလး ျပဳတ္က်သြားသည္။ထိုအခါမွ အေစာက ေသြးေအးေအးနဲ႕ လူၾကီးက ထိုေကာင္ေလးကို သတိျပဳမိျပီး လွည့္ၾကည့္လိုက္သည္။ထိုလူၾကီးက မအံ့ၾသသြားပဲ ထိုေကာင္ေလးကို လွမ္းၾကည့္ကာ "ျပန္လာျပီလား"

"N…Nae"   ထိုလူၾကီးက အျခားသူမဟုတ္ ထိုေကာင္ေလးရဲ႕ ေမြးစားအေဖျဖစ္သည္။

"ဒီကိုလာအံုး" သူ႕ရဲ႕ဖခင္နားသို႕ တုန္တုန္ရင္ရင္ျဖင့္ ေလ်ွာက္လာသည္။

"မင္းဆရာမ ဖုန္းဆက္တယ္…ေက်ာင္းက ပန္ခ်ီျပိဳင္ပြဲမွာ အထူးဆုရတယ္ဆို"

"A…Appa!……အဲ႕……အဲ႕ဒါက……"ေကာင္ေလးက ေၾကာက္လြန္းလို႔ အသံေတြပါ တုန္ရီလာသည္။

"Lee Donghae!……………မင္းကိုငါ ဘာေျပာထားလဲ" ထိုလူၾကီးရဲ႕ ေလသံက တည္ျငိမ္ေနေသာ္လည္း ရက္စက္မႈေတြ အျပည့္ပါေနသည္။ထိုေကာင္ေလးလည္း အျပစ္လုပ္ထားေသာ အျပစ္သားတစ္ေယာက္ကဲသို႕ ထိုလူၾကီးေရွ႕တြင္ ဒူးေထာက္ထိုင္လိုက္ျပီး "မွား………မွားသြားပါတယ္Appa……ဒီတစ္ခါပဲ ခြင့္လြတ္ေပးပါ " ထိုလူၾကီးက သူ႕ေရွ႕တြင္ ဒူးေထာက္ထိုင္ေနေသာ ထိုေကာင္ေလးလက္ကို ဆြဲကိုင္လိုက္ျပီး "မင္းကို ေမြးစားခဲ႕တာက ငါ့ရဲ႕အေမြကို ဆက္ခံျပီး လူသတ္ဖို႕အတြက္ အခုထိမင္းကို အသက္ခ်မ္းသာေပးထားတာ ေဟာဒိလက္က ေလာကၾကီးရဲ႕ အလွကို ဆြဲဖို႕ထားေပးထားတာ မဟုတ္ဘူး " ထိုေကာင္ေလးက အသနားခံေသာ မ်က္လံုးနဲ႕ ၾကည့္ျပီး ငိုယိုေနေသာ္လည္း ထိုလူၾကီးကေတာ့ အေရးစိုက္ပံုမရ……… ထို႕ေနာက္ သူ႕ေဘးက အရမ္းယံုၾကည္အားထားရဆံုး ထိုင္ဝမ္နဲ႕ကိုရီးယားစပ္ၾကားဟုထင္ရေသာ တပည့္ျဖစ္သူကို "Han!…" (Han=Hangeng)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 24, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Incidentally Changed Of My LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora