Telihold van.Az egész utcát bevilágitotta.Fogalmam sincs miért sétálok itt.Egy csikorgò hangot hallotam meg,de sehol egy autó vagy jármū.Megállni szeretem volna de nemtudtam.Az út végén egy szakadék volt.Az elōtt pedig egy kislány?!
Hosszú barna haja majdnem a földet súrolta,szakadt ruhái voltak.Hátra nézet majd ezt mondta "Soha ne néz a teliholdba" majd elōre lépet és eltūnt.Csuron vizesen kelltem fel.Nemértetem ezt az álmot.Ki volt az a lány?Vajon miért mondta?Sok a kérdés de nincs válasz rájuk.Elmentem letusolni majd reggelizni.Ma lesz az elsō munkanapom nem szeretnék késni.Apa és anya már nem voltak otthon.Dolgoznak.Hiába,ez az én családom.
Elrakodtam majd indultam is.Gyalog 1 óra ezért taxival mentem.Idōben odaértem,szerencsém volt még nem volt ott a fōnök.Egy fiú állt most a pultnál.Velem egyidōs lehetet,szōke haja csak úgy fénylet a zöld kék szeme csak úgy viritott.Csak bámultam ōt,mig nem megszólitott.
"Segithetek?"hangja olyan volt mint a szellō halk de mégis hangos,mély de kellemes.
"I-igen.Anna Britet keresem"böktem ki végül.Szemeiben elvesztem,igézō volt.
"Nemsokká itt van."egy halvány mosoly tūnt fel arcán.Elbūvölō.Közben megérkezett a fōnök.Mérgesnek látszott.Mindent csapkodott,és morgott.Próbáltam jelezni,hogy itt vagyok.Rámnézet majd azt mondta.
"John kérlek mutasd meg neki mit kell csinálni.Nekem sok a munkám."jelentette ki szúrós szemmel."Rendben.Gyere velem.Körbevezetlek."mosolygot.Én csak bólintottam.Megmutatott mindent,majd 4 doboz könyvet kellett kipakolnom a megfelelō helyre.Elég fárasztónak hangzot de megcsinálom.
Elkesztem pakolni a könyveket.3 doboz meg volt 2 óra alatt.Több mint 75 könyvet pakoltam ki.Némelyik érdekesnek tūnt.Kész lettem az utolsó dobozal is.Visszamentem Johnhoz aki valamit olvasot.Észrevedt majd gyorsan becsukta.
"Mit olvastál?"kiváncsiskodtam
"Csak egy igaz történetet.Semmi különöset."mosolygot
"Értem."leültem egy székre majd gondolkodtam az álmomon.Ki az a lány?A szavai csak úgy ismétlōdtek a fejemben.Soha ne néz a teliholdba!Mit akar ez jelenteni?
"Selena?"John a válamat ütögélte.
"Hmm..."néztem fel rá
"Min gondolkoztál ennyire?"ült le mellé-elmondhatod nyugodtan,bennem megbizhatc"kedveskedet"Este volt egy fura álmom.Egy sötét utcán futotam,telihold volt."az álom újra lejátszódot elōtem"aztán egy szakadék elōtt megáltam.Egy lány állt ott."a földet bámultam
"Hogy nézet ki?"kérdezte komolyan
"Hosszú barna haja volt.Szakadt ruhákban állt.Aztán megfordult és azt mondta..."mély levegōt vedtem majd folytatam"Soha ne néz a teliholdba!Ezzel eltūnt."felnéztem Johnra.Láttam,hogy erōsen gondolkodik valamin.Feláltam és utána mentem.
"John.Jól vagy?"egy kicsit megijedtem
"Jaj ne.Ezt most miért?Sophi hadd ōt.Ōt ne."sutogot
"Mi?John mi a baj?Rosszat mondtam?"a hangom tele volt kétségel
"Selena menj haza.Ma telihold lesz.Csukd be az ablakot és sötétisd el az ablakot 18:30 és 19:00 között.Bármi történik ne menj az ablakhoz és ne néz a teliholdba.Rendben?"nagy szemekel bámult rám.A hangja tiszta ijedség és félelem volt.
"John megijesztesz.Miért?"hátráltam
"Csak tedd azt amit mondok"hangosaban mondta"Rendben."ezzel haza mentem.5 óra elmúlt,mire hazamegyek lesz 6 óra.
Megérkeztem majd gyorsan kajáltam.Felmentem a szobámba.Elmentem tusolni.A viz nagyon jól eset,megnyugtatott.Kikászálódtam,felöltöztem majd a szobámba mentem.Láttam,hogy már 19:30 van.A fenébe nemsötétitettem be az ablakot.De miért is kéne?Hagyom a fenébe.Bebújtam az ágyba majd egy pillantást vetettem az ablakra.Szerintem nem kellett volna,majd a látvány sokoló és brutális volt.Ezt el sem hiszem.