Röportaj 2

132 6 0
                                    

Merhaba, şimdi potterheadalwayssss ile yaptığımız tatlış röportajı okuyacaksınız.
İyi okumalar.

1-) Gerçek ismin ne ? Bize biraz kendinden bahseder misin?

Gerçek ismim Aleyna.
Bir potterhead'im ve
1 trilyon kez ( o kadar sıfırı yazmaya üşendim)
Harry Potter izlesemde bıkmam.
Binam Gryffindor ama Slytherin'i de seviyorum.
Antalya'da yaşıyorum 12 yaşındayım 6.sinifa geçtim.

2-) peki bize kitabını nasıl yazmaya başladığın hakkında bir kaç şey söyleyebilir misin?

İlk okuduğum kitap scorose231'indi ve çok sevmiştim.
Sonra okuduğum kitap da CerisheHood'undu ve onu da çok sevmiştim. Sonra bende yazmaya başladım ama pek beğenilecek bir kitap olmadığını düşünüyordum.
Fakat düşündüğümden daha iyi sonuç aldım ve devam ettirdim.

3-) Ne kadar güzel!
Ben senin kitabını çok seviyorum ve bırakmaman çok iyi olmuş bize kitabın hakkında bir kaç ip ucu verebilir misin?

Teşekkür ederim.
Geçmişe gittiler bir kaç bölüm sonra geri dönecekler diye düşünüyorum ama kararımı değiştirebilirim.Pansy Parkinson Scorpius ve Rose'un arasını bozmaya çalışacak.

4-) Bunlar bizim için iyi ip uçları oldu.
Teşekkürler Aleyna.
Kitabın ve okuyucuların hakkında neler söyleyebilirsin?

Benim kitabımda Albus,Rose, Scorpius, Pansy, Draco ve Golden trio aynı Emma ve Jessie benim kurgusal karakterim.

5-) Peki, Scorpius ve Rose'u neler bekliyor?

Pansy yüzünden kavga edebilir ama sonra düzelir.

6-) Tamam, teşekkürler peki örnek aldığın bir Scorose yazarı var mı?

Evet scorose231 ve CerisheHood çünkü onların hikayelerini çok seviyorum.

7-) peki bu yazarlarla arkadaş mısın?
Bir de son olarak Emma ve Albus hakkında neler söyleyebilirsin?

Evet arkadaşım.
Bir de NazAslan6 adlı kullanıcı var Emma ve Albus'da birbirlerini seviyorlar ve ikisi de Rose'un en yakın arkadaşı.

8-) peki , teşekkürler eklemek istediğin bir şey var mı?

Kitabımı okuyan herkese teşekkürler ve hogwarts mektubu gelmeyenler üzülmesin benimde gelmedi.
Napalım olmayınca olmuyor.





Scorose kitap önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin