Evet bu şeker röportajımızı da MatthewEspinosa11 ile yaptık iyi okumalar
****
1-) gerçek ismin ne ?
Bize biraz kendinden bahseder misin?Gerçek ismim İlgi, bu yıl 9. Sınıfa geçtim. Özel bir kolejde okuyorum.
Gitar, keman, piyano ve bateri çalabiliyorum.
Biniciliği de profesyonel olarak yapıyorum.2-) peki hikayen hakkında bize neler söyleyebilirsin?
Diğer Scorose hikayelerinden farklı bir konum var.
Neredeyse tüm hikayelerde Scorpius ve Rose farklı binalardalar Fakat benim hikayemde Rose Slytherin'de.
Ve Weasley ailesindeki tek Slytherin Rose.3-) Diğer Scorose kitapları ile ilgili ne düşünüyorsun?
Açıkcası ********* kitabını şikayet ettim. Çünkü benim konumun özelliği Rose'un Slytherin'e seçilmesiydi. Ve o kişi de hikayesini benden sonra yayınlayarak Slytherin'e seçti.
Bu yüzden bu durumdan Rahatsızım.4-) peki , sende hikayelerinin özel kalmasından yanasın.
Ne yazıkki Wattpad'de özenti çok.
Peki bize okuyucu kitlen ile ilgili neler söyleyebilirsin?Okuyucu kitlem çok şirin kişiler.
Onlara kitle değil' Aile' diyorum.
Hilayemin bu noktasına gelmesinde büyük katkıları var.
Yeni bölümü merakla bekliyorlar ve ben yayınlayınca o kadar güzel yorumlar alıyorum ki!
Fikirlerini benimle paylaşıyorlar.
Çoğunu kullanmaya çalışıyorum ve ortaya süper bölümler çıkıyor.5-) Scorose kitapları okuyor musun İlgi?
Daha çok Dramione okuyorum.
Scorose okumamamın nedeni fikirlerin benzeri olmaması.
Bu şekilde olursa emek hırsızlığı olur.6-)Ne kadar da ince düşüncelisin!
Emek hırsızı olmamak önemli.
Peki ya başka bir hikaye yazmayı düşünüyor musun?
Şu anda ara verdiğim Say Something hikayesine devam etmek istiyorum. O da Fremione, ama ileride bir AU yazacağım.
O da Drinny...7-) bu keyifli röportaj için teşekkürler, var mı eklemek istediğin bir şey?
Asıl ben teşekkür ederim bu keyifli röportaj için.