Alex, Max'i eğitmeye başlamıştı. İlk olarak pençelerini eğitmeye çalışıyordu yani istediğinde tırnaklarını çıkarabilecekti. Aslında bu zordu çünkü babası şak diye çıkarabiliyodu tırnaklarını. Bu onun için zordu. Önce kafasını boşaltması daha sonra sadece oldurması gerekiyordu. Ve son kez denedi. İşte!
Olmuştu. Babasının ona gururla baktığını hissediyordu. Bu duyguyu ilk defa hissediyordu. Sanırım artık kurtlara alışır gibiydi. Bu kurt şeyleri o kadar garip gelmiyordu artık.
...Öğlen olmuştu halası onlar için harika bir öğle yemeği hazırlamıştı. Masaya oturdular ve yemeğe başladılar. Yemekte kimseden ses çıkmamıştı. Yemek faslı bitince max ve alex salona çekildiler. Aslında eğitime devam etmeleri gerekiyordu ama biraz tembellik yapmaya karar verdiler. Ne zaman bir sessizlik çökse max in aklina annesi geliyor ve gözleri doluyordu, annesini çok özlemişti. Alex, max e "üzülme annen üzülmeni istemezdi." Dedi. Bu max e çok garip gelmişti. Aklindan yoksa budamı kurt gücü diye düşündü. Tam bunu düşündüğü sırada alex " evet, ama sadece bazı kurtlarda." Dedi. Max git gide heyecanlanıyordu. Bi düşünsene içinden babana küfrediyosun ama baban seni duyuyo, bide baban kurtadam yani sıkiyosa geçir aklindan o küfürleri. Daha fazla düşünürse garip şeyler olabilirdi o yüzden sessizliğini bozup " mesela hangi kurtlarda görülür bu özellik " dedi. Alex "gerçek alfalarda ve bide alfa öldürmüş alfalarda olur böyle şeyler." Max hemen cevap verdi " yani sen gerçek alfa mısın ?!" Dedi. Alex in biraz suratı düştü. " Hayır aslında ben bir alfa öldürdüğüm için bazı güçlere sahibim. " Dedi. Max biraz hayal kırıklığına uğramıştı. Yani babası bir katildi sonuçta ama sonra peşinde olan kurtadami düşündü. Düşmanları vardı bide kurtsun. Sanırım buna alışabilirdi. Daha sonra alex e bir soru daha yöneltti " Peki gerçek alfa nasıl oluyo yani o doğuştan falan mı?". Alex yanıtladı " Hayır, gerçek alfa sonradan olunur. Ama herkes olamaz sadece azim,hırs,fedakarlık gibi özellikleri ağır basan, tam bir sürü lideri özelliği taşıyan kirtlar olabilir. Gerçek kurtların bir sürü gücü vardır tahmin edebileceğindende fazla. Mesela acı çekiyorsan acını azaltabilirler. " dedi. Max bu gerçek alfa olayını çok sevmişti. Yine düşüncelere dalacaktı ki alex " bu kadar gevezelik yeter hadi bakalım hazırlan ormana gidicez. " dedi. Max te tamam anlamında başını salladı. Yukarı çıkıp gelirken yanında olan çantasını aldı. Yukarıda babası ona bir oda hazırlatmıştı ama oda daha boştu cünkü bütün esyaları annesi ile kaldığı evdeydi. Babası yarın éşyalarını almaya gideriz demişti max e. Alex i daha fazla bekletmeden aşağı indi ve evden çıktı. Babası onu kapının önünde arabayla bekliyordu ve arabaya bindi. Yolculuk yaklaşık bir saat sürmüştü. Arabadan indiğimizde üç kişi bizi bekliyordu. Arkaları dönüktü. Babam onlara doğru gitti ve "Selam genç kurtlar, bu benim oğlum Max. Sürümüze yeni üye geldi bunu ormanda koşarak ve çalışarak kutlayabiliriz. Ne dersiniz ?" Dedi ve çocuklar gülmeye başlamıştı anlaşılan bu gün çok yorulacaktım. Tanışmak için elimi gence uzattım ve "merhaba, ben Max " dedim. Genç gülümseyerek "Merhaba bende Deamen "Dedi. Daha sonra yanındaki uzun saçlı sarışın kız "Bende Beth yani Elizabeth ama bana Beth diyebilirsin " dedi. Gayet samimi bir kızdı. Sonra yanındaki biraz çekingen simsiyah saçları, koyu kahverengi gözleri olan kız istemeyerek "Bende Darya " dedi. Sanırım ondan hoşlanmıştım yani hoşlanmak değilde şey gibi işte bilmiyorum, tatlı kız sadece. Hem sevgilisi falan vardır heralde yani çok güzel bi kız. Tamam itiraf ediyorum sanırım ilk görüşte aşık olmuştum. Aslında inanmazdım ama başa gelince inanılıyo ister istemez. Kızın elini bıraktıktan sonra babam "tanısma faslı bittiyse artık başlayalım mı?" Dedi ve ağaçların aralarına daldı peşindende Deamen,Beth ve Darya koşmaya başladı bende onları takip ettim.
Artık gerçek eğitim başlamıştı ve bu sürü olayı hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
werewolf
WerewolfMax içeriden gelen sesler üzerine uyandı.sesler salondan geliyordu,merak etti ve salona gitti camdan kaçan bişey gördü. bir köpeğe benziyordu sonra yere baktı ve annesini kanlar içinde gördü. ne yapacaktı tek yakını cinayete kurban gitmişti. yüreği...