Jessica's POV
Kyaaaaaaaa!!!!
Aduhhh....Sakitnya telinga aku........Agaknya sampai ke kafeteria boleh dengar.Oh!Anyeongg...Nan Jessica Jung.Half Korean half France.Last year jurusan fesyen.BTW,jeritan tadi khas dari pelajar² perempuan untuk Park Jisoo or Joshua.Pelajar lsst year jurusan bisnes.Haah....Prince kat Kolej Luziard ni..Tapi sayang,dia playboy king.Hampir semua gadis pernah jadi gf dia.Aku?X...Dia hanya akan ambil gadis gadis yang cantik,hot and sexy...Malangnya,aku rasa aku xde semua tu...What?Yes..Aku sukakan dia...I'm fall in loves with a playboy king...Sejak dia selamatkan aku dari dilanggar lori...
Flashback
Authors POV
Jessica ketika itu baru putus cinta akibat bf nya yang curang.Kata lelaki itu,dia dan kwan kwan nya bertaruh untuk date dengannya selama 3 minggu.Katanya lagi,takkanlah dia nk date dengan gadis kolot,nerd dn x cantik seperti Jessica.Jadi,selepas pergaduhan itu kepala Jessica asyik memikirkan tentang kata kata llaki itu.Dia juga menangis.Ketika ingin menyeberangi jalan raya,dia tidak sedar sebuah lori memecut.
PINNNNNNNNNN!!!!!!!
Argh!!!!!
Jessica menutup mata.Sedar sedar sahaja,dia berada di dalam pelukan seorang namja.
Gwenchana?
Dada Jessica masih berombak ombak.
N..nae..G..gomawo..
Pelajar Luziard ke?
Y..Ya..
Tahun?
Ke..Kelima
Jurusan?
Fesyen....
Lelaki itu membngunkan Jessica.Dia mengusap kepala Jessica
Saya Park Jisoo.Or Joshua.
Saat itu,Jessica kaku.Joshua?P..Playboy king?,telahnya.Dia meneliti wajah tampan playboy itu.Gentleman...I think I fall in loves with him...