Ellerimin üşüdüğünü hissettiğimde montumun cebine sokarak hızlanmaya başladım. Hafiften şimşek çakması yağmurun geleceğini işaret ediyordu ki bu beni zora sokacağa benziyo. Hızımı daha fazla arttırdım ki yağmur başladı. Aslında yağmuru severdim ama şimdi değil. 10 dakika içinde eve gitmezsem olacaklar beni zora sokacak. Bizim sokağa girdiğimde bi uğultu vardı sokakta. Hızımı arttırdığımda neredeyse koşuyordum. Her neyse yine kavga olmuştu ve bir genç grup birbirlerine bağırarak bir şeyler anlatmaya çalışıyolardı. Onları umursamayarak binanın kapısına geldim. Arkamdan tanımadığım bi ses DERİN diye bağırınca arkamı dönüp baktım. Birini göremeyince tekrardan önüme dönüp yürümeye başladım ki aynı ses tekrardan Derin diye bağırdı. Ama bu sefer sanki kurtulmak için çırpınıyodu. Hızla kavganın ortasına yürümeye başladım. Bir erkek grubu ortalarına aldığı bi cocuğu ölesiye dövüyorlardı. Kalabalığı yarıp çocugun yanına eğildim. Yani çocuk dediysem 19 yaşlarında benden 2 yaş kadar büyük birisi. Fazlasıyla uzun boylu ve esmer birisiydi. Yakışıklı sayılırdı. Bian babam geldi aklıma babama ne kadarda çok benziyordu. Babam öleli zaten fazla olmadı. Ama aramda iyi sayılmazdı. Babam ölmeden önce fazlasıyla zengindik ve büyük bir şöhretimiz vardı. Şimdiyse annem ve 15 yaşındaki erkek kardeşimle orta halli birisinin oturacağı bir binada oturuyoruz. Bi anda çocuk Derin diye inleyince düşüncelerimden sıyrılıp çocuğun kulağına eğilip "Kurtaracağım sadece bana yardımcı ol" diye fısıldadım. Grupta gözümü gezdirdikten sonra aralarında tanıdığım çıkmasını umuyordum ki öyle oldu. Arda'yı görünce hemen ayağa kalkıp yanına gittim. Ardayla fazla konuşmuşluğumuz yoktu. Sınıf arkadaşıydık sadece. "Onu tanıyorum"diye fısıldadım. "Bırakın Ardan lütfen"dedim yalvarır gibi. Aslında tanımıyodum neden böyle birşey yapıyorum bende bilmiyorum ama Ardaya yalvarır gibi bakınca galiba attığı dayağı yeterli buldu ve arkadaşlarına bi isaret vererek uzaklaştılar. Hemen yanına gidip diz çöktüm.Soluklarını hızlı hızlı alıp verirken elmas ademi sürekli bir aşağı bir hareket ediyordu. Dudağının kenarından ve kaşından akan kanlar oldukça yoğundu. Bi anda elimi tutup sıkınca irkildim. Hemen elimi çekmemle oda şaşırmışa benziyodu. Allah aşkına kimdi bu ? "Kimsin" dedim sinirle. Anladığım kadarıyla konuşmakta zorlanıyodu. Sorumu tekrarlayınca hafiften sırıtır gibi oldu. "Hırçınsın" yine sırıtıp konuşmasına devam etti. "Babanda tek kelimeyle seni bana böyle anlattı" tekrar sırıttı ve ayağa kalkmaya çalıştı. Sinirlerim bozulmaya başlıyordu. "Bir dakika bir dakika babamı nerden tanıyosun?"
Sorumla sırıtışını kesip ayakta dikilip yerde oturan bana bakmaya başladı. Bende ayağa kalkmak için ellerimle yerden destek alıp kalkarken biranda bileğimde tutup beni kaldırdı. Tutuşu fazla sert değildi fakat yumuşakta sayılmazdı. "Hey hey hey !! Kimsin bana açıklayacak mısın yoksa kafanı gözünü birde benim dağıtmamı ister misiin ??" Elini yavaşca uzatıp sırıtmasıyla "Deniz" diye mırıldandı. Allah aşkına neye sırıtıp duruyodu bu gerizekalı."Sorunun ne gerizekalı nerden tanıyosun beni hemen acıklamazsan gerçekten elimde kalacaksın!"
Alaylı alaylı sırıtışı bi anda kahkaya dönerken bende sinirimden dayanamayıp kahkaha atmaya başladım. Gerçekten kafayı yemek üzereydim. "Bu kadarda hırçın olduğunu beklemezdim gerçekten" bi kahkaha daha patlattım sadece kahkahayla kalmayıp yerden havaya bi anda sıçrayıp yüzünede bir yumruk indirdim.Olayın şokuyla yüzünü buruşturup bana ukalâ ukalâ bakmaya başladı. Gerçekten meraktan ölmek üzereyim. "Anlatacağım herşeyi fakat şimdi değil bücürük şimdi değil".....
ARKADAŞLAR BİLİYORUM ÇOK KISA Bİ BÖLÜM OLDU AMA DAHA İLK BÖLÜM VE DİĞER BÖLÜMÜN BİR KISMINIDA DENİZ'İN AĞZINDAN YAYIMLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM
KENDİNİZE İYİ BAKIN :*
SEVİLİYORSUNUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kİ SEN"
ChickLit"Ki sen" dedi adam sevdiği kadının gözlerine bakarken "benim ilk aldığım güldün"....