Kevın'ın ağzından
Ablam, küçük kardeşim, ben ve Loyalty .(kız kardeşimin sincapı) Annem ve babamı tanımıyorum. Fakat ablam Anderea, annemi sekiz yaşındayken görmüş ben o zaman dört yaşındaydım. Pek bişey hatırlamıyorum. Kardeşim ise daha 6 aylıktı . İşte annem kardeşim altı aylıkken bizi terk etti. Babam ise bir başka biriyle evlendi. Ablam babam için" başka birine kaçtı " diye yorumluyor . Ayrıca ablam babamı pek sevmiyo . Neden bilmiyorum ama ablama göre de babam pek bizi sevmezmiş.Ablam bu konular hakkında pek bişey demiyor ve baba lafını kullanmamızı istemiyor. 13 yıldır babamın yüzünü göremiyorum. Oda babamı göremediğimiz günlerdendi. Hafif yağmur çilseliyordu . Ablam, ben Elena ve Loyalty ormandaki kulübemizde birlikte yaşıyoruz. Bu kulübe annemin bize son bıraktığı şeydi yada ona göre yani anneme göre şeylerdi. Neden bu evde kalmamızı istiyor anlayamıyorum. Ben bu ailenin en güçsüz üyesiyim. Loyalty bile benden güçlü bu yüzden evden çıkmama asla izin yok . Ablam bizi korumak için olduğunu söylüyor. Neyse kulübenin dışından hiç çıkmadık. Ablam hariç . Ve o değişik çizgi. Yani onun ne anlama geldiğini bilmiyorum . Ama ablamın o çizginin anlamını bildiğini düşünüyorum çünkü ablam o çizgi hakkında bazen ağzından bir şeyler kaçırdı. Ve o çizginin dışına hiç çıkmadım. Ablam zaten buna izin vermez. Heryeri kırmızı renkli bir karışım ile kaplı bu evin etrafında oval bir çizgi var. Pencereler de aynı karışımla kaplı . Ve ablam eve bol miktarda bu karışımların malzemelerini getiriyordı. Ayrıca bu karışımı küçük kolyelere koyup üçümüzede takıyor ve hiç çıkarmamamızı istiyordu.Bi çocuk olarak benimde şehire gidip okula yazılmam gerektiğini düşünüyorum . Ablamın eğitime karşı olması bence çok yanlış. Ama ablam gerçek eğitimin dövüşle ilgili olduğunu düşünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Yolculuk
ActionMerhaba arkadaşlar bu kitabım hayatınızda büyük bir heyecan kaplıycak. Hayatı fantastik olaylarla dolu üç kardeşin yaşam öyküsünü anlatıyor.Anneleri ve babaları olmayan bu üç kardeş yaratıklarla dolu bir ormanda daha doğrusu dünyada yaşıyor. Fak...