Şifreler Çözülürken

41 7 9
                                    

Andrea'nın ağzından
Giderken yanıma haritayı, Yaratıklar Kitabı'nı, mektupları ,suyumu ve yiyeceğimi,bide yeni bir yazı buldum aile tablosunda onu aldım. Yazıda şöyle yazıyordu "UNUTMAYIN Kİ! Başka yerlerde aradığınız cevaplar bazen hayatınız bazen yaşanmışlıklarınız bazen de elinizdekiler olur!!"
Neyse ben şimdi Aleksiya Ormanı'na gidiyorum. Çocukları eve kilitledim sonuçta ne olacağını bilemeyiz. Balix'te birazdan gelir. Mağaraya yolculuk başlasın. Balix ile yer altında buluşcaz. Sessiz olmam gerekiyo Cücery'lerin kulakları oldukça iyidir. Ama hiç biri benim kadar iyi değil. 2 tanesi gitti bile. Mağaraya ulaştım. Bakın burda ne var mektuptaki yazının aynısı. Belkide her şeyin başladığı veya biteceği yerdir burası . Yer altına inmeliyim acilen!! Ama nasıl ?! İlk başta buranın ipucunu bulmam lazım. Bu yazı toz tutmuş baya önce yazıldığı belli. Biraz araştıralım buraları. Evettttt!!! Burası yer altına iniyor. Lanet olsun! Yarasalardan nefret ederim. Her yerdeler. Buraya en son ne zaman inildiği hakkında çeşitli varsayımlarım var . Sonuçta burayı örümcekler bağlamış ama hala anlayamadığım şeyler var çünkü burda Nayonsta yumurtası var. Bu yumurta özel bi yumurta. Çoğu yaratık buraya yaklaşamaz. Bilemediğim şeylerin yanında bildiğim bir şey de oldu . Yine aynı yazı hem de yumurtanın üstünde . Annem ve babam buraya daha önce gelmiş ve bizimde buraya gelmemizi istemiş. Bu yumurtayı yanımda götürmeliyim. Çantama koydum. Veee Balix. Bu anı yani yaşadığım bu sevinci anca Balix ile koskocaman sarılmamız anlatır.
-Canım arkadaşım seni çok özledim
- Ah, tatlım seni o kadar özledim ki!! Küçük bir sincap olmama en azından kendimi öyle bilmeme rağmen bu turda öğrendiğim bilgiler şifrelerin cevaplarını vericek bize. Şimdi ben yokken olanları anlat bana.
    Bende bütün bildiklerimi anlattım Balix'e. Son anda aile tablosunda bulduğum yazıya da anlattım . Ne olabilirdi bu şifre. Yazılandaki gibi belki sorularımız elimizdeki cevaplarımızdır. Evet cevap bu. Haritada gösterilen yer yumurtanın bulunduğu yer. Yumurtanın üzerindeki yazı elimizdeki soruların cevabı. Andrea :
-Balix kitabı çıkarmama yardım et.
-Neeee!!??? Kitap yanında mı ? Kafayımı yedin sen?
- Evet. Nolcak ki? Hem sen demiyor muydun kitaptaki sırları Aleksiya Ormanı'nda bulucaz diye.
- Bilmediğin şeyler var. Şimdi hemen kitabı bana ver ve eve gidelim.
- Bu kitabın sırrını çözmeden bi yere gitmem.
- Beni anla Andrea. Annen Alondra ve baban Marcus sizleri ve kıtabı bana emanet bıraktı . Eğer biraz kardeşlerini düşünüyorsan hemen o kitabı bana ver ve yola çıkalım.
........................................................................
Yazarın ağzından (3.şahıs)
Andrea kaba bi şekilde kitabı Balix'e verdi. Balix hafiften savruldu ve kitabı çantasına sakladı,bu arada Andrea'nın soruları bitmek bilmedi. Balix olayları gördüğü gibi anlatsada bildiklerini saklıyordu. Ani bir sesle irkildiler. Balix ,Andrea'yı arkasına aldı. Çember tekniğiyle etrafı sarmaladılar. Balix:
-Yumurta yanında mı?
-Evet.
-O zaman bu bi Cücery değil.
- Yanii ne demek bu şimdi?
- Cüceryler yumurtaya yaklaşamaz bu bir Deverux .
- Neeeeee!!???
- Bağırma . Tanrım hala sana yaratıkların özelliklerini öğretememişim. Deveruxlar'ın kulakları çok hassastır . Şuan Yaratık Ağacı'nın oralarında .
- Birincisi bu bir Deverux hemen öldürebilir bizi nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun? İkincisi Yaratık Ağacı ne ?
-Şuan emin oldum.
- Neye?
- Neye olucak .Yaratıkların özelliklerini sana iyi anlatamamışım. Yaratıklar korkudan beslenirler sabırlı olsan iyi edersin.Yoksa...
- Yoksa ne?
- Yoksa ikimizden de güzel bir öğlen yemeği olur.
- Peki ya Yaratık Ağacı ne?
-Yaratıkların ürediği yer . Milyonlarca yaratık var orada. Şimdi beni iyi dinle. Yavaşça ön sağ ayağını geriye at ve yürü. Buradan kurtulmamız lazım. Eve doğru yol alalım.
-Yaratık Ağacı tam olarak nerede?
- Ağızın değil ayağın çalışsın .
-Balix bana cevap ver.
-Ormanın bitimine yakın 22 doğu paralelerinde.
- Fark ettin mi bilmiyorum ama şuan oraya gidiyoruz.
-Olamaz ama yıllarca bu ormanda yaşadım bu yöne gitmemiz gerekiyor.
- Sende yeterince yaratıklar hakkında bilgi sahibi değilsin. Gerçek değil bu . Yani halisinilasyon görüyoruz. Yaratıkların böyle güçleri vardır. Unutmuş olamazsın!!
   Andrea ve Balix yönlerini değiştirip eve giderler. Bu sırada 3 tane bücürix öldürürler. Kevın evden çıkmış çemberin içindeydi. Andrea onu içeri soktu ve şöyle dedi:
- Nasıl çıktın? Burdan bir daha çıkma sonuçlarına katlanırsın sonra.
Arkadan Balix gelir ve şöyle der:
- Çocuğun üstüne bu kadar yüklenme!!
Kevın, Balix'e yaklaşır sarılır ve bu kucaklaşmaya şu sözleri kondurur:
- Dostum Balix yolculuktan dönmüşüsün. Seni çok özledim.
-Ahh dostum, inan bende seni çok özledim.
Andrea:
-Hadi ama kucaklaşmanız bittiyse alt kata inelim.Balix, çocuklar aile tablosunun sırrını biliyorlar. Ama artık her şeyi öğrenicekler...
Yolculuk bizi bekliyor!!!

Gizemli YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin