"Siapa kau?.. Tepi²" Jungkook mengusir budak lelaki itu kemudian terus menolaknya ke tepi, dia menghampiri sesuatu yg bersinar yg berhampiran dgn kotak...
"Aku kata jangan dekattt!!!... " jerkah budak lelaki itu, dia terus menolak Jungkook dgn kasar, kotak² yg tersusun terjatuh ke atas jungkook.. BTS terdengar bunyi kotak² yg jatuh.. Jimin trus menoleh ke belakang..
"Ommo! Jungkook!" Jerit Jimin.. mereka trus mendapatkan jungkook.. Rapmon dan suga mengangkat kotak² yg menghempap jungkook..
"Hyung! Kat belakang tu .. Ada sesuatu kat belakang tu" kata jungkook dgn nafas yg tersekat² ,dadanya terasa sngt sakit saat itu... Jhope bergerak ke arah kotak yg berhampiran dgn jungkook.. Dia trnampak seorg budak lelaki memandang tajam ke arahnya sambil memeluk sebuah kotak..
"Tolonglah! Jgnlah dekat dgn budak tu .. omma! Tolong hopie!" Jerit Jhope .. Badannya tdk dapat mnghalangnya untuk berhnti bergerak kerana Taehyung yg mngawal badannya...
"Jgn dekat!!!" Jerit budak lelaki itu lagi... Rapmon memerhatikn budak lelaki itu ..
"Aku rasa mcm ada sesuatu yg disembunyikan" kata Rapmon.. Suga dan Rapmon berjalan ke arah Jhope untuk melihat sesuatu yg cuba disembunyikan oleh budak lelaki itu... Jhope memegang kotak² yg ada di situ untuk menahan dirinya drp berjalan ke arah budak lelaki itu...
"Pergiiiii !!" Jerit budak lelaki itu lagi .. Tiba² sekumpulan zombie datang lagi menghampiri mereka..
"Alamak!!.. Mati kita" ujar jimin..
"Apa yg kita nk buat ni..." Soal suga... Rapmon terpandang cahaya merah dari arah kotak..
'Apa benda tu?.. Sumber tenaga ke?' Soalnya sendiri... Rapmon terus menghampiri cahaya itu..."Jgn sentuh!" Jerkah budak lelaki itu... Rapmon merampas kotak yg berada di tgn budak lelaki itu... Baru saja dia hendak membukanya.. Mata Budak lelaki itu bertukar menjadi hitam... Matanya mngeluarkan darah, giginya pula mngeluarkan taring dan badannya menjadi tegap dan mempunyai sisik² tajam.. Rapmon amat trkejut melihat perubahan budak lelaki itu,
"Apa dah berlaku ni" soal Jungkook cemas
"Lariii !! Cepat kluar drp sini... Bawak kotak tu" arah Jimin ... Kemudian mereka trus berlari ke arah pintu tapi malangnya trdapat bnyk zombi² yg sdg berkawat di depan pintu..
"Alamak!! Apa yg patut kita buat ni?" Soal Jhope .. Kakinya sudah mnggeletar, rasa nk terkuncil pon ada..
"Wehhhh!! Budak td makin dekat" jerit Jungkook... Apabila trlihat budak lelaki td yg sudah membesar menjadi monster yg bersisik.. Jungkook dan suga membalingkan kotak² yg berada di lañtai ke arah budak itu sementara member yg lain menghapuskan zombie² yg dtg mnyibuk
"Kita kena lawan zombie² tu... Cepat!" Arah Rapmon... Mereka terus menentang zombie² yg xberapa hensem sampai mampus xbernyawa...
"Lawan! Lawan! Hyung lawan!!" Jerit Jimin penuh bersemangat kpd Jhope ...
"Hyung xblh berhenti drp melawan zombie² ni arghhh!" Jerit Jhope...
Duishh!
Jhope menumbuk kepala zombie itu kasar sehingga tengkorak zombie melekat di tgnnya...
"Warghhh!!! Mcm mana nk buang kepala zombie ni?" Jerit Jhope ...
"Huarghhh!!" Jerit budak lelaki itu sambil menumbuk² kotak yg dilemparkan Oleh suga dan Jungkook...
"Woii... Cepat sikit lawan zombie tu!.. " jerit suga...
"Alamak!.. Hyung!.. " Jungkook terus mendongakkn kepalanya apabila terasa ada darah yg menitis pd pipinya...
"Pontianak tanpa kepala !!...uarghh!" Jerit Jhope ..
**********************
"Diorg dah dapatkan kotak tu, tp mcm nk kluar drp game gila ni?" Soal Taehyung. .
"Hancurkan kepala tengkorak itu... Sy pasti semuanya akan tamat" kata jihyun sambil memandang sekilas ke arah Taehyung ..
"Tp mcm mna nk hancurkan klau mcm ni?.. Cuba tgk budak juon tu dah bertukar rupa.. Tu bru rampas tengkorak dia.. Klau pijak?.. Kot² lbih truk BTS kena" kata Taehyung , risau jgk klau member dia diapa apa kan..
"Prcayalah .. Apabila tengkorak itu dihapuskan game akan tamat... Dulu masa sy main game ni, tengkorak itu hnya retak saja sbb sy yg pukul sbb tu sy blh kluar drp game tp .. Hum kakak sy plak yg jd mgsa" cerita Jihyun
"Xpe! Kita selamatkan BTS dan kakak awak okay?... Fighting!!" Jerit Taehyung..
~bersambung~
YOU ARE READING
HORROR GAME
RandomSinopsis : BTS pulang ke Korea setelah beberapa hari bercuti di Amerika.. Sebaik saja mereka sampai di bighit, mereka menerima bnyk hadiah dan surat drp fans mereka tetapi ada sesuatu yg menarik perhatian mereka iaitu Video Game Horror yg dihadiahka...