Tiff ; Ray Im Sorry But I Just .. Can't Be Your Girlfriend
Ray ; Its Okay I Understand *Gets Sad*
Tiffani ; *Laughing* Im Just Playing Of Course I'll Be Your Girl !*Smiles*
Ray ; *Hugs Her Tight & Kisses Her On The Cheek*
{Author's Note ; Play Song At The Side ~~~~~~~~~> }
..|Daniel's POV|..
Nigguhs Over Here Thinking Im Dead ? HA ! Me ? Nigguh Imma Rida , I Got Beat Up Real Bad And Shot In My Chest 2 Times But Somebody Ran Me To The Hospital , I Never Got To Thank Whoever It Was But Im Just Happy To Be Able To Get My Revenge , I Aint Thru .. My Bitchh Ciara Got My Back Thou .
..|Ciara's POV|..
I Still Can't Get Over The Fact That Diggy Killed My Parents , I Really Feel Bad For Having An Affair With Him When He Was My Sister's Boyfriend . Now I Have A 01 Year Old Son By Him ._. He's Always Hitting Me For No Reason . I Dont Get Why He Hit Me But He Never Hit My Sister , I Guess Its Because I Didnt Get An Abortion Like He Told Me Too Like Tf ? Im Older Than Him , And This Is My Child .. I Can Do Whatever The Hell I Want To Do .
..|Tiffani's POV|..
Ray ; Bae , I Wanna Take You Shopping Since You Just Got Out & Ciara Threw Half Of Your Clothes Out .
Tiff ; Tf ? Where's The Other Half ?
Ray ; In The Closet
Tiff ; Alright , Imma Take A Shower Then We Can Go .
Ray ; Fashoo .
After I Got Out The Shower , I Put On My Diamond Supply Sweatshirt , Some Booty Shirts , And My Red Converse With My Diamond Socks . Then I Put My Hair In A Messy Bun & I Teased My Bangs .
>At The Mall<
Tiff ; Lets Go To Zummies First .
Ray ; What You Know About Zummies ? That's My Store .
Tiff ; No Boo Boo ! Thats My Store .
Ray ; Whatevaaaa , Leggo .
After Zummies , We Went To 4 Other Stores ; Forever 21 , Hot Topic , H&M , And Footlocker . We Was On Our Way To Claires Until I Accidentaly Bumped Into Someone .
Tiff ; Im Sorr- Awww Hell Nahh Not You !
??? ; Well Its Nice To See You Too Tiffani *Smirks*
_______________________________________________________________________________________________________________________
Who Did Tiffani Bump Into ?
> L A Y ~ L A Y<
YOU ARE READING
Forever
FanfictionLove Story ? Far From It . Yes , The Title Is "FOREVER" But Does Things Really Last F O R E V E R ? This Isnt Your Average Love Story . Murder , Lies , And Secrets Untold .. Can People Stay Bestfriends Forever ? What Happens When Tiffani Finds Out...