Ugh I Gotta Write 5 More Chapters After This , I Be Getting Distracted Cus My Boyfriend & My Ex Be Texting Me With Juicy Convo's >,< . Imma Try To Stay Focus For Yall Kay ? So For The Cast Call I Already Got Prod & Eli's Girlfriends So Legacy Still Need Ah Girlfriend , The Lightbright Cutie From New Boyz . Imma Post His Pic In External Links Kay ? I Just Remembered That My Sissy Ivory Dont Have A Bestie So That Application Gone Be Below , But Lemme Tell Yall This .. Ivory Is 8 Years Old Lmfao ! But In The Story She's 14 . But Like I Stated Earlier , I Have A Surprise For The Last Chapter .
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
..|Melaysia's POV|..
Im Stressed Tf Out Mane ! Me & Prince Got A Phone Call Talking About Jaden Just Got Into A Bad Ass Car Accident & He Might Not Make It . First Ciara , Then Destinee , Now Jaden ? What The Hell Is Going On Here ? Me & Jaden Go Way Back , He Was Like My Brother , I Hope He's Hanging In There . I Dont Know What Prince Would Do If Jaden Was Gone , He Has Always Had Our Back . I Was Disturbed From My Thoughts When I Realized I Didn't Have My Baby . I Texted Ivory To Let Her Know Imma Come Pick Him Up .
>T e x t C o n v o<
(ThatRedBone) ; Hey Sis . Im Funna Come Get Chris , Have His Stuff Ready .
(ThatRedBish) ; Kay , Bring Me Some McDonalds ?
(ThatRedBone) ; Gotchuu
>E n d O f C o n v o<
I Grabbed Some Cash , Put On A Sweatshirt & My Black & White Converse . Then I Made My Way Outside .
Cwade&Jake ; Where You Goin ?
LayLay ; Damn ! Im Funna Go To Mickey D's Then Imma Go Get Chris .
Cwade ; Oooh I Wanna Go ! Wait For Me .
LayLay ; Hurry Up Fatass ! I Wanna See My Baby .
Cwade ; Bish Im 101 Pounds & You Just Had A Baby , Who Fat Now ?
LayLay ; *Lmfao* Mane Hurry Up Bish !
Jake ; Bae Bring Me A Big Mac Back .
LayLay ; Gotchuu Hunny Bun . Cwade Hurry Up Or Imma Leave Yo Greedy Ass !
Cwade ; No Dont Leave Me ! Im Starvin !*Runs Out The Door*
We Got In The Car & Made Our Way Too McDonalds Bumping "Super Turnt Up" By Ciara We Went Thru The Driveway Cus I Didn't Feel Like Getting Out The Car .
Speaker ; Hi Welcome To McDonald's , What Would You Like ?
LayLay ; Haii ! Can I Get Ah Uhhh Ah Big Mac , Medium Fries With A Coke , A M&M McFlurry With 2 Spicy Chicken Sandwiches & Two Orders Of Large Fries . Whatchuu Want Cuhh ?
Cwade ; Ayee Lemme Get Ah Cheese Burger Cuhh !
Speaker ; Would That Be All ?
Cwade ; Some Fries , Hook Me Up Manee !
Speaker ; Oh-Ohkay Sir .
We Pulled Up To The Window .
LayLay ; You Done Scared The Nigguh , Ay Um You Neva Told Me How Much My Total Was .
Guy ; Damn You Finee ! It's Free If I Can Get Yo Phone Number
Cwade ; Mane Leave My Sis Alone , She Married With Ah Son ! See Her Ring *Shows Him Melaysia's Ring*
LayLay ; *Blushing* You Can Follow Me On Instagram .
Dude ; Mmkay , Fashoo What Is It .
I Gave Him My Insta (_Taneraaaah)
LayLay ; How Much ?
Dude ; It's On The House *Winks*
LayLay ; Okay *Blushing*
I Pulled Up To The Window & Got Our Food , Then I Pulled Off & Went To Ivory's House . When We Pulled Up Cwade Grabbed Her Food & I Rung The Doorbell .
Ivory ; Cwadeeee ! Wessup Cutie .*Hugs Him*
LayLay ; Lil Gurl , This Is Like Yo Brother .
Ivy ; Mah Cute Brother *Pinches His Cheeks*
Cwade ; Hey Sis .
..|Prod's POV|..
I've Been At The Hospital With Destinee All Day & Guess What ? She Woke Up A Few Minutes Ago . She Looked Happy To See Me , Sage Came But He Left He Dosent Know That She's Up .
Dest ; Prod ?
Prod ; Yes ?
Dest ; Can You Call Sage For Me ?
I Got Jealous Because I Know She's Not Gonna Be Needing Me Anymore , Why Me .. Why Me ?
..|Tiffani's POV|..
Im Loving The Married Life , Im Back In Cali & Enjoying Myself With My Husband . Hopefully I Dont Still Have That Damn Food Poisoning I Dont Even Know What I Ate To Get It .
Ray ; Bae What's Wrong ? You Look Like Your Thinking Too Hard .
Tiff ; I Wonder What I Ate That Gave Me Food Poisoning Maybe We Can Sue Them & Get Rich !
Ray ; Hmm .. I Think It Was Olive Garden .
Tiff ; Ohh Yeahh , Wellp Imma Go Get Started On That Lawsuit !
..|U n k n o w n|..
Am I Dead ? NO Did You Guys Think I Was Dead ? Yaas ! HaHa .. HA ! Well Let's Just Say That .. The Most Innocent WILL Be Harmed . Oh Yeah And Uhh .. I Have Jonathan (:< I Will Continue On With The Plan Without Courtney ! Ion Need Her , She Was Nothing But A Whore . I Get What I Want Whenever I Want , However I Want , Yall Just Don't Know . Yall WILL Be Hearing From Me Again Very Soon , Bye Bye For Now .
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Countdown ;
Chapters Left - 05
Complete In - 1 Day (July 31st)
Deadline - Chapter 40
Next Chappy In Like 2 Hours Or Less .
Who Is "Unknown" ?
>C a s t C a l l<
Legacy (From New Boyz)'s Gf :
Name ;
Nickname ;
How Old You Wanna Be ;
Description ;
Ivory's Bestfriend :
Name ;
Nickname ;
How Old You Wanna Be (13-15) ;
Description ;
How Did You & Ivory Meet ;
Why Do You Wanna Be Her Bestie ?
Blow Up The Fvcking Comment Box Or Kik Me ; InfantIndianLoc
Dont Be Shy ! Ion Bite .
I've Been Distracted Once Again D; Help Me Stay Focused Mane ! Im Doing Rateesss For IG !
>L A Y ~ L A Y<
YOU ARE READING
Forever
FanfictionLove Story ? Far From It . Yes , The Title Is "FOREVER" But Does Things Really Last F O R E V E R ? This Isnt Your Average Love Story . Murder , Lies , And Secrets Untold .. Can People Stay Bestfriends Forever ? What Happens When Tiffani Finds Out...