29 ; Bail Me Out

171 9 1
                                    

∞Melaysia's POV∞

LayLay ; Well How Long We Gone Be Gone Cus Im Starvin !

Cwade ; We Here .

LayLay ; Whose House Is This ? Its Big !

Cwade ; Just Go In .

I Walked In The House And Saw Jake Sitting On The Couch , He Came Over To Me And Gave Me & Chris A Kiss On The Cheek .

LayLay ; Who House Is This Bae ?

Jake ; Ours .

LayLay ; Dont Play With Me .

Jake ; Im Dead Serious .

LayLay ; How Did Yo-*GCO*

Jake ; Dont Trip Bae , I Got The Nursery & Everything Already Set Up .

We Went Upstairs To Chris's Room , He Was Still Sleep . His Room Was Dope ! His Walls Had The Superman Logo On Them With Gray Carpet . His Crib & Everything Was Already Set Up . I Put My Baby In His Crib & Put His Lil Blanket Over Him With His Teddy Bear On The Side Of Him . Jake Wrapped His Arms Around My Waist & Whispered ...

Jake ; We Made A Beautiful Baby Boy , I Love You Mamas

LayLay ; We Sure Did Hunny , I Love You Too .

He Turned Me Around So That We Were Face To Face & He Kissed Me Passionatley Until Cwade Walked In -.-

Cwade ; Aye Where Yall At Cuh ?

LayLay ; *Breaks Kiss* Shhh !

Cwade ; Oh Mah Bad .

After A While , Chris Started Crying

LayLay ; Cwade Go Rock Chris Back To Sleep .

Cwade ; Why Me ?

LayLay ; Cus You Woke Him Up .

Jake ; Thats Halfway Yo Son Too .

Cwade *Sighs* Alright But I Aint Changin No Diapers .

Jake Showed Me The Rest Of The House , It Was Huge ! We Had Ah 2 Story House . Our Bedroom Had Pictures Of Us & The Rest Of The Crew On One Side Of Our Wall , We Had Ah King Sized Bed & A Big Ass Bathroom Connected To The Room , We Had A Mini Fridge & Everything .We Had 4 Bedrooms & 3 Bathrooms . We Was Livin Large ! I Wonder Where He Was Getting All Of This Money From ?

∞Ciara's POV∞
Im Still Trapped In Courtney's Basement . I Aint Ate In Days , This Bitch Dont Bring Me No Food Or Nothin . I Wonder Why She Want Me Anyway ? I Aint Did Nothin To Her -.- Actually Nobody Has . I Heard Footsteps So I Thought Maybe She Finally Decided To Bring Me Some Food Or Something . But It Wasnt Her , It Was Ah Carmel Skinned Boy With Sandy Brown Hair .

??? ; Ciara Right ?

Ciara ; Yeah & You Are ?

??? ; Im Jaden .

☠Courtney's POV☠
Man Mah Nigga Tyga Got Put Behind Bars Over A Threat ? Wow Thats Dumb As Fvck , Imma Go Bail That Nigga Out After I Get A Lil More Change . I Need My Nigga To Help Me Accomplish My Plan . I Wonder How Melaysia Feels Now That Her Worst Nightmare Has Came Back In Her Life . Oh Yall Dont Know Why Melaysia & Tyga Are Enemies ? Yall Gone Find Out Soon , Real Soon . Im The One Who Told Him Everything . He Gone Break Into They House Too , Thats Why I Moved Around The Corner ! I Knew What Park She Was At For Her Baby Shower & I Had Her Followed . Jacob WILL Be Mine Again . I Had Got Ah Phone Call From Tyga , He Already Know Wassup . Me And Jaden Are On Good Terms Right Now . I Guess He Taking Ah Shit Cus He Been In The Bathroom For A While >,< Oh Well , I'll Just Go Watch Re-Runs Of Catfish . I've Been Feeling Light Headed For A While & My Stomachs Been Hurting >,< I Think I Have Food Poising Or Something .

∞Gelissa's POV∞
Im Happy That Chresanto Isnt Cheating On Me , Now I Know Why He Had Been Acting Strange Lately . I Found Out That We're Having A Double Wedding , Me And Chres & Tiff And Ray . We're Getting Married 2 Weeks After Angelique Is Born . That Way I'll Be Able To Fit A Cute Dress .
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

S H O R T C H A P T E R !

Where Did Prince Get All The Money From ?

Will Jaden Help Ciara Out ?

Whats Courtney & Tyga's New Plan ?

Why Does Melaysia Dislike Tyga ?

Could Courtney Be ... ?

Blow Up The Fvcking Comments Kay ? Kay .

>L A Y ~ L A Y<

ForeverWhere stories live. Discover now