Arianna the Llama

26 3 0
                                    

-Nu mai putem ține cinematograful...
Proprietarul cinematografului Happy Films era devastat.Nimeni nu mai dorea să vadă filme Disney și filme de familie.Era nevoit să-l închidă.
Merge lent în fața cinematografului.Stătea să plouă.Aruncă o privire tristă la mascota de carton,lama Arianna.
-A fost frumos cât a durat,dar acum ești inutilă...
Lama de carton zâmbea în continuare.Oftând,propietarul se pregătește să o ia înăuntru.Dintr-o dată însă,un bărbat se apropie.
-Bună ziua.Ce s-a întâmplat aici?
-Bună ziua.Am dat faliment și mă pregătesc să închid cinematograful.
-Nepoata mea iubea cinematograful și mascota.Mai ales mascota.Adriana,Mariana...
-Arianna.Încântat că cineva a adorat cinematograful.
-Ascultă.Vezi pizzeria de peste drum?Un animatronic a fost stricat de copii,și am avea nevoie de un nou animatronic.Crezi că ne-ai putea oferi mascota,pentru a ne inspira pentru un nou animatronic?
-Hm...cred.Desigur.Oricum noi nu o mai folosim pentru nimic.
Cei doi dau mâna.Mascota de carton ajunge,în final,în Pizzeria lui Freddy Fazbear.
Doi instalatori iau mascota și se uită la fiecare parte a corpului ei.Încet-încet fac un braț,un picior...termină tot.Formează mecanismele,bagă cipul cu diferite povești bazate pe filme Disney în craniul metalic.Leagă firele între ele,toate cele.Durează câteva zile.
A treia zi dimineață,animatronicul actual era gata de folosit.Intră copiii,iar noua atracție pare destul de interesantă pentru copii.Poveștile sunt interesante pentru copii.Unii sunt la formație,alții în Camera de Joacă,unde Balloon Boy și Arianna îi încântă pe copii cu baloanele și poveștile.Totul merge bine,până când pizzeria este nevoită să se închidă.
Copiii pleacă,dar un singur om mai intră.Jeremy Fitzgerald.
-Bun,Fitzgerald,avem un animatronic nou.Toy.Nu îți va face probleme,e ca ceilalți.
-Mda,ca ceilalți...
-În orice caz,te-am lăsat,baftă.
Managerul iese din pizzerie și-i lasă lui Jeremy cheia.Jeremy își înjură viața și intră în Birou.Se așează și așteaptă să audă ceva.
-Bă...Șâco...bă...BĂ...
-CEEEEEEEE?!?!?
-Ho,fă,hakuna your tatas.Cică îi ăsta nou aci.Pă la BiBi.Are bewton de hiumănaizd?
-Hmm,nici nu-L cunosc,dar trebuie să știu dacă are buton de humanize.MAGIE.
Toy Freddy și Toy Chica se ceartă pe tema asta.Toy Bonnie își dă ochii peste cap și apasă butoanele de pe spate.Aceștia au devenit oameni.
-Se deranjează unu' dintre voi să apese butonul de pe spate?Nu ajung la el.
-DA' DE UNDE SĂ ȘTIU EU DACĂ E FATĂ SAU BĂIAT?!NU L-AM VĂZUT!!!
-DAR TU AI CEA MAI CLARĂ VEDERE SPRE CAMERA JOCURILOR!!!
-Imbecili...
Toy Bonnie ia chitara și se scarpină pe spate.În sfârșit apasă butonul și devine om.Le dă două palme celor doi.
-Voi vă întrebați ce-i cu ea,dar nimeni nu se duce să vadă ce e cu el sau cu ea.
Între timp,în Camera Jocurilor
-Cine-i asta?
Balloon Boy se apropie de noul animatronic.Lama cea albă zâmbea.
-Salut!Ai dori să auzi "Albă ca Zăpada"?
-Pfft.Scutește-mă.
BB o întoarce cu spatele și apasă pe buton.După câteva glitch-uri,aceasta devine om.
-Uh.Unde...sunt?Puștiu',puștiu',îți dau o bombonică dacă-mi zici unde sunt.
-Nu ms.Apasă pe butonul de pe spatele meu.
Arianna îl ascultă și execută.Din băiețel de plastic devine băiețel real.
-Pinnochio,plm
-Te simți ca Gepetto?râde BB.
Ambii râd.Dintr-o dată,Toy Bonnie se arată.
-E FATĂ,BĂ!
-O rili?U no sei?Credeam că-s cartof,fmm,am trăit în minciună.
-Asta e Arianna.E lamă.
-Gilette?întreabă Bon Bon cu un zâmbet larg pe față.
-Ai acordul meu să sugi pula.
BB râde.Toy Bonnie își dă ochii peste cap.Apar și Toy Freddy și Toy Chica.Aceștia fac cunoștință.BB e spawn of Satan,Tăi Feri e ăla normal,Șâcadii e retardata iar Buăn Buăn e half-half.
Între timp,Jeremy procesa cum de animatronicele erau toate în același loc ȘI oameni.Cu puțin tupeu,lasă camera jos și merge în Camera Jocurilor.
-Sal,tip pe care nu-l cunosc cu muian de Floricel.îl întâmpină Arianna.Celilalți râd puțin.
-Cum...?!
-#Așa.răspunde Toy Bonnie.Acum nu te omorâm,că știi că putem deveni oameni.Suntem prerenași?
-Presupun...
Toy Chica o împinge pe Arianna în pizzerie,ultima cameră fiind Parts and Service.Toy Freddy îi povestește că sunt versiunile de la pizzeria anterioară.Se urau unii pe alții.
-Numai tu,Puppet,BB și JJ nu aveți versiuni vechi pe care să le urâți.îi explică Toy Chica.
-Puppet...?JJ?
BB îi explică exact cum stau lucrurile.Toți pot deveni oameni,inclusiv Mangle,care era aproape distrusă,dar se putea mișca.Puppet era mai ciudat,Old-urile ceva mai plicticoase,dar cu același comportament,JJ era varianta feminină a lui BB din toate punctele de vedere,iar Jeremy era Nană Floare sau Curaj Kanyele Fricos.
-Tu cam cum ești?întreabă Toy Chica
-Retardată,perversă și ușor de enervar,pe scurt.
-Am găsit sora lu' Tuăi Șâca și Mongel.
Lăsând Old-urile să vorbească între ele,mai ales că Foxy amenința cu violul,cei cinci-Babenco-pleacă în camera unde se afla Mongel.
-Mongel,hai sus.Ai o soră.
Toy Freddy dă un șut în scheletul metalic al lui Mangle.
-Subtil,în plm.spune BB,sarcastic.
Mongel îi dă un pumn în coaie,lăsându-l plângând pe podea.
-Boule,doare!
Mangle se ridică și devine om.Ea avea bewtonu' în spatele cefei.Trece frumos peste Toy Freddy și dă mâna cu Arianna.
-Încântată,man.Sunt versiunea mai puțin excitată a lui Foxy.
-Văd și eu.Pare logic.
-I know rite?
-Uh...ăla e bine?
Arianna arată spre Toy Freddy,care plângea ghemuit.
-Da,da,va fi bine,totul e bine,va fi bine!
Țipete de fată se aud din spate.Era JJ.Sare în brațele Ariannei,fericită.
-Mă simt ca Walt Disney.
-Creativă?întreabă BB
-Pedofilă.
-YAY AVEM O FATĂ NOUĂ NU MAI STAU CU JEGURI UMANE HUZZAH!!!
Toy Freddy se întoarce cu fața la ceilalți.
-Labă tristă ce ești...
Arianna îl ajută să se ridice,după ce o dă pe JJ jos de pe ea.Toy Feri îi mulțumește.
-Fainăli,avem o fată de treabă pe aici.
-Aww,tenks.
-Acum ce facem,fmm.
-Ne batem pula de Nană Floare?
-Di șe nu?
Aceștia pleacă în Birou,cu planuri de atac.
A/N Deci dacă nici asta nu vă place,fuck this shit I'm out.E un desen mai vechi,dar sper că e cute.E spiritul lui Freddy ft. Arianna *3*

FNaF New BookWhere stories live. Discover now