Bătutu' pulii e în sânge

19 3 0
                                    

-Și...cum facem asta?întreabă Arianna,așezându-se pe graund.
-Păi îl speriem și râdem de reacții,nimic mai simplu.explică Mangle.
-Mai bine cu Fritz,pana mea...oftează Toy Chica.
-Amorezato.își dă ochii peste cap Toy Bonnie.
Se fac echipele.Balloon Boy merge cu Toy Freddy,Arianna cu Mangle și Toy Bonnie cu Toy Chica.Astfel formați,apasă fiecare pe butonul altuia,devenind animatronice din nou.Cu toții hotărăsc să facă asta cu rândul.Primii:Toy Freddy și BB.
Toy Freddy o ia înainte,BB râzând și mișcându-se de colo-colo,pentru distragere.
Ideea lor pare se funcționeze,Jeremy se uita pe camere dezorientat,căutând-ul și înjurându-l pe BB.
-Psst...psst,Germi,psssssst...
Toy Freddy se uita la Jeremy de după colț.Jeremy își îndreaptă încet privirea spre Toy Freddy,apoi urlă.Fetiță mode activated.
BB,care până acum era în vent,începe să râdă.Nu typical râs.Râdea de Jeremy.Și ceilalți râdeau.Jeremy își pune masca.
-Jeremy,știu că ești acolo...Jeremy...?Freddy?Fmm de life.
Toy Freddy pleacă.BB îl confundă și el pe Jeremy cu Freddy,plecând.Cei doi se întâlnesc într-o cameră de petrecere și apasă pe butoanele de pe spate,redevenind oameni.Astfel,cei doi se întorc în Kid's Cove.
-Ni,bă,așe se face treaba.se mândrește Toy Freddy.
-Asta înseamnă să fii mafeoth.Păcat că-l tot apără pupincuristu' de Ole' Freddy.
-Asta numiți voi treabă?întreabă Mangle,batjocoritor.Hai să vedem de ce ești în stare,puștoaico.
-Am 19 ani umani,ești cu un an mai mare ca mine...răspunde Arianna,puțin confuză.
-Momma Mangle și-a intrat în rol,doar fă ce-ți spune.îi șoptește Toy Chica Ariannei.
-Cum spui tu.Hai s-o facem!
Mangle merge în Prize Corner,unde se cațără pe tavan.Arianna merge în Holul Principal,stând la lumină.Fetele aveau însă alt plan.Rapiditate și istețime.Mangle pleacă spre a doua cameră de petrecere,în timp ce Arianna merge în a patra.Jeremy,dezorientat,se uită după Mangle,în timp ce Arianna își croiește drumul spre prima cameră de petrecere.
Jeremy,auzind pașii Ariannei îi dă ocazia lui Mangle să intre în vent.Tot așa,până când ambele ajung să se uite urât la el prin ventilatoare.Panicat,își face vânt ca o prințesică și încearcă sã le alunge,dar degeaba.Cele două râdeau,la fel și ceilalți.Până când,fute-o Feri de mască,Jeremy se deghizează,păcălind fetele.Acestea se strecoară afară din ventilatoare și se îndreaptă spre Kid's Cove.
-Boom,bici!aplaudă Arianna,fericită.
-Pfft,Toy Chica,nu mi-ai spus că ești lezbiancă...spune Mangle râzând.
-Stfu,ție îți faching place de Puppet.îi răspunde Toy Chica,dându-și ochii peste cap.EXPERȚII ÎN ACȚIUNE!
Toy Bonnie și Toy Chica bat palma.
-MAI ÎNCET CĂ NU AUD LINIȘTEA!
Old Bonnie se apropie de gașca de Toy-uri,fiecare primind câte o palmă.
-OW,FUTU-ȚI MORȚII MĂ-TII DE CAȘCARABETĂ!urlă Toy Bonnie.
-Spunea ăla cu machiaj și gene.îi dă rekt Bonnie.
-Nu că aș fi de partea Old-urilor,dar YOU JUST GOT REKT.
Bonnie râde.Iese ca un horcăit de boșorog,stârnind râsetele Toy-urilor.Sunete de indignare se aud dinspre BackStage.
-NU POATE UN VULPOI SĂ DEA LABA LINIȘIT?!
Apar și celelalte Old-uri,în formă umană,la fel de deranjate ca și Bonnie.Apăsându-i pe buton,Chica îl face și pe Bonnie om.
Freddy se uită urât la Toy Bonnie,apoi la Toy Chica.
-Ce aveți în plan?întreabă Freddy destul de dezinteresat.
-Nu e treaba ta,hoașcă.îi răspunde Toy Chica.
-Vezi cum vorbești.Ciripește tot,păsărică.NU TE GÂNDI LA CEVA PERVERS,FOXY.se bagă Chica în discuție.
-Avem chef să ne batem pula de Jeremy.răspunde Toy Bonnie,fără chef.You got a problem with that?
-Vrem și noi.Ne amintește de vremurile bune cu Mike.spune Foxy,zâmbind.
-NO.răspund Toy Chica și Toy Bonnie,fugind fiecare într-o cameră de petrecere.Old-urile după ei,urmate de celelalte Toy-uri.Auzind atâția pași,Jeremy se uită disperat pe camere.Văzând toate animatronicele în același loc,iar ceasul fiind 6 AM,acesta răstoarnă biroul și dansează victorios spre ușă.
-BĂ!!!CE FACI?!AVEM CHEF SĂ SPERIEM PE CINEVA!îi urlă Toy Bonnie lui Jeremy.
Jeremy îi arată lui Toy Bonnie ceasul,în același timp arătându-i și muie.
-Na la moe.
Cu aceste ultime cuvinte,Jeremy iese pe ușă și închide pizzeria.Vorbește afară cu manager-ul,pe motiv că animatronicele sunt stricate și ar trebui să fie închisă pizzeria pentru o zi.
Între timp,toate animatronicele-și oamenii-merg la locurile lor,toți acum fiind în forma lor de roboți.Managerul trimite niște mecanici să verifice fiecare Toy,închizând pizzeria pentru întreaga zi.
Controalele dureazã o jumătate pe oră,timp în care mecanicii se uită în fiecare găurică a animatronicelor.
În final însă,pleacă.Apăsând fiecare pe butonul celuilalt,Toy-urile redevin oameni.
-Futu-i morții lui de mecanic,mă mir că nu mă căută și-n cur de căcat.se întinde Mangle.
-Ești robot,fă,te cãcai piulițe pe fața lui?îi răspunde Toy Chica.
-E idee de viitor.spune Toy Bonnie,gânditor.
-Să știi,nu e rea ideea.Ar trebui să ne și pișăm ulei pe ei.spune BB,zâmbind.
-Am ajuns să vorbim despre cum ne căcăm piulițe și cum ne pișăm ulei pe mecanici.spune Arianna,râzând.
-...Eu...nu mai am nimic de zis.Sunt mai done with life decât de obicei.spune Toy Freddy,îndepărtându-se.
-Stai,mă!îl trage Toy Bonnie înapoi.
-V-am cunoscut pe toți,înafară de Pupic sau cine dracu' o fi.
-MOR.începe Toy Chica dă râdă.Te referi la Puppet?
-Aaa,da,Puppet...își amintește Arianna.
-Aaa,da,Puppet...o imită Mangle cu o voce pițigăită.
-Cam cum e Puppet ăsta?
-Păi e mai retras.Nu are chef de nimeni înafară de Mangle-chan kawaii desu desu.îl descrie Toy Chica.
-Mai taci...spune Mangle,roșind puțin
-E normal.La fel de anost ca Toy Freddy.Și,cică,ăsta e liderul trupei.spune Toy Bonnie,dându-și ochii peste cap.
-Oh,haide,poate fi amuzant,nu?...Nu?
-Cea mai bună glumă a lui e una cu fucking Bulă.Și unchii râd de el.răspunde Toy Chica,râzând.
-Hei,era amuzantă!spune Toy Freddy,indignat.
-Am eu timp să-l fac retardat.Acum,se poate să-l cunosc pe Puppet?spune Arianna,"inocentă".
-SIGUR,HAI,HAI,HAI!!!Urlă Mangle,trăgând-o pe Arianna după ea,urmată deci de celelalte Toy-uri.

FNaF New BookWhere stories live. Discover now