Dönüm Noktası

132 5 1
                                    

Telefonu tekrar komidine koydum . Ve tam karşımda duran saate baktım saat daha sabahın beşiydi . Bu saatte bu kadar önemli ne olabilirdi ki, bunun cevabının bana sadece amirimin verebileceğini bildiğimi düşünerek yataktan kalktım . Uykulu ama seri bir şekilde yatağımın tam yanında duran büyük ve gösterişli gardurobuma bakarak ona doğru yaklaştım .Ne giyeceğimi düşünmek zorunda değildim çünkü gardurobum hep sade pantolonlar , değişik desenli t-shirt ler ve farklı renk ve tarzlardaki kot ve deri ceketlerle doluydu hiç düşünmeden birer tane alıp giydim . hızla merdivenlerden aşağı saçımı at kuyruğu yaparak indim . Çekmecede duran silah ile armayı belime takıp mutfağa doğru yürümeye başlamışken ofiste yerim düşüncesi ile kapıyı açtım arabamı açıp içine bindim ve ofise doğru sürmeye başladım . Aklımda hâlâ amirimin bize söyleyeceği çok önemli konu ile ilgili sorular dönüp duruyordu . Fakat daha bu soruların cevabını bulamamışken kendimi bir anda ofisin önünde buldum . Arabadan inip asansör düğmesine bastım fakat bir anda asansörü bekliyemeyeceğimi fark ederek merdivenleri hızlı adımlarla ikişer üçer çıkarak ofise doğru yöneldim ve ofis camında toplanıp beni bekleyen amirim Fred ve onun bize söyleyeceği çok önemli konuyu en az benim kadar merak eden Lara ve Jones ile bir an göz göze geldim . Gözlerinden konuyu onlara da açıklamadığını anlayınca gözlerim istemsiz olarak Fred'e yöneldi o an içeri girmem gerektiğini anlayınca içeri girip yerime oturdum Fred hepimize tek tek baktı ve derin bir nefes aldı . Meraktan soluğumun kesildiğini fark ettim . Fred "çocuklar..." diye söze başladı . Biz gözlerinizi dikmiş onun ağzından çıkacak kelimelere bakıyorduk o bize " ülkede çok suç işleyip hala yakalanamamış uyuşturucu tacirlerinin yakın takibini yapmanızı istiyorum " bizim şaşkın bakışlarımız arasında bir nefes alıp devam etti " Biliyorum bu görev çok zor "dedi ve birden yüzünde alaycı bir ifade ile " müdürlük sizi seçti ben ne yapabilirim ki " dedi ve bir kahkaha attı .Bir yandan bizi ne kadar zor günlerin beklediğini düşünürken yüzümdeki gergin ifdeden kurtulmaya çalışıp hafifçe güldüm ...


Kod Adı : GİZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin