Bölüm 1

42 6 12
                                    

....

-''Canan beş dakika gelir misin? Seninle konuşmak istiyorum. Çok önemli lütfen.''

Bunu söylerken Ahmet 'in sesinde bir hüzün vardı, sesi titriyordu. Bir an tereddüt etti ise de sonra vazgeçti.

Canan ve Ahmet dört seneden beri arkadaşlar.Canan Ahmet'e arkadaş gözüyle bakmasına rağmen Ahmet Canan£ı ölesiye seviyordu. Canan'a olan bu duygusunu saklamaya çalışıyordu fakat Canan bunun farkındaydı. Bu yüzden Ahmet'ten uzaklaşmaya çalışsa da kendini Ahmet'e çeken bir şeyler vardı. Bu duygunun ne olduğunu bilmiyor fakat hissediyordu. Arkadaşlığa yoruyor ''dört senedir beraberiz alıştık birbirimize'' diyordu. Aslında kendini kandırıyordu. Zihnindeki bu düşüncelerle bir savaşıp bir barışıyordu.

Yine zihninde ki bu düşüncelerle boğuşurken Ahmet'e dönüp;

-''Üzgünüm eve gitmeliyim geç kaldım. Hem kızlar beni bekliyor.'' dedi.

Ahmet -''Lütfen benim için çok önemli hem seni eve ben bırakırım. Kızlarda be seferlik affetsinler.'' dedi. Canan Ahmet'in sesindeki hüznü ve titreyişi hissetti. Yüreğinde bir sızı duydu. Ahmet'e tamam diyebildi. Birlikte yürümeye başladılar.Bir cafeye oturdular, sipariş verdikten sonra sessizlik çöktü uzun bir süre kimseden ses çıkmadı.

Nihayet Canan;

-''Ahmet geçikiyorum.'' diyebildi. ve gitmek için hazırlandı.

-''Lütfen biraz daha otur'' dedi.

Canan ''Ama geç kalacağım sonra konuşalım.'' dedi ve toparlandı. Bunun üzerine Ahmet '' Ölüyorum Canan ölüyorum'' dedi kendini zorlayarak gözlerinden yaş geliyordu.Canan sa duyduklarına inanamıyordu. Yüreğindeki sızının sebebini şimdi anlıyordu. Fakat duyduklarını kabullenmek istemiyordu. Bu nasıl bir şakaydı? Nasıl böyle bir şey yapabilir bunun onu üzeceğini bilmiyor muydu. Bu ne acımasızlık? Ağlamaya başladı bunu kabullenmek istemiyordu. Ağlamaklı bir sesle; '' Ne , nasıl şaka mı bu'' diyebildi. Ahmet ''Çok hastayım ölüyorum beynimde kötü huylu koca bir tümör olduğunu ve altı aylık ömrüm kaldığını ameliyat olmazsam öleceğimi söylediler. Ameliyat çok riskli geçecekmiş.''





AŞK İNCİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin