SFL

44 6 1
                                    

AREF
Hani bi olay olmuştu ya Oğuz'dan bişey istediydik o zaman bile ne kadar pişman olmuştun. Hatta gidip helallik isticektin. İşte senin yerinde başkası olsaydı bu kadar önemsemezdi.
Ama kanka farkettim de ne kadar mal mışız sjsjshsh. Neyse kanka bunu ortaya çıkarmak istemiyorum sjsjshsh ama böyle malca çok anılar biriktirdik seninle 1 senede ya. İnşallah hayatımız boyunca daha da görüşebilme imkanımız olur.
Buluşup acılı crax çikolatalı gofret ve şeftalili dimes ya da link üçlüsü yapalım. Sonra sevdiklerimizin arkasında küfredelim. Paramız olmamasına rağmen kızartma ve üstüne ekmek arası yiyelim. Onları yazdırıp ödemek için kıçımızı yırtalım falan.Çok şey yapalım kank. Ha bu arada boş zamanlarında Hek ve Der gibi arkadaşların olduğun için Allah'a şükredip dur ve bu ikiliyi hiç kaybetme. Onlar çoook mükemmel dostlar( evet evet şu havadaki şeyler der ve hekin egoları sjsjshsh)...
Neyse kısa keseyim sjsjshsh. Allahın emriyle peygamberin kavliyle babadan olma anadan doğma kevserin doğun gününü kutlamak isteriz.
DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN AŞKCANIIIMMMM

MERV
Kevser tam bir oros.. Şaka şaka Kevser tam bir deli gerçekten deli ayrıca tam bir fakir ve otlakçı Kevser'le arkadaş olabilmenin ilk şartı fakir olmak.. Ama kız baya güzel şimdi Allah var. Bacakları falan sütun gibi maşallah, eğer erkekseniz yürüyün bence kıza hem sapık da baya işinize gelir yani

NURU
Doğum günün kutlu olsun diye direkt olaya dalıyorum, iyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun. Daha nice güzel mutlu uzay'lı yıllar geçirmen dileğiyle. İnişli çıkışlı günler yaşadık senle ama inanıyorum bundan sonra iniş olmucak. Sen çok iyi birisin, tanıdığım sayılı temiz kalpli insanlardansın. Kötü olduğumuz günlerde bile doğum günümü kutladın, adamsın skdkks. Neyse uzatmıcam fazla, tekrar doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın.

EDA
Unutulmaz 3'lünün fanı olan birisi konuşuyor. Pliz dikkatli dinleyin.
Bu üçünün arkadaşlığını her damlasına kadar kıskanıyosuz dimi. Hayır ben onlardan değilim tabiyki.
Şimdi bunların en çılgın olanının tadına bakalım.
Kevser-Kev-Kevs vs.vs... o bir bilmiyorum herşey olabilir aklıma birşey gelmedi.
Çok iyi yürekli o. Sırf ozon delinmesin diye parfüm kullanmayan, hayvanları çok seven birisi o. Nasıl vejeteryan olmadığı hakkında bi fikrim yok.
Aslında söyleyebiliceğim pek birşey yok. O bence 3'lünün en delisi ve en zayıfı(sizi gidi diğer şüşkolar).
Hümanist galiba. İzlenimlerim doğrultusunda yani.(çok iyi izlerim sjkd) kapitalizme karşı, çok duyarlı. Bence birçok kişinin de yerinde olmak istediği birisi olabilir bilmiyorum yani götü de kalkmasın..
Çok tambirik görlümsü bi kız değil mi? Tekvando öğrenirken değil ama. Benden tekvando öğreniyodu kaslarıyla ve üstün tekvando bilgisiyle kötülerin korkulu rüyası, iyilerin kurtarıcısı olabilirdi, tabi tekvando öğrenebilseydi... (MİSKEV)(ben taktım bu ismi hem de tam şu an )
EVET BURADA KONUŞMAMIN SONUNA GELDİĞİMİ BELİRTMEK İSTERİM. BENİ SAYGIYLA DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TABİKİ TEŞEKKÜR ETMİYCEM JSJKDKS(büyük random)

khdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin