Merhaba arkadaşlar. Sizinde okul kitaplarınız verilmiştir muhtemelen. Kitaplar için şeffaf kılıf tavsiye ederim. Ve hazır kılıflardan alın. Hem takılması daha kolay hemde kılıfın herhangi bir tarafı yırtılırsa çıkarmak çok kolay. Defter ile ilgili olarak bence telli defter tercih edin derim. Daha kullanışlı. Kalemkutunuzu tek renk yada herhangi bir obje resmi (çiçek, kalp vs.) olanlardan alabilirsiniz. Çizgifilm desenli almayın kesinlikle. 6. Sınıf olduk kızlarrrrr aşacaz bunları mecbur :D. Kalemkutu ile ilgili ayrı bir bölüm yazacağım. Resim defterlerinizde bulursanız tek renk alın. Bulamazsanız obje desenli olabilir. Dolabınız varsa yanınıza bir paket hazır, şeffaf kaplardan alıp dolabınıza koyun. Kılıflar yırtılırsa hemen değiştirirsiniz. Yine defterleriniz tek renk olabilir. Ama canlı renkler seçin yaa daha 8. Sınıf olmadık biz :D. Mesela kırmızı, pembe, yeşil, turuncu, sarı, lacivert filan. Tabi bunların canlı renkli olanlarından. Üzerinde çizgifilm deseni olmasın. Kısaca hiçbir şeyinizde çizgi film deseni olmasın :D. Bu arada dolabınızda mutlaka yedek defter bulundurun. Defteriniz biterse yada su filan dökülürse kullanırsınız. Dolabınız yoksa eğer eviniz çok uzak değilse çantanıza sadece bir defter koyabilirsiniz. Fazla bir ağırlık yapmaz. Bu arada bence en güzeli tabi öğretmenleriniz izin verirse bölmeleri olan defter alın bütün dersler bir deftere sığar. Fakat böyle bir şey yaparsanız eğer Dolabınız varsa dolabınıza her ders için ayrı defterler koyun. Dolabınız yoksa valla bişi diyemem o zaman djdhd:D. Kendiniz bir çözüm üretirsiniz.
_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_☆_
Umarım bu bölümü seversiniz. Yine elimden geldiğince yardım ettim. Evet değerimi bilin ödev yok diye 2 bölüm birden yazdım :D. Bu arada ikide bir dolabınızda dolabınızda diye dolapta bulunması gereken şeyleri söylüyorum :D. Merak etmeyin bunun için ayrı bölüm yapacağım. Yarın eğer ödev olmazsa Kalemkutu ve Dolap bölümlerini yazacağım olursa eğer Çarşamba artık :D. Emeğe saygı vote ve yorum lütfen. Sizi çok sefiom kızlar :D.
Öpüldünüz...♡