Arkadaşlar♡

65 7 0
                                    

Merhaba kızlar. Kitabı bırakmıştım fakat kitabı sevenler için YB yazmaya karar verdim. Öncelikle bazı arkadaşlar (!) Beğenmemiş. Beğenmeyen okumak zorunda değil arkadaşlar. Okumasınlar. @denizmbhr diye bir arkadaş arkadaşlık konusunda bi sıkıntı yaşamış. Yardım etmeye çalışıcam.
-----*-----*-----*-----*-----*-----*-----*-----*
Arkadaşlıklar çok önemlidir. Çok iyi seçmelisiniz. Bazı kötü arkadaş tipleri vardır. Bunlardan biri yüzünüze gülüp arkanızdan konuşan arkadaşlar. Çünkü arkanızdan konuştuklarını yüzünüze söylemeye cesareti yoktur. Bu tip insanlarla belki düzelir diye arkadaşlık kurmayın. Önce bi konuşun tabi. Neden arkanızdan konuştuğunu bi söylesin. Bi şans tanıyın. Fakat eğer bu verdiğiniz şansı da boşa çıkarırsa bidaha şans tanımayan arkadaşlar. Ben çok denedim. Belkide 6-7 kez şans verdim. Fakat bu tip insanlar arkanızdan konuşmayı bırakmıyor. Diğer kötü arkadaş türü de sizi satan arkadaşlar. Bu tipler gerçekten sinir bozucu olur. Sizi hiç düşünmeden satarlar. Haliyle kalbiniz kırılır. Bu tiplerede ne kadar şans verirseniz verin asla düzelmezler. Bu tip arkadaşlardan uzak durun. Hayatınız mahvetmek ve sizi üzmek dışında hiç bi işe yaramaz. Daha bunlar gibi milyon tane kötü arkadaş var. Ben bunları ele almak istedim. Bişey daha eklersem; Eger arkadaşınız ile kavga ettiyseniz ve hayatınızı mahvettiyse onunla İlginizi kesin. Gerekirse okulunuzu değiştirin ama onunla arkadasliginizi bitirin. Fakat suç sizdeyse gidip Özür dilemesini de bilin. Arkadaşlar çok değerlidir. Bu arada asla unutmayın; 10 yıllık arkadaşınız da olabilir 2 yıllık kardeşinizde ;).
-----*-----*-----*-----*-----*-----*-----*-----*
Benden bu kadar. Umarım beğenirsiniz. Arkadaşlarınızı iyi seçin ha ona göre :)). Sonra üzülen siz olursunuz. Kitap hakkında ve YB hakkında kesin bilgiler veremiyorum. Fakat bi kaç gün içinde kendimi ozletmeden yeni bi kaç bölüm gelicek merak etmeyin ;). Okul dışında bide tenisle uğraşıyorum her gece 2 saat :/. Neyse iyi arkadaşlar edinmeniz ve hayatınızda mutlu, başarılı olmanız dileğiyle :*

Öpüldünüz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

6. Sınıf Okul Tavsiyeleri ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin