Arkadaşlar öncelikle merhaba. Bu kitabı 6.sınıfa geçen kızlar için yazıyorum. Umarım beğenirsiniz...♡
_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_Odanızda kesinlikle tek renk bulunmamalı. Bulunacaksa Açık tonlar olmalı. Dikkatinizi dağıtmaması açısından. Öncelikle duvarlarınızın çok soluk ve çok açık renk bir sarı yada beyaz olmasını öneririm. Kesinlikle simli falan olmamalı ve duvarlarınızda tek renk olmalı. İki renkli odalardan olmamalı. Bana kalırsa odanıza asla yemek sokmayın ve odanızı bol bol havalandırın. Aksesuarlarınız dikkat dağıtmayacak şeyler olmalı. Odanızda teknolojik eşya bulundurmayın bence. Radyasyon yaydıkları için başka odada bulundurun. Odanızda teknolojik eşya olarak sadece cep telefonunuz dursun. Çalışma masanızın üstünde dikkat dağıtacak şeyler olmamalı. Sadece okul defterleriniz ve okul kitaplarınız olsun. Okuma kitaplarınız için ayrı bir kitaplık olmalı. Perdeler de önemli bence, çünkü güneş ışığı perdenize vurduğunda odanız perdenizin rengini alır. Ben beyaz yada açık renk perdeler olsun derim. Ayrıca ders çalışırken, kitap okurken vs. perdenizi açık tutun ki mümkün oldukça gün ışığı kullanabilesiniz tabii eğer gündüzse. Perde olarak stor tarzı perdeler öneririm daha pratik çünkü. Odanızın sık sık tozunu alın. Ayrıca kitaplarınızın da.
_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_♡_Arkadaşlar umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Birdahaki bölüm muhtemelen yani çok önemli bir işim çıkmazsa bu hafta içinde gelir. Vote veren herkese çok çok teşekkür ederim. Bence çok tatlı bir bölüm oldu umarım sizde beğenirsiniz. Elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım. Bu tatlı bölüme ve bu emeğe yorumlar gelse fena olmaz hani :D. Sizi seviyorum kızlarr
Öpüldünüz...♡