Ida a jej priateľky sa usadili na mäkkej tráve uprostred čistinky.
Ida otvorila svoj prútený piknikový košìk, v ktorom mala mnoho lahodných koláčikov od Slečny Lizy.
Lizy je nová výpomoc v kuchyni u rodiny Whitnovovcov.
Je to mladá dievčina z dediny, ktorá pomáha pani Sherlievovej.
Má krátke kučeravé vlasy, ktoré sa jej kľžu na ramenách, ako malé zlatisté vlnky v oceáne. Jej malé ruky dokážu robiť (podľa Idy) najlepšie koláčiky v celom Anglicku.
,,Ja som priniesla Matkin slávny Slivkový rum. Ale zakázala mi zobrať si za sud ako som chcela" urazene oznámila priateľkam Dory.,,Ja som doniesla lahodný jablkový koláč od mojej starej mamy z Londýna"pochválila sa Lizabella.
,,Myslím, že takto ma vyzerať popoludnie v tak prekrásny slnečný deň" s nadšením a so širokým úsmevom na tvári vyhlásila Ida.
Priateľky si celé hodiny vyspevovali, pochutnávali si na chutných koláčoch a popíjali rum.
Celé hodiny sa rozprávali o chlapcoch a škole.,,Ty sa máš ako v bavlnenom svetri teti Wildy, že sa učíš doma. Ja by som mala ohromnú radosť zo sukromného učiteľa!"
povzdychla si Dorothy.,,Ani netušiš aká je to nočná mora! Pán Gilbert je strášne nudný." beznádejne dodala Ida.
,,A čo ty Lizabell ?
Šíri sa, že ťa má pán profesor veľmi rád!" zachichotala sa Dory.,,Áno, ale nie až tak veľmi." Liza sa začervenala ako paradajky v obchode Slečny Streenovej
(Daniel Streenova predáva tie najlepšie paradajky v meste).,,Mňa učitelia nemajú veľmi v obľube. Síce sa snažím, až sa niekedy nepoznávam, nemajú ma v láske" smutne priznala Dorothy.
,,Mne pán Gilbert vráví, že som najneposlušnejšie dievča v Anglicka. A vraj som na jeho hodinách ako z divých vajec!"odrecitovala znudene Ida
,,Nech by mal človek energie aj za troch, za hodinu ho pán Gilbert unudí k smrti"zasmiala sa Ida z náznakom beznádeje.,,Ja neviem, zašomrala Liza,,mne sa zdá Pán Gilbert priateľský"
,,Čo keby sme si šli, samozrejme slušne, natrhať hrušky?"navrhla Ida a na tvári jej pristal úsmev veľkého dobrodružstva.
Pritom kývla na pole vedľa čistinky, kde mala s priateľkami piknik.,,Áno!"vzrušene vykríkla Dory.
,,A čo ty Lizabell. Pripojíš sa k nám?" spýtala sa Ida a veľmi pri tom skrývala vzrušenie.
,,Samozrejme, taká lákavá ponuka sa neodmieta, avšak ak sa to dozvie moja drahá mama bude so mnou Ámen."zasmiala sa Lizabell a vymenila si spriateľkami vzrušené a vyľakané pohľady.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Tajné listy Idy Whitnovovej
Любовные романыRomán o tajný túžbach, snoch a láskach Idy Whitnovovej. ,,Dievča, ktoré sa nikdy nevzdalo svojich snov"!