1-selam Derinsu

26 3 0
                                    

Kafam cok bulanikk kormu oldum ne goruntude gitmiyor...
Neyse hadi uyan artk malcim...
Beni boyle uyandirsalar neguzel olurdu dime. Ama Su kalkcabukkalkkkalsaatkacolmussenhalayatakdasinokulageckalicaksinkalkkizmkalkk....
Ey Allahim ya bi insanda demiyoki Su kzim kalk hadi kalk bak saatin geldi hadi kizm
İyyy tmm eskisi daha iyiydi ne lan boyle ay hic alisk degilim kalsin canim. Beni
Lan got kalk iste salak ya mal kalksana
Gibi yani boyle olsa dah iyi olurdu neyse....
Canim uzulme yha bak gelicem diyorum tmm bekle birazdan annem toplamami istiycek ya bekle gelicem valla bak kiz dur valla gelcem bak ya tamam bekle benin canim beklee gelcek ablacigin.
Yataktan kalkmam yatagima laf anlatmam biraz uzun sursede kalktim hele şukur yani sabah sabah hic dırdır cekemezdim.
Sabah ilk iş çişin olsada olmasada vardir diye yinede tuvalate gitmek. Ulaaan acinn kapiyi isiycem olum ortalik yere anmaammaam...
İki saat aynaya gozlerimin sabah sabah uykulu uykulu olan guzelligine bakmak.. Ayy canlarim benim. Sabahki sogukta az bise yatagima sarlip helallestikten sonra ustumu giyinme cabasi ahh caniiimm... Bide sabah sabah evden 3 sabahci cikinca hadi bakalim oluyosun. Ama hic takmam yani boyle agir agir isimi yaparim ama varya sirf annemin o laflarini cekememek icin elimden geln tum hizi gosteririm. Hadi bakalim bugun oyle olmadi. Cantami aksam asla hazirlamam hani yanlislikla bazen neyse iste zaten sinavimda vardi . Mal gibi kesin dusuk alicam ya varya ben sirf hocalardan nefretim yuzunden tum okuldan vazgecerim annemin o calisin calisin bakislarini gordukce ve surekli birileriyle kisyaslamalarindan sonra ve ailem icinde ayrica okuldaki verimliligimi arttirmak zorundayim yani oyle bi tembelligim yok aşiri yaramazda degilimde beni sinir edeni bende sinir ederim beni sinir etmeyenide sinir ederim offf canim sıkılınca tum malliklari yaparim.
Kahvalti yapmayi isterim ama hersabah ekmekarasi biseler yedigim icin kucuk lokma bile bana cok geliyor. Onun icin annem geride bi ekmek birakmaktansa bi ekmek parcasini ve kahvaltiliklari onume koyuyo al ne yiyosan ye. Ve kesinlikle hrrsabah cay icerim. Yiyecegimin yanindada cay olmasini isterim. Valla hani boyle gencler hep kahveci olur ya boyle bende hic alisik degilimdir kardeslerimle kahve icicektik oyle bi arada yapalim dedik kendini bise sanan ablam ayy cook gozolll.. Kardeslerim lan super ha. Ben hiiiyy jsjsddhdbdjs midem kalkti. Ha alisirim diyorum ama yok sevmem yani ama arada olsa icerim. Neyse ve her cayi icmen ve bazen taze demlenmis cay bazen sevmem.
Neyse babam beni hersabah okula birakir saatlerimiz ayni gerci ben 8:15 te olmam gerekirmen 8:35 te bile giderim hic havamda olmaz.. Hinh.
Anayol uzerinde birakti babam beni ona ve anneme Allaha ismarladik yada Allaha emanet olun demden ne arbadan iner nede evden cikarim. Okula dogru yurumeye basladim siralar coktan gitmisti. Direkt sinifa ciktim. Nasil beceriyorum ama hem cok gec gelip hemde hocadan once sinifta olurum herzman.
Bölüm sonu
Puffff ay ben bolummu yazdim simdi ayy... Prdnn malligima verin... Heycan tawann..
Sdclk

ZekikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin