BTX

8 1 1
                                    

Bizi hep bitirmeye calistilar... Asla bitmeyecegimizi bilmeyerek...Bi bok sandilar... Zihniyetimizi bilmeyerek... Hep karamsariz sandilar... O çocuk ruhumuzu bilmeyerek... Bitch'iz sandilar... O genc zarifçeyi bilmeyerek... Yüreksiz, acimasiz kara bir bela sandilar... Bizim merhametimize muhtaç kalan insanlari bilmeyerek... Aklimizdaki tilkilerden haberdarlar... Onlari suskunlaştiran laflarimiz sayesinde... Kesinlikle umurlarindayiz... Biz olmayinca hiç olduklari için... Sayemizde çok kilo aliyorlar... Bizim hakkımızı yiyorlar... Ayirmaya çalistilar. Başaramadilar... Umarim bizi ayiran bizler olmayiz... Kardeşten de öteyiz..
Elbette... Melankolik tarafimiz cumle alemi ayağa kaldirmaz, biz bize yeteriz şükür... Ama kotu olurrr.... Kaybimiz yalnizca bizler olabiliriz.... Ayrilmak bize gore değil... Buyuyunce de bitecegimiz falan yok... Allah utandirmasin... Biz BTX... Sonsuza kadar... (Bune şimdi diyenlerin bizim gibi sıkı olmayan arkadasliklari düşünsün)
Yalnizken sonsuza kadar kaybedeniz.Ama bizbizeyken bu düşünceyi al götüne sok...

ASUMAN YÜRÜR
MELİKE GERGÜS
SUDE ÇELİK
ESRA GÜVENİLİR
YAĞMUR ÇAKIR

Yağmur yagiyor bizler ayaklarimiz kicimizda koşuyoruz ama yalniziz Cem Adrian dinleyip sonrasj da Shake it of dinleyip şeykşeyk yapmak...

Kalbimiz varoluşumuzun belirtisiyse BTX de herbirimizin yaşama gostergesidir.... ALLAH utandirmasin....
BTX...

ZekikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin