soru işareti

34 2 5
                                    

???soru isaretim ben hayata???
Yelizlerde cok kalmadik aksam olmustu zaten. Arkadaslarimda gelisi guzel bi özgurluk yasamak istedigimiz icin hic birimiz pek takmamistik aslinda ama bunun sobrasi kötü olabilirdi. Eve geldiginde ailenin seni azarlamasi seni bu ergen yasinda anlayamayarak mal mal konusmasi ve senin onlarin karsisinda oyle mal gibi kalman. Hani diycek biseyinde yok olsa bile cesaretin yok. İcindende hep "ne ben sana boyle bakcam sen saydircaksin ben he baba he anne mi diycem tamam ne var boyle mal mal durcakmiyiz?" olur ama icinde olur.

Neyseki pek sorun cikmadi bu sefer. Ama hani bise olmamisken bile kendini gaza getirip "etme kizim dikkat et kizim" :) komik yaa valla ha...

Eve gelince icimde durmayi bilemeyen kudurmus bi guven sariyor beni. Belkide bu yasima kadar aileme inandigim onlarinda beni has biri olarak yetistirdikleri icindir. Ama kimileride ailesine lanet bile okur bu dışaridan ne kadar acimasiz ve kirici dursada gercekleri bilemeyiz.

Benden yasca cok degil ama yinede buyuk bi ablam var. Ama bize ergen demesine rağmen ne kadar üstünkörü bir ergenlik sergilediginin farkinda degil. Yani bu huylarinada gulesim geliyor ya neyse.
Ben bu yasima kadar farkettim de hep ozgurmusum ya! Hersey benim elimdeymis. Hersey benim icinmis. Farkettim ben benim... Bunu daha ayrintili dusunmek gerekir ama tavana bakarak dinlenme ve bunlari dusunmekten once iyi bir internet ve televizyon ve yemek ve meyve keyfisi yapmam gerekir...

"bok geldi anneee!" uf keske boyle seslenseydim ama maalesef. "kim geldiii Deriiinn??"off. "Azra geldii". Uf yine geldi mal. Tamam o gelince biraz can sıkıntim gidiyor. Ama bu ergen halleri canimi iyice sıkıyor ve moralimi bozuyor. Gerci ben daha ergen olsamda neyse yani random kullanan kelimeleri kisaltabildigim kadar kisaltan vesayre olan bi kizim da neyse. Ayrica bu bahsedilen kisi ablam diye bahsettigim şahis. Asla ona abla demem asla. Azra malı....

Babamin isten gelmesi ailenin tamamlanmasi fln. Yamek çay icme televizyon cekirdek. Hatta aksam uclumuzdur ÇÇT çay çekirdek televizyon.

Son bi kac gundur icimde erken yatma istegi var. Cunku yatagimin oldugu yer odanin kosesinde camin onunde ve super bi karanlik melankoli havasi var. Kendimi orda cok guzel hissediyorum. Herseyi dusunuyorum. Unlulerle hayaller kuruyorum hic sevmesemde hayal kurmayi sanki orda baska bi yasantim varmis gibi istedigim herseyi yapiyorum.

Ve dusunme vakti mi?
Canim herseye sıkılıyor. Hersey kendimi kotu hissetmemi sagliycak gibi oluyorum. Peki neden? Hayatimda bir suru soru var yahu. Kac yasindayim sanki 16 iste. Ama bu çökuntu 3 yil once basladi. Catik kaşlar surekli asık surat. Ve kendini kaybetmis havalar. Hersey bu kadar bulanik olmak zorunda degil degil mi. Niye boyleyim ben niye pekiya niye hayatimin her zamani hep soru isareti??

Bolum sonu...
Yeni bolum bi harika olucaak...
Lutfen oy verip yorumlayiniz...
Sudeclk...;)

ZekikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin