" Ima Jus Go Get Sum From Mcdonalds " i Said.
" Iight Dont Get Into No Trouble Out There & Take a Jacket Its Kinda Chilly " Said My Mom Handin Me 20$.
"Iight Ma I Be Back Later "
I Took a Shower & Put On Some Skinny Jeans Over My Plaid Red Boxers & a Button Up Longsleeve Shirt. I Put On My 3's & Sprayed Some Colon On Me.
" Meet Me At Mcdonalds On 112th Street Iight?" I Texted Melanii.
" Iight Bff
" AYE GURR LEMME GET DEM DIGITS DOE ! " i Yelled Fuckin Around W/ Her.
Melanii Turned Around & Seen Me. She Ran Towards Me.
" You Wild Stupid My Guy ! " She Said Smiling & Givin Me a Big Ass Hug.
" Ahaa , Watchu Been Up To " I Said Huggin Her Tight & Watchin Her Smile..a Dimple Always Appeared When She Smiled.
" Well You Know , The Usual . I Missed You " Said Melanii Lookin At Me & Walkin. She Almost Fell & I Grabbed Her Arm So She Wouldnt Fall.
" Ahaaa , So You Multitaskin Now ! Tryna Look At Me & Walkk. i Missed You Too Thoo " i Saidd To Her.
" Yess Nigga I Am Multitaskin ! & Your Asss Better Miss Me " Said Melanii Laffin. Showin Off Her Beautiful Smile.
We Had Walked Into Mcdonalds Readyy To Eatt.
" Dam Shawty Your Asss Phat As Fuck " Some Stud Said To Melanii.
" Dont Talk To Her Like That My Guy , Be Respectful " i Said Gettin Pissed.
" Chill , It Aint Like You Gone Do Nothin , Im Jus Statin Facts. " Said The Studd.
" Naw Nigga , Aint Shit Sweet. You Disrespect Her , You Disrespect Me. & Who The Fuck Said I Wont Do Nothin , Nigga Ill Fuck You Up & Now Im The One Statin REAL Facts. " i Snapped Tellin Melanii To Hold My Phone & Money. Melanii Knew Not To Hold Me Back When Im Pissed.
" Its Whatever Dawg " Said The Stud As She Walked Out Flickin Me Off.
" No Thanks , i Dont Want That Ratchet Asss Pussy ! " i Said Gettin My Stuff From Melanii.
" Dam You Really Do Got My Back , & i Got Yours. " Said Melanii Smiling.
" Duh , You My.. B..Bestfriend " i Said Smilin Back At Her. She Had The Best Smile Ever. Lord Jesus. & Her Lips? Uff Let Me Not Even Get Started On That. We Ordered What We Wanted & Took a Seat. " Soo.. Hows You & Your Boyfriend " i Asked Being Nosy.
" Ugh i Dont Even Know Like He Dont Even Talk To Me But He Got Time For Other Girls. Eh We Been Together For 3 Years & 1 month. This The First Time We Dont Talk. He Slackin & i Know He Seen My Texts. I Was Stressin Cus Him. " Said Melanii In a Stressed Out Voice With Her Sexy Dominican Accent.
" Wow... Thas Fucked Up. " i Said. I Knew I Could Do Melanii Better Than Him. I Knew Melanii Deserved Better.
" Yeah But Hows Your Love Life ?" Asked Melanii.
" Bad. Theres This Girl I Like ALOT But She Dont Know Yet. " i Said Knowin Dam Well It Was Melanii.
" Dam , Let Her Know How You Feel... Who Is it Anyway? " Melanii Asked.
" Oh . This Girl You Dont Know Her But She Got Somebody " i Said Knowin i Was Lying.
" Dam Let Her Know When She Single Then " Said Melanii.
" I Will " i Said.
We Ate Our Foood & Left. Then We Walked To 113th Street Centeral Park. I Would Look At Her & Look Away & She Would Jus Fool Around.
" Is There a Problem ! " Said Melanii Yellin & Laffin.
" Yes Fight Me " i Said Pushin Her & Laffin.
We Play Faught & She Ended Up Falling On Top Of Me On The Grass. She Got Up & Helped My Ass Up.
" We Both Cornyy " Said Melanii.
" Aha Noo Thas All You Mel ! " i Said Teasin Her.
" Its Getin.Dark Thou , Walk Me Home Please Please ! " She Said Beggin Me.
" Ahaha Iight i Got You , Get On My Back If You Want. " i Said.
She Jumped On My Back & i Could Feel Her Thick Thighs Around My Back & Her Legs Around Me. I Was Turned On But I Kept Walkin & Walkin Til We Reached Her House.
" Dont Drop Me ! " She Said Gettin Off My Back.
" i Wont " i Said Opening My Arms For a Hug From Melanii. She Gave.Me a Hug & i Hugged Her Arouund Her Waist. I Picked Her Up & She Screamed.
" Damm ! Thats My Ear You Yellin In ! " i Said Covering My Ear.
&
" & Thas My Fatasss You Pickin Up ! " Melanii Said Playin.
" Aha W.e You Aint Even Fat , Jus Thick. But Aye Ima See You Tomarrow Iight? I Said.
YOU ARE READING
Stud In Love
Teen FictionThis Story Is About a Lesbian Stud She's Cuban & Black, She's Had a Tough Life But Somehow Manages To Stay Strong. Alot Of Drama & Heartbreaks . Stay Tuned To Find How She Falls In Love & Her Life Turns Out [: