Stud in Love

11.3K 282 9
                                    

" So You Knoww My Birthday Tomarrow " i Said.

" Mhmm , What You Want "

" Nothin, Jus To Be Wit You Ma "

Melanii Turned Her Head & Looked into My Hazel Eyes. I Grabbed Her Chin & Went in For a Kiss. Her Tongue Went In My Mouth & She Got On Top Of Me. We Kept Kissin & Kissin & My Hands Went In Her Shirt. I Felt Up & Down Her Body. i Heard The Door & We Stopped Immediately. We Both Got Up & Seen My Momma Was Home.

" Wassup Ma "

" Jus Droppin Off Ya Medication & Headin Back To Work inna Few." she Said Kissin My Forhead & Sayin.Hi To Melanii.

" Ohh Iight Thanks "

Me & Melanii Sat Down Onda Couch & Waited For My Momma To.Leave. As Soon As My Mom Shut The Door i Flipped Melanii Onda Couch & We Kept Kissin , i Was On Top & i Rubbed Down Her Body. Slowly & We Kept Kissin. I Took Her Shirt Off & Kissed Her On Neck & Went Down i Kissed Above Her Belly Button & Went Down. She Had My Head & i Guess She Knew What i Was Bout To Do. She Unbuttoned Her Pants & Took Em Off , i Kissed Around Her Inner Thighs Teasing Her. She Was Shaved & Dam i Couldnt Wait. I Slid Her Panties Off & My Phone Started Ringing.

" Hello ? "

" Open The Door i Forgot My Paper Work "

I Told Melanii To Hurry The Fuck Up & Put Her Clothes On. She Put Them On & i Opened The Door. My Momma Came In & Took Her Paper Work " Heres Some Money If Yall Wanna Get a Bite Later " She Handed Me 50$ & Walked Out. I Shut The Door.

" im Finna Put Somethin On For We Can Get Somethin To Eatt. ill Be Back."

i Went To My Room & Put On a Jordan Shirt..i Had Trouble Cause This Dam Cast. Melanii Heard.Me Strugglin & Helped Me. I Put On Cargos & High Socks w/ My Red Chucks.

"Lets Go Shortyy " i Said

" Nigga i Aint Even Short You Jus Mad Tall "

I Laffed & Asked Her Where She Wanna Eatt.

" Chinos !"

We Walked To The Chinease Food Plaza & Ordered. We Took it Back Home & Ate it At Home.

" This Shit Odee Good "

" Aha Yeah Ma i Knoww " i Said Taken a Sip Of Pink Lemonade.

Tomarrow Is My Birthday & i Want Birthday Sex. I Was So Close To Eatin Melanii & My Mom Jus Had To Fuck it Up. Its All Good Cus Tomarrow My Mom Finna Be Gone All Day Cus She On a Mission At Work. Jus Me & Melanii High As Fuck ..

To Be Continued

VOTE & COMMENT WHAT YOU THINK , I NEED FEEDBACK

Stud In LoveWhere stories live. Discover now