The Next Day i Woke Up & i Was Ready Fa Revenge . Who Ever The Fuck Shot Andrea Gone Get Hurt . Aint No Body Gone Fuck w/ My Clique & Get Away w/ It . I Did My Routine & Picked Out Some Clothes . I Picked Out My Skinny Black Jeans , Regular Show Boxers & a White Shirt . i Put On My Army Jacket Over It & Headed Out . My Momma Wasnt Home But She Left Me a Note Sayin She Left Me 100$ in Case i Get Hungry or Wanna Go Out . I Took The Money & Left . I Met Up w/ My Stud Clique Ob 174th & They Told Me What Had Went Down .
" Aye Bruh , Andrea Didnt Make It . She Died @ 3:27 inda A.M . " Said Jessica . ( Jessica is One Of The Studs From Alex's Clique ) .
I Looked Down & a Tear Came Down My Eye .
" Man Who Ever Did That Shit Gone Get Hurt i Dont Give a Fuck They Done Murdered Andrea My Dude What The Hell Is We Gone Do Now " i Snapped .
" Take This Jus Incase Of Anythin " Said Kia . ( Kia is Another Stud From Alex's Clique ) . Kia Handed Alex a Gun & Alex Tucked it InBetween.Her Belt & Body .
" i See Yall Later " i Said Walkin Away Pissed .
i Lit Up a Blunt & Smoked It Up . I Aint Notice The Police Was Around & They Called Me Over . They Checked Me But i Was High As Fuck . They Found The Gun On Me & 4 Grams Of Weed . Dam im Fucked , Unless i Run . I Thot About It . i Took My Gun Out & Pointed it At Da Cop , i Looked Down So He Wouldnt See My Face & Describe Me To Anyone . He Put His Hands Up & i Dipped . I Ran Fast As Fuck . I Aint Get Caught & i Feel Blessed . I Walked More & More . i Texted Melanii & Told Her Everything That Happened .
" Yoo , You Cant Keeep Doin This BullShit ! What if You Get Caught ? What You Gonna Do Then ? What im Finna Do w/ Out You ? Alex i Dont Want You in Jail , Jus Please Dont Get Caught My Guy . "
" Baby , im Sorry . Andrea Passed . I Was Stressin i Dont Know What im Doin i Jus Needa See You So i Can.Figure Myself Out . Come To My Crib ? "
" Alright :( " She Texted w/ a Sad Face .
Hours Later ..
I Went Home & Layed Down . Man i Cant Believe My HomeGirl Dead & i Ran From a Dam Cop . i Needa Keep My Self In Check . I Dont Wanna Quit On My Clique But i Cant Keep Doin What im Doin . I Heard a Knock Onda Door & i Opened it Up .
" Nigga , is You Crazy ! Que Lo Que Te Esta Pasando a Ti ? ( What Goin On Witchu ) !! You Tryna Get Killed ? " Melanii Continuouslt Snapped On Me .
i Laffed & Kissed Her Jus So She'll Shut Up . She Kissed Me Back & Finished Snappin On Me .
" No Foreal Alex , Stop Gettin Into Crazy Shit . I Need You . " She Yelled Slammin Things w/ Her Dominican Accent .
" Jus Chill Boo " i Said Grabbin Her By Her Hips & Pullin Her Against Me . I Kissed Her Again & We Started Makin Out . i Walked To My Room & Layed Her Down . i Took My Shirt Off But Still Had My Sports Bra On . I Took Off Melanii's Shirt & She Put My Face In Her Boobs . I Was On My Knee's In Between Her Legs & She Was Sittin Onda End Of The Bed . i Unclipped Her Bra & Licked Her Boobies . They Was So Soft. i Licked Her Down Until i Reached Her Pants . She Unbuttoned Her Jean Shorts & i Helped Her Take Them Off . She Played w/ My Dreads As i Did What i Was Doing . i Was Kissin On Her Thick Thighs & She Was Moanin Low . I Took Off Her Panties & My Tongue Went To Workk . i Ate Her Out Fa Lunchh ! Haha , She Was Moanin.
" Mmmm Go Faster Alex "
I Went Faster & Ate Her Til She Cummed . She Taste So Fuckin Good . Now i Dont Needa Eat Nothin For Lunch . I Went Up & Started Kissin Her & Her Kneck . She Looked Happy As Fuck .
" How That Felt ? " i Said Smilin .
" Good As Hellllllllll ! "
She Put Her Clothes Back On & i Put My Shirt Back On . We Went Into The Living Room & Put On Movies On Demand .
" What Movie You Wanna Watch ? " i Asked " its Up To You " She Said.
i Cant Get Enough Of Melanii . i Went In For a Kiss & DAM My Mom Seen It ! Me & Melanii Backed Up From Eachother & Was In Shock .
" MAAAA HOW YOU GOT IN HEA ? "
" Back Door SweetHeart " She Said Normal . Im Guessin She Aint Mad .
" You Guys Can Continue ... Ill Be In My Room Watching My Novel On Tv " My Ma Said Puttin Her Purse Down & Goin Upstairs.
" Yooo Thas Hollywood , i Dead Thot She Was Gonna Murder Me "
" Hahahaha Dam Your Ma Mad Cool " Said Mel .
Me & Melanii Layed Down For a Lil Bit & Watched Asylum . I Put My Arm Around Her & Watched Her Fall Asleep On My Chest . I Texted My Mom .
" Can Melanii Sleep Over ? "
" Dont You Mean , Your GIRLFRIEND (; "
" MAAAAAA , Can She ? "
" Mhm , Come i Wanna Talk To You " .
I Picked Melanii Up & Walked Upstairs Into My Room , i Layed Her In My Bed On My Panda Pillow Pet . Then i Walked Over To My Moms BedRoom .
" Wassup Ma " i Said .
" So Thats Your Girlfriend Huh ? "
" Yeah... "
" Well Alex , As Long As Your Happy . Im Happy . Now Go On To Bed , i Love You DreadHead ." She Said .
" Love You To Maa " i Said Smilin .
I Went Into My Bed & Put The Sheets Over Me & Melanii . I Cuddled Up w/ Her & Fell Asleeep .
YOU ARE READING
Stud In Love
Teen FictionThis Story Is About a Lesbian Stud She's Cuban & Black, She's Had a Tough Life But Somehow Manages To Stay Strong. Alot Of Drama & Heartbreaks . Stay Tuned To Find How She Falls In Love & Her Life Turns Out [: