BARU PERMULAAN..

203 6 0
                                    

#PRIVATE SCHOOL (sebenarnya x de idea nak letak sekolah pe ^-^)

"Ok,skrang cikgu nak kamu semua berbaris satu barisan namja & satu lagi yeoja",kata cikgu jin."Cikgu nak kamu semua berpasangan laki dan perempuan".'Kita mula dari sunny.Awak nak sapa jadi pasangan awak'?soal cikgu jin."Ermmmm....saya nak..MINGYU!!!"jerit sunny dgn lantangnya."WOIII...aku x nak kau la minah,aku nak ngn eunji.."kata mingyu.Cikgu jin mengaru kepalanya walaupun tidak gatal."klau kau x nak sunny, bagi je kat aku..".Semua org berpaling ke arah vernon.Semua org sedia maklum yg budak bernama vernon tu suka sgt kat sunny,tapi vernon ni degil x nak terus terang je kat sunny tu."Eunji,awak terima ke mingyu??"ataupun awak ade plan lain.."Cikgu...(dgn suara yg mcm nak nangis)saya x nak dye..saya nak vernon..vernon knape awk pilih sunny...ape kurangnya saya..".cikgu jin mengelengkan kepala."cinta brapa segi lak nie.."desus hatinya."cikgu dah buat keputusan yg vernon dgn sunny dan mingyu dgn eunji.ok??arasso??skarang kte berpatah balik kepada agenda kita untuk memilih pasangan".Mingyu dan vernon menjerit kegembiraan manakala sunny dan eunji mengeluh kesedihan...


#kringggg!!!rehat time..(kat kantin)#

"Asal ha kau x pernah terus terang kat sunny yg kau tu suka kat dye.kau terus terang je la,pe slhnya."tanya dino kpd vernon.

Dino ni hoobae dan best friend vernon tapi disebabkan dye ni terlebih pandai,tu yg dpt naik kls sama ngan vernon walaupun baru umur 16 and vernon 17.

"Kau nak aku terus terang cam na??nak rap laju2 cam zelo sunbaenim kat dpn dye,pastu trus bla..biar dye terkebil kebil sesorang..cam gitu??"kata vernon dgn panjang lebarnya.

Dino teringat cara zelo rap laju gile nak mampus sampai satu apa pon dye x phm."idea tu boleh dipertimbangkan"(wat muka comel)...

"Woi dino,x yah la wat muka cam tu"

"Apsal x yah lak??ooooo aku tau,kau ckp cam tu sbb aku nie terlebih comei kan..kan.."tapi..jgn sampai kau fall in love ngn aku plk dah..

'X yah ngada2 sgt la (dlm hati...kau memang comel pon.cuma mls nak puji.kang kembang gak semua anggota bdn kau tu)." Aku nie masih waras la,kau jgn ingat aku nie sng2 nak jatuh hati ngn org lain.Aii ni setia k..setia..


#dlm kls#

"Kau jgn la terkejar2 mingyu tu sgt,wahai bestie aku sorang nie oiii..mcm dye sorang je la namja kat sklh kte nie..mingyu tu bukan suka kat kau pon..dye tu kan ngah fall in love ngn eunji.tapi,dye tu pon 2x5 ngn kau..bertepuk sebelah tgn.sad ending..^-^.eunji tu bukan suka sgt ngn dye pon..sebaliknya dye suka kat vernon.budak separuh enggeris separuh korea tu."

"Yuju,aku nak gitau sikit nie..kau nak tau x,kata2 kau tu tersungguh la menusuk hatiku ini..Biar aku la nak suka sapa pon ..ade aku guna hati kau ke??kau tau x,aku nie dah suka kat dye sejak tahun 3 lagi..skrg aku dah 17.dah 8 tahun aku suka kat dye.aku x kesah dye x pndg aku..aku x kesah bertepuk sebelah tgn..janji aku puas..kau sebagai bestie aku sepatutnya sokong semua benda yg aku wat."


"Aku ni bukannya ye ape sunny..tapi kekadang aku kesian tngok si vernon tu..takut2 nak jujur ngn kau..takut kau tolak dye."





DIA @ DIA ???(HIATUS)Where stories live. Discover now