Fall in LOVE???ANDWAE!!

46 4 0
                                    

"Mana kau tau dye suka kat aku ?? Yuju?? Aku x pernah prasan pe2 pon.."


"Mana la kau nak prasan..dlm okepala otak kau tu just ade budak tiang lampu tu je.."


"Hellooo..dye ade nama kay...MINGYU nama diberi oleh future mak bapak mertua aku.."


(Tolak kepala sunny)kau toksah berangan la..(gelak sampai terbatuk2)


"Cop2..baru aku ingat yg bf kau,dino tu rpt gak la ngn vernon tu..patutla kau leh tau."


"Klau dino x gitau aku pon,aku dah leh agk dah..aku tngok pandangan mata vernon tu kat kau tu berlainan dgn bila dye tngok pompuan lain..klau vernon tu confes kat kau lak kan~kau terima dye x ??"


"Aku 100% x kan terima dye la..cintaku hanya untuk mingyu SAHAJA!!'


"Ek eleh..kau ckp la cam tu,kang kau kawin ngn mamat half2 tu kang,baru tau..org tua2 kata jgn benci org,nanti2 'jadi'."


"Sapa kata aku benci kat budak tu..aku just x kan terima dye je klau dye confes kat aku..tu je..'jadi'??pe maksud ye tu.."


"Kau tafsir la sendiri maksud 'jadi' tu..mls aku nak lyn kau..lebih baik aku gi cari bf aku yg comei tu.."


"Gi la..mentang2 la org tu ade bf..bff dye ni wat bodo je..hoii!!aku ni nak cmpk mane??ni la kwn..x pe x pe..eikk cepatnya menghilang.."


(tetiba muncul blik kat pintu kls)"kau??aku cmpk kat mingyu la..hahahaha..kan kau nak sgt kat dye"


"YE LEWWW"


Sunny ternampak vernon tngh baca buku sesorangkat pdg.."encem gak mamat ni"..


Pasal vernon tu,bukan baru lagi.dye dah dngr dah dari khabar angin yg mengatakan bahawa vernon tu suka kat aku..just aku je mls nak caya.hati aku nie.seriously hanya untuk mingyu tu..









DIA @ DIA ???(HIATUS)Where stories live. Discover now