*Dlm kls.
"BANGUN!!! slmat pagi cikgu..
"Slamat pagi..ok semua bleh duduk..kmu semau dah siap kerja yg saya bagi smlm??"
"Dah"!!
Sunny cari kerja yg cikgu namjoon bagi smlm tapi benda tu x de dlm beg.
"Aduh..mati la aku..aku x bwa buku tu.."
"Saya nak awk semua ltk kerja yg saya bagi kat ats meja..saya nak cek."
#part mingyu
"Aigoo...apsal blh xde dlm beg lak nie.mingyu yaaa..kau ltk kat ne buku tu lak..(ckp pelan2)"
"Mingyu!!!!"
"knape awk nmpk resah je..kerja saya mana??.."
(Bagi senyuman yg paling manis) "cikgu~~saya antar esok bleh x..'
"Xde xde..lagi sapa yg x bwa / x bwa kerja saya..dipersilakan berdiri.."
Justeru itu..nmpk la 2 ekor beruk yg x bwa buku..
"Sunny..awk pon sama.."
(wat muka krg busuk) "aah cikgu"
#part vernon
"Hah??sunny x bwa buku??"
Vernon trus bangun tanpa pikir pjg..
"Cikgu..saya pon x bwa"
"Hah??vernon,awk pelajar paling pandai dlm kls ni pon x bwa buku..ish ish ish"
"erm.."(vernon wat muka slmba)
"Wahai vernon,x pe la skli2 tipu ckp x bwa buku..dpt la kau tmn kan sunny" (kata vernon sendiri)
"ok..cikgu nak awk bertiga berdiri kat luar kls..dan~~~awk bertiga akan blik lmbt tuk kemaskan kls sebagai hukuman"
"Cikgu..saya x leh balik lmbt..nanti uncle bas tu tinggalkan saya.."
"Ade saya kesah ke sunny..yg saya tau..awk bertiga kne kemas kls bagi cantik..jgn lari lak..saya akn pantau ape yg awak wat nanti.."
"Ermmmmmmm.....baiklah cikgu" (jwb mereka serentak)
YOU ARE READING
DIA @ DIA ???(HIATUS)
Storie d'amore"Aku nak pilih yg mana satu ni",monolog sunny sendiri. Dua -ii aku suka tapi.....