kringggg..loceng menunjukkan tibanya waktu paling..semua pljr dlm kls 5 run berpusu-pusu meninggalkan kls..ade 3 org je yg x blik lagi sbb kne denda kms kls..
#part vernon
"Woi woi...jom kms cpt..habis cpt,boleh blik cpt.dah la kol 3:30 ni ade cite feberet aku..aigoo..aku takut terlepas episode rini"
#part sunny
"Arghhh,mlsnya. blik aku yg sempit kat umh tu pon x terkemas..nikan nak kms kls yg besar ni..dah la byk debu.."
#part mingyu
"Diam la pompuan..kms je la..banyak songeh lak..aku pang skali kang..diam trus x bercakap dah kau.."
#part sunny
"Hoi!!! brani ke nak lempang pompuan..nak lempang aku kan..nah..(dktkan pipi kat mingyu) dipersilakan.."
#part mingyu
"Cari pasal lak minah ni..kang aku bagi kang,tak pasal2 lokap menanti aku.."
"YAAAAAAAAA!!!!"
Mingyu ngn sunny pndg vernon..x pernah2 dye ni jerit..seram sejuk lak..meremang bulu roma..
"Boleh x buat keja diam2..skang dah kol 2.cpt la.nah penyapu ngn bulu aym...korang wat la pe yg patut..aku nak susun kerusi meja ni.dah macam ular kne palu dah aku tngok.."
"Aip aip sir.."(jawab mereka berdua serentak).
Mereka bertiga menyiapkan tugas dlm masa sejam..
"OK..kerja pon dah siap..aku rasa nak blik la..haah sunny,kau nak aku antar kau blik ke??"
"Boleh ke aku tumpang moto kau ??"
"Eih..asal x leh lak..kte kan kwn skls..kwn kne saling tlg menolong.."
"Erm..ok la..aku tumpang kau.."
(dlm hati vernon) "yes..aku akn tau kat ne sunny dok..jom kte gi tmpt parking moto..'
YOU ARE READING
DIA @ DIA ???(HIATUS)
Romance"Aku nak pilih yg mana satu ni",monolog sunny sendiri. Dua -ii aku suka tapi.....